Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp plant staat plots in de tuin?

Gepubliceerd: 28 aug 2014

4 keer bekeken
Weet iemand hoe deze plant heet? Dan kan ik verder uitzoeken wat ik ermee kan/zal doen. Hij is plots in de border verschenen. Het blad is fraai gevederd.In 3 weken tijd is ongeveer 50cm hoog geworden.
Lees verder...
Forumonderwerp overlast tortelduiven

Gepubliceerd: 15 jul 2013

701 keer bekeken
Gaan ze ooit verhuizen of blijven ze eeuwig rond onze wijk hangen?Hoe verjaag je ze?
Lees verder...
Forumonderwerp vijverplanten en filter

Gepubliceerd: 10 mei 2013

41 keer bekeken
Hallo vijverliefhebbers,Hier een foto van de vijver, met visdraad omspannen, want anders heeft de Reiger een heel goed maaltje.
Lees verder...
Forumonderwerp sanseveria waar de bladeren van dicht krullen

Gepubliceerd: 07 mei 2013

5,275 keer bekeken
Beste forummers, Ik zit met een probleem. Ik weet dat de vraag eerder is gesteld maar vanwege de vochtmeter is er nog geen duidelijk antwoord.
Lees verder...
Forumonderwerp meesjes

Gepubliceerd: 28 feb 2013

47 keer bekeken
Waarom ''moeten'' meesjes aan zwiepende vetbolletjes hangen te eten?
Lees verder...
Forumonderwerp wat is er aan de hand met mijn boomvaren?

Gepubliceerd: 11 apr 2012

77 keer bekeken
Mijn boomvaren heeft overwinterd in een verwarmde kas bij ca. 6 graden celcius, bij het buitenzetten(ca 3 weken geleden) had hij mooi groene bladeren, als de kans op nachtvorst is zet ik hem binnen.
Lees verder...
Forumonderwerp japanse esdoorn blijft groen

Gepubliceerd: 09 okt 2011

45 keer bekeken
Ik heb een Japanse esdoorn, ongeveer 6 jaar oud, elk jaar heeft hij prachtige kleuren.Dit jaar is hij begonnen met rood blad en daarna groen geworden, maar nu is het herfst en is hij nog steeds groen, hoe kan dat?
Lees verder...
Forumonderwerp vervolgschade trachycarpus na de laatste winter

Gepubliceerd: 02 nov 2010

22 keer bekeken
Een aantal van mijn Trachy's heeft in het verloop van de zomer problemen gekregen met de uitgroei van nieuwe bladeren. Momenteel is er daarbij zelfs geen sprake van een zichtbare dichte bladspeer.
Lees verder...
Forumonderwerp minimumtemperatuur en bescherming.

Gepubliceerd: 29 sep 2010

242 keer bekeken
Ik heropen nog even dit oude topic. Het valt niet mee om een samenvatting te maken van bijna 300 berichten! Maar beloofd is beloofd en ik probeer toch voor komende winter iets zinnigs te melden.
Lees verder...
Forumonderwerp projectjes met inheemse soorten voor dit jaar

Gepubliceerd: 31 mrt 2010

40 keer bekeken
hallo
Lees verder...
Forumonderwerp zaden oleander

Gepubliceerd: 10 mrt 2010

187 keer bekeken
Mijn oleander heeft zaden aangemaakt, en daarvan heb ik er een hoop in een zakje geschud, omdat het mij wel leuk lijkt om nieuwe oleo's te kweken, maar ik heb daar heel geen verstand van, dus kan iemand mij zeggen
Lees verder...
Forumonderwerp problemen met nectarine en druif

Gepubliceerd: 26 jun 2009

0 keer bekeken
Ik heb nu sederd twee jaar een zogezegde mini Prunus nucipersica in mijn tuin staan, en
Lees verder...
Forumonderwerp hoe dit gat dichtkrijgen ?

Gepubliceerd: 23 mei 2009

0 keer bekeken
We hebben in onze tuin een stuk haagbeuk staan en de rest Tuja Atrovirens.Dit geeft een mooie groene muur en de inkijk van de buren is daar ook mee weg.
Lees verder...
Forumonderwerp phoenix roebelnii

Gepubliceerd: 29 apr 2008

5 keer bekeken
hallo,Even een vraagje ik heb deze phoenix vandaag gekocht en wil hem graag buiten zetten(toch een beetje te groot voor binnen).
Lees verder...
Forumonderwerp winterharde cactussen

Gepubliceerd: 06 mei 2006

62 keer bekeken
Met veel interesse kijk ik iedere week wel een paar keer op jullie forum en ik zie de meest mooie cactussen voorbij komen. Heel erg mooi om te zien wat jullie allemaal kweken.
Lees verder...
Forumonderwerp bladergroei palm

Gepubliceerd: 06 mei 2006

2 keer bekeken
hallo ik heb een vraag over de groei van bladeren van de tracycarpus fortunei.hoeveel bladeren kunnen ze laten groeien sinds ze vorig jaar in de grond staan.hoop dat iemand me hiermee kan helpen ,alvast bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp verzorging opuntia microdasys

Gepubliceerd: 16 okt 2005

650 keer bekeken
zo de dagen zijn nog steeds mooi dus het is moeilijk om de cactussen nu niet water te geven, ondanks de warmte overdags in het kasje maar de nachten worden nu kouder dus kan ik mijn nieuwe petroleumkacheltje uitproberen, ik heb nu een kacheltje di
Lees verder...
Forumonderwerp mangoboom kweken

Gepubliceerd: 12 okt 2004

2,767 keer bekeken
Wie heeft er al eens geprobeerd een mangoboom te planten? Ik heb de kiem uit de pit gehaald en deze in een bekertje met gewone aarde (uit de plantenbak) gestopt en hierover een plastic zakje gedaan.
Lees verder...