Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wat kan ik het beste doen?

Gepubliceerd: 14 apr 2024

24 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp onderste bladeren van laurierboom krijgt bruine vlekken

Gepubliceerd: 28 jan 2024

21 keer bekeken
Sinds krijgen de onderste bladeten van mijn laurierboompje bruine vlekken. Wat kan dat zijn 
Lees verder...
Tuininformatie de magie van moestuinen: hoe mulch je oogst kan transformeren

Gepubliceerd: 27 sep 2023

14 keer bekeken
In deze tijd, waarin duurzaamheid en zelfvoorziening steeds belangrijkere thema's worden, groeit de populariteit van moestuinen.
Lees verder...
Forumonderwerp naam plant

Gepubliceerd: 08 sep 2023

61 keer bekeken
Hallo, Weet iemand de naam van dit plantje? Vetplant? Ik heb dit als aandenken van iemands huwelijksfeest gekregen. Ik zou graag weten hoe ik dit moet verzorgen. 
Lees verder...
Tuininformatie thuis plantjes kweken is makkelijker dan ooit

Gepubliceerd: 21 aug 2023

38 keer bekeken
Denk je eraan om thuis je eigen planten te kweken? Goed idee! Het is een leuke bezigheid en het maakt je huis ook een stuk gezelliger. Maar voordat je begint, zijn er een paar dingen die je moet weten.
Lees verder...
Forumonderwerp onkruid in gazon

Gepubliceerd: 05 aug 2023

57 keer bekeken
Hi, weet even niet in welk forumonderdeel te plaatsen, dus maar even hier. Hoe krijg ik dit definitief uit mijn gras, zonder de hele boel af te graven :)Wat is het eigenlijk? Klavertjes of zo? Dank voor reactie Ron
Lees verder...
Forumonderwerp witte bladeren habanero plant

Gepubliceerd: 28 jun 2023

15 keer bekeken
Hallo!
Lees verder...
Forumonderwerp jackfruit

Gepubliceerd: 22 jun 2023

35 keer bekeken
Hi,
Lees verder...
Forumonderwerp struik- of stamtomaat (i.v.m. dieven)?

Gepubliceerd: 05 jun 2023

77 keer bekeken
Hoi allemaal, Na 100x googelen en over kenmerken lezen en deze bekijken weet ik het nog steeds niet, ik twijfel steeds weer: Zijn dit nou struik- of stamtomaten?
Lees verder...
Forumonderwerp nieuw op het forum

Gepubliceerd: 29 mei 2023

44 keer bekeken
Hoi, Ik hoop hier op het forum antwoorden te krijgen op mijn vragen...en uiteraard zal ik ook proberen om mijn ervaringen te delen met de anderen. Ben woonachtig in het Belgische limburg en tuinier toch al een 30 jaar.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 10 mei 2023

68 keer bekeken
Welk plantje is op de foto ingelijst te zien? Foto van 13 mei vorig jaar, plantje misschien een dag of enkele dagen voordien geplukt, in Hof van Twente.
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie

Gepubliceerd: 16 apr 2023

38 keer bekeken
Plantje bij de intratuin gekocht, zonder naam, wie weet welke het is?
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 08 mrt 2023

80 keer bekeken
ik had vroeger een plantje waar lichtgroene ‘wandelstokjes’ uit omhoog groeide. weet iemand welke plant dit is? google biedt geen uitkomst. groet- anna
Lees verder...
Forumonderwerp potroos

Gepubliceerd: 21 feb 2023

112 keer bekeken
Ik heb potrozen gekocht van 25 cm hoog kan ik ze nu in de volle grond zetten of is dat nog te vroeg?
Lees verder...
Forumonderwerp help mijn philodendron white princess!

Gepubliceerd: 18 feb 2023

55 keer bekeken
Hallo allemaal, Dit forum etc is voor mij helemaal nieuw. Maar ik ben erg wanhopig opzoek naar een antwoord op de vraag; wat is er aan de hand met mijn plant.  Het is een redelijk volle Philodendron met 1 full moon wit blad.
Lees verder...
Forumonderwerp bladluis?

Gepubliceerd: 29 jan 2023

61 keer bekeken
Hallo! Ik heb binnen een kruidenbakje en nu heb ik kleine beestjes op mn basilicum. Ik denk dat het bladluizen zijn maar ben niet zeker, kan iemand dit bevestigen?
Lees verder...
Forumonderwerp hulp gevraagd. plant in slechte staat

Gepubliceerd: 13 jan 2023

58 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Tuinevenementen westerwolde rijgt

Gepubliceerd: 06 dec 2022

3 keer bekeken
Westerwolde rijgt is een uniek tuin- en kunstevenement dat van 16 t/m 25 juni 2023 in Zuidoost-Groningen wordt gehouden.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit?

Gepubliceerd: 19 okt 2022

35 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp schietwilg op stam

Gepubliceerd: 23 sep 2022

42 keer bekeken
Ik wil graag dat deze schietwilg een wilg op stam gaat worden dus moet ik hem gaan knotten op den duur. de blaadjes die op de hele lengte zitten heb ik er af gehaald en in de top nog laten zitten Nu is mijn vraag:
Lees verder...
Forumonderwerp woekerende plant

Gepubliceerd: 07 sep 2022

51 keer bekeken
Weet iemand met welke plant ik te maken heb in de tuin? Waarschijnlijk geïntroduceerd door de vorige bewoner. Is redelijk makkelijk met wortel te verwijderen, maar woekert erg sterk en komt steeds weer terug.
Lees verder...
Forumonderwerp prei

Gepubliceerd: 15 aug 2022

18 keer bekeken
mag men het groene gedeeld van prei in korte tijdens de groei
Lees verder...
Tuininformatie op welke manieren kun je jouw tuin beschermen?

Gepubliceerd: 15 aug 2022

11 keer bekeken
Je bent trots op je tuin. Dat is waarschijnlijk niet zonder reden. Je hebt bijvoorbeeld je best gedaan om hier diverse mooie plantjes te laten groeien. Logischerwijs wil je er voor zorgen dat dit alles er mooi uit blijft zien.
Lees verder...
Forumonderwerp hallo!

Gepubliceerd: 28 jun 2022

11 keer bekeken
Hallo, Ik ben Sam en ik hou heel erg van groen, natuur en dieren.  Helaas heb ik geen tuin, en een balkon op het zuiden, maar ik heb wel veel (kamer)planten.
Lees verder...
Forumonderwerp help! mijn philondendron gaat snel dood!

Gepubliceerd: 03 jun 2022

63 keer bekeken
Ik heb sinds vorig jaar en Philondendron Verrucosum die zes maanden lang hartstikke goed deed. Ze groeide heel snel en werd steeds langer en langer. Ik maak gebruik van groeilamp in de winter dus misschien de reden dat het goed ging.
Lees verder...