Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp aloe soort?

Gepubliceerd: 04 mei 2018

69 keer bekeken
Is deze plant een aloë soort? Neem aan van wel. Welke naam heeft ie dan?
Lees verder...
Forumonderwerp welke soort asparagus is dit?

Gepubliceerd: 10 nov 2017

234 keer bekeken
Beste mensen op dit forum, Weet iemand misschien de naam van deze Asparage? En weet iemand of het mogelijk is om deze plant in tweeen te splitsen?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend

Gepubliceerd: 12 aug 2017

102 keer bekeken
Deze plant vorig jaar in Duitsland gekocht onder de naam Aspalthium. Onder deze naam kan ik deze plant niet terug vinden. Iemand die de juiste naam kent?
Lees verder...
Forumonderwerp mooi he?

Gepubliceerd: 25 mei 2015

3 keer bekeken
Hoi forumleden, graag wil ik jullie even mee laten genieten van deze prachtige enorme pioenrozen die nu in onze tuin staan te bloeien. Circa 25-30 cm in doorsnede! Iemand idee van de soort? Groet, Emiel
Lees verder...
Forumonderwerp is het na te gaan welke iris dit is?

Gepubliceerd: 24 mei 2015

8 keer bekeken
Ik heb een mooie Iris gekregen die in de vijver zou moeten staan (volgens gever); plan
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is, het klopt de naam ?

Gepubliceerd: 19 okt 2014

14 keer bekeken
Wij hebben de zaadjes gekocht als Elephant Tooth Brush. Lang moeten kweken. Maar klopt deze naam en hoe zal het verder groeien en de termijn dat het groeit. De naam van de verkoper weten wij niet meer.bijvoorbaat dank
Lees verder...
Forumonderwerp viola odorata 'alba'

Gepubliceerd: 20 jul 2014

13 keer bekeken
hoe zien de wortels van de viola adorata alba er uit?
Lees verder...
Forumonderwerp giftige planten

Gepubliceerd: 23 apr 2014

1 keer bekeken
Ik zal dit hele jaar geen nieuwe planten meer gaan kopen na dit bericht
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 24 nov 2013

7 keer bekeken
Deze plant heb ik van de zomer uit het bos gehaald. Tis familie van de winde, maar welke van de 600 weet ik niet. De foto laat goed de bladvorm en bloeiwijze zien.
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

23 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp beekloop

Gepubliceerd: 12 mei 2013

57 keer bekeken
Ben momenteel de voorbereidingen aan het maken voor de aanleg van een rotstuin met daarin een heuvel met waterval-->beekloop,deze beekloop is enkel voor het zicht en ik zal er dus geen vissen of planten in zetten.
Lees verder...
Forumonderwerp meesjes

Gepubliceerd: 28 feb 2013

47 keer bekeken
Waarom ''moeten'' meesjes aan zwiepende vetbolletjes hangen te eten?
Lees verder...
Forumonderwerp roze bloemstengel phal kan dat?

Gepubliceerd: 14 nov 2012

4 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp aristolochia elegans/litoralis?

Gepubliceerd: 20 okt 2012

12 keer bekeken
Volgens mij staat deze plant bekend onder 2 namen?De plant stond buiten. ,en het werd wat fris en had veel geel blad. Ik dacht aanIjzergebrek.
Lees verder...
Forumonderwerp naam van dit kleine plantje

Gepubliceerd: 04 sep 2012

6 keer bekeken
In mijn rotstuintje is tussen een ander plantje waar ik de naam ook even niet van weet, een ander leuk plantje opgekomen. Weet iemand de naam ervan? Het is hooguit een cm of 2, 3 hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 24 aug 2012

6 keer bekeken
Niemand in mijn omgeving die ook maar een idee heeft welke plant dit is. Is er iemand op dit forum die weet welke?
Lees verder...
Forumonderwerp welke kamerplanten zijn dit?

Gepubliceerd: 04 aug 2012

9 keer bekeken
Ik heb gisteren twee nieuwe kamerplanten gekocht. Nou weet ik alleen van beide niet zo goed wat eigenlijk precies zijn. Dit zou ik wel graag willen weten zodat ik kan opzoeken wat voor'n behandeling hun voorkeur geniet :)
Lees verder...
Forumonderwerp selenicereus grandiflorus.

Gepubliceerd: 27 jul 2012

57 keer bekeken
Hallo, Ik krijg van iemand een stek van deze cactus.welk mengsel moet ik gebruiken zand-aarde? of alleen aarde?
Lees verder...
Forumonderwerp australische planten .wie kweekt ze nog meer ?.

Gepubliceerd: 15 jul 2012

74 keer bekeken
Hoi allemaal.
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom is dit?

Gepubliceerd: 17 mei 2012

1 keer bekeken
hallo, ik heb 2 boompjes in een bloembak gehad, maar we weten niet hoe deze heet. 1 boom is hoogst waarschijnlijk kapot aan het gaan. (zal wel niet winterhard zijn) Ik wil het graag eens opzoeken welke type boom het is.
Lees verder...
Forumonderwerp voorjaar in aantocht

Gepubliceerd: 14 feb 2012

43 keer bekeken
Hier dan maar een topic aangemaakt om het voorjaar voor te bereiden.Als er een droge periode komt ga ik eens preventief met de rosacur anti schimmel behandeling starten.Tevens de nodige snoeibeurt eerst moet de nachtvorst weg.
Lees verder...
Forumonderwerp asconopsis irene dobkin

Gepubliceerd: 02 dec 2011

38 keer bekeken
Hoi allemaal, daar is ze dan, mijn eerste 'bijzondere' orchidee; Asconopsis Irene Dobkin. Toch vind ik haar zijscheut (als dat het is) wat vreemd. Wie kan me meer vertellen en hoe eventueel te handelen?
Lees verder...
Forumonderwerp stevia in belgie

Gepubliceerd: 14 nov 2011

1 keer bekeken
Zojuist op het nieuws gehoord en als ik goed geluisterd en gehoord heb is Stevia eindelijk toegelaten in Belgie in de voeding.
Lees verder...
Forumonderwerp hoopvolle puntjes (update 8-11)

Gepubliceerd: 09 nov 2011

2 keer bekeken
Zonet heb ik bij 2 van mijn Phalaenopsisplanten hoopvolle puntjes gezien. De paarse en de geel-bruin gespikkelde gaan voor een nieuwe stengel :) De lange donkere avonden zullen zo toch nog wat oplichten :)Eerst de paarse:
Lees verder...
Forumonderwerp pleurothallis hemirhoda

Gepubliceerd: 29 sep 2011

21 keer bekeken
Deze kocht ik een jaar geleden, staat nu voor de derde keer in bloei. Ruud
Lees verder...
Stel een tuinvraag