Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp van deze plant stekken !!

Gepubliceerd: 26 aug 2023

31 keer bekeken
Ik zou graag van deze plant(zie foto) willen stekken. Kan dat en hoe doe je dat. Met vriendelijke groet, Johan 3
Lees verder...
Forumonderwerp blad valt af

Gepubliceerd: 21 jul 2023

50 keer bekeken
Hallo, Deze kamerplant(zie foto) ik weet de naam niet. Hij groeit wel goed maar hij laat nogal bladeren vallen vooral beneden bij de bloempot. De bladeren die afvallen zijn groen , ze zijn niet verdort.
Lees verder...
Forumonderwerp potroos

Gepubliceerd: 21 feb 2023

112 keer bekeken
Ik heb potrozen gekocht van 25 cm hoog kan ik ze nu in de volle grond zetten of is dat nog te vroeg?
Lees verder...
Forumonderwerp hulp gevraagd. plant in slechte staat

Gepubliceerd: 13 jan 2023

58 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze kamerplant

Gepubliceerd: 30 aug 2022

50 keer bekeken
Beste Plantenliefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze kamerplant?

Gepubliceerd: 14 jun 2022

69 keer bekeken
Ik begrijp dat dit een Aloë Vera moet zijn. Maar welke?
Lees verder...
Forumonderwerp naam plant

Gepubliceerd: 03 jun 2022

36 keer bekeken
Wie kent de naam van deze kamerplant? Wordt heel hoog en heeft zachte, donzige bladeren.
Lees verder...
Forumonderwerp hulp gezocht voor futloze kamerplant..

Gepubliceerd: 27 feb 2022

75 keer bekeken
Hoi! Kan iemand mij vertellen hoe ik deze plant weer een beetje fit en mooi kan krijgen? Alvast bedankt!!
Lees verder...
Forumonderwerp vetplantjes

Gepubliceerd: 12 feb 2022

40 keer bekeken
Hoi Wanneer kan ik vetplantjes in mijn terracottapot buiten planten ? Groetjes en thanx Sanneke
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van deze plant ?

Gepubliceerd: 29 jan 2022

54 keer bekeken
Beste mensen,  Wij hebben deze plant al een tijdje in huis en we weten niet eens wat voor plant het is vandaar deze vraag. En vraag 2 is mag ik deze onder de overkapping buiten zetten of gaat die dan dood? Gr Paul
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 29 jan 2022

74 keer bekeken
Deze plant staat niet in het volle licht . Staat al 2 maanden binnen. Niet bekend of het een binnen of buitenplant is De plant heeft veel water nodig, anders breken de steeltjes.
Lees verder...
Forumonderwerp kamerplant hanger

Gepubliceerd: 27 dec 2021

44 keer bekeken
Welke kamerplant is dit? Heel goed te stekken, je hoeft ze maar in de grond te zetten en ze doen t. Geen bloemen ooit gezien, zei de eigenaar.
Lees verder...
Forumonderwerp scheuren in blad kamerplant

Gepubliceerd: 11 okt 2021

496 keer bekeken
Hallo,  Ik kan graag jullie hulp en advies gebruiken. De grote balderen van mijn kamerplant (naam weet ik niet meer) beginnen te krullen en te scheuren. Hoe komt dit? En wat kan ik hieraan doen? Ik hoor het graag van jullie, 
Lees verder...
Forumonderwerp gekregen kamerplant

Gepubliceerd: 03 jul 2021

35 keer bekeken
Ik heb een kamerplantje gekregen maar weet niet juist welke plant het is. De eigenaar weet het ook niet meer. Kent iemand dit plantje? 
Lees verder...
Forumonderwerp sippe zonnebloemplant

Gepubliceerd: 15 jun 2021

23 keer bekeken
Hoi!
Lees verder...
Forumonderwerp welke kamerplant zou dit zijn ?

Gepubliceerd: 07 jun 2021

43 keer bekeken
Hallo ,  iemand enig idee welke kamerplant dit zou kunnen zijn ? alvast bedankt
Lees verder...
Tuininformatie een prachtige variatie aan planten in huis

Gepubliceerd: 15 mrt 2021

56 keer bekeken
Groen in huis, planten zijn nog altijd populair. Er is altijd weer een nieuw type plant die een tijdje hot en happening is. Maar ook de traditionele kamerplanten zijn niet weg te denken uit vele huishoudens.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze kamerplant?

Gepubliceerd: 01 mrt 2021

53 keer bekeken
Hallo, ik ben heel erg nieuwschierig hoe deze plant heet! Alvast bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp witte bolletjes

Gepubliceerd: 23 feb 2021

338 keer bekeken
Hoi  Ik heb vorig jaar een kamerplant gekocht op facebook marktplaats. Ik merk dat er witte bolletjes bij de wortels en in de potgrond zitten. Is het een ziekte / plaag? mvg
Lees verder...
Forumonderwerp help, nog te redden

Gepubliceerd: 31 jan 2021

53 keer bekeken
Beste lezers. Mijn dochter heeft een 35 jaar oude kamerplant meegenomen van haar pas overleden schoonmoeder. Emotionele waarde. Wortels waren erg nat. Nieuwe aarde en afgefekt met nog wat natte aarde. Andere pot.
Lees verder...
Forumonderwerp hertshoorn of sanseveria op donkere plek?

Gepubliceerd: 13 jan 2021

82 keer bekeken
Beste lezer, welke kamerplant kan het beste tegen een donkere plek in de kamer? Is dat de sanseveria of de Hertshoorn? Of is er een andere plant die goed op een donkere plek kan staan? Met vriendelijke groet, Habakuk
Lees verder...
Forumonderwerp welke kamerplant is dit?

Gepubliceerd: 24 okt 2020

75 keer bekeken
Ik heb een aantal foto's toegevoegd die aangeven hoe de plant groeit. Jammer genoeg nog geen bloei gehad. De plant is zeer lichtzoekend en heeft een heel typische groei. Ikzelf heb geen idee welke plant het is, maar zou het wel willen weten.
Lees verder...
Forumonderwerp witte lepelplant

Gepubliceerd: 17 aug 2020

38 keer bekeken
Geachte lezer, Ik ben in het bezit van twee witte lepelplanten, de een staat in de woonkmaer in een wat donker hoekje en doet het perfect, de ander staat in de eetkamer aan de zuid west kant voor het raam mar achter vitrage.
Lees verder...
Forumonderwerp witte puntjes

Gepubliceerd: 22 apr 2020

216 keer bekeken
Hallo, weet iemand wat deze witte puntjes op het blad van mijn kamerplant zijn en of het kwaad kan? Ze zitten sinds vanmorgen op alle bladeren. Groetjes!
Lees verder...
Forumonderwerp advies voor mijn strelitzia

Gepubliceerd: 19 apr 2020

537 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...