Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wie kent deze struik

Gepubliceerd: 04 jun 2023

24 keer bekeken
Wie kent deze struik of plant.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 25 apr 2018

50 keer bekeken
In onze voortuin staat deze plant/struik. Hij is ongeveer 1,5 mtr hoog. Ik had een bosje draavan binnen gezet, maar zowel mijn man als ik hadden allebei last van deze plant. Tenminste dat denk ik. Soort van hooikoorts ofzo. 
Lees verder...
Forumonderwerp wie kan mij helpen met identificatie van deze plant/struik

Gepubliceerd: 19 aug 2017

44 keer bekeken
Goedendag, heeft iemand enig idee welke plant / struik dit is? alvast dank voor uw aandacht met vriendelijke groeten, Debbie
Lees verder...
Forumonderwerp plant/struik

Gepubliceerd: 24 apr 2017

3 keer bekeken
Beste Weet iemand welke plant/struik dit is ? Daisy
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant/struik is dit?

Gepubliceerd: 16 jun 2016

1 keer bekeken
Goedemiddag,
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant/struik is dit?

Gepubliceerd: 28 mei 2015

3 keer bekeken
Kan iemand me vertellen welke plant/struik dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant/struik is dit

Gepubliceerd: 20 apr 2015

1 keer bekeken
Hallo, wie kan mij helpen? ik wil graag weten welke plant/struik dit is. Het is een vaste plant, die nu (midden april) nog rode knopen heeft. Later rode bloemen.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant/struik is dit

Gepubliceerd: 20 apr 2015

16 keer bekeken
Wie kan mij helpen? ik wil graag weten welke plant/struik dit is. Het is een vaste plant, die nu (midden april) allemaal kleine witte bolletjes heeft en straks mooie witte bloemen.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant/struik is dit

Gepubliceerd: 20 apr 2015

1 keer bekeken
Wie kan mij helpen, ik wil graag weten welke plant dit is? het is een vaste plant/struik en geeft prachtige rode bloemen vanaf midden april.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant/struik is dit

Gepubliceerd: 18 aug 2014

2 keer bekeken
Welke plant/struik is dit?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant/struik

Gepubliceerd: 12 jul 2014

0 keer bekeken
Wie weet welke struik/plant dit is? Hij bloeit (kort) met kleine witte kaarsjes , die een beetje naar jasmijn ruiken en momenteel heeft hij kleine bolletjes (helaas niet op de foto goed te zien.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit

Gepubliceerd: 22 jun 2014

0 keer bekeken
Ik heb een plant/struik in de tuin en ben erg benieuwd welke dit precies is en of er nog bloeme in komen.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant/struik is dit?

Gepubliceerd: 18 mei 2014

0 keer bekeken
Hi, Ik ben pas verhuisd en ben even in de tuin aan het kijken wat ik zoal heb staan.Iemand een idee wat dit is? Nr 1:
Lees verder...
Forumonderwerp plantidentificatie

Gepubliceerd: 28 mei 2013

0 keer bekeken
Weet u welke plant/struik dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp determineren plant/struik

Gepubliceerd: 07 dec 2012

12 keer bekeken
Deze (nog bloeiende) struik staat onder bij de Vuurtoren op Texel.Hij heeft geen blad meer, wortelstok die oppervlakkig groeit, hoogste takken/stuiken zijn ongeveer 110 hoog.Weet iemand welke struik/plant dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 27 jun 2012

0 keer bekeken
Hallo, Sinds gisteren hebben we de sleutels van ons nieuwe huis. Nu staat er een plant/struik in de achtertuin waarvan ik niet weet wat het is. Weet iemand hier het? (zoja, welke is het?)
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 19 nov 2011

0 keer bekeken
Op vakantie in Oostenrijk zagen mijn man en ik deze plant/struik staan.We vonden hem zo mooi maar hebben echt geen idee wat het is. Annesimone
Lees verder...
Forumonderwerp welke struik/plant op stam is dit?

Gepubliceerd: 01 nov 2011

12 keer bekeken
Ik ben opzoek naar de naar de naam of het soort plant/struik dat ik op stam heb. Ik heb de plant gekregen maar wil graag meer informatie hebben over bijv. verzorging en winterhard zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor een plant/struik is dit?

Gepubliceerd: 14 mei 2011

0 keer bekeken
Hallo iedereen.Heb net speciaal een account hier aangemaakt om antwoord te krijgen op mijn vraag: Welke plant is dit? Alvast bedankt! Groeten, Lennart
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welke tuinplant dit is?

Gepubliceerd: 05 mei 2011

0 keer bekeken
Tijdens de de Open Tuinen dag in Amsterdam in juni 2009 hebben mijn vrouw en ik tijdens het bezichtigen van een aantal tuinen een plant gezien die we erg graag zelf in onze tuin willen.
Lees verder...
Forumonderwerp welke struik is dit?

Gepubliceerd: 18 apr 2011

6 keer bekeken
Hierbij alleen een deel van het blad dus ik hoop dat je daarmee wat kunt. Welke plant/struik is dit?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant/struik is dit

Gepubliceerd: 21 apr 2008

0 keer bekeken
Dag iedereen,ooit dit plantje gevonden aan afvalcontainer van doe het zelfzaak volledig opgedroogd,in de grond gestopt en jaren later dit resultaat,ben benieuwd naar de naam ervan, heeft nog nooit gebloeit(komen geen bloemen aan)
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant/struik is dit

Gepubliceerd: 09 sep 2007

3 keer bekeken
wie kent deze plant heeft rood roze bloemen?
Lees verder...