Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp borago officinalis?

Gepubliceerd: 26 apr 2015

2 keer bekeken
Volgens de buurvrouw Borago officinalis, maar na opzoeken lijkt dit me toch een andere
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie plant

Gepubliceerd: 19 jun 2014

0 keer bekeken
Graag enige hulp bij het identioficeren van bijgevoegde plant.
Lees verder...
Forumonderwerp welke bloemen zijn dit? deel 8

Gepubliceerd: 11 aug 2013

1 keer bekeken
We zijn er bijna doorheen. Na deze nog 1 deel. Hier nog een paar foto's. Bloem 5
Lees verder...
Forumonderwerp wilde veldbloem

Gepubliceerd: 17 jun 2012

3 keer bekeken
tijdens mijn wandeling van vandaag zag ik in het veld een bloem staan die ik nog nooit eerder gezien had. ik heb er bijgevoegde foto van gemaakt en thuis op allerlei manieren proberen uit te vinden wat dit is, zonder resultaat.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 15 aug 2011

1 keer bekeken
Wie kent de naam van deze bloem?
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet dit?

Gepubliceerd: 22 jul 2011

0 keer bekeken
Zit bij zo'n mengeling wat ik elk jaar zaai op een stukje grond waar ik verder niks mee kan, ken het absoluut niet, vind het wel heel mooi
Lees verder...
Forumonderwerp vreemde blauwe plant tussen aardbeien

Gepubliceerd: 06 jul 2010

0 keer bekeken
Hi,
Lees verder...
Forumonderwerp onkruid???

Gepubliceerd: 06 jun 2010

2 keer bekeken
in mijn voortuin staat een flinke bladermassa van inmiddels zo'n 40 cm hoog ook staat er een mooi blauw bloempje dat door iemand omschreven werd als onkruid dat ik maar gauw moest weghalen kan iemand me vertellen wat beide zijn?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 09 apr 2010

0 keer bekeken
Wie kent de naam van deze plant?Hij is niet zo blauw als op de fotoHet blad links beneden hoort erbij.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 04 dec 2009

2 keer bekeken
Hallo, Als hobby verzamel ik planten en leg ik af en toe herbaria aan. Ik heb echter wat problemen met het determineren van enkele planten. Weten jullie welke plant dit is? Ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is. Alvast bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 28 okt 2009

0 keer bekeken
hoe heet deze plant?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant in de tuin

Gepubliceerd: 28 jun 2009

6 keer bekeken
Hallo, dit voorjaar kwamen een paar blaadjes boven de grond. We besloten deze te laten groeien.Nu is het al een grote plant (60 cm) en verschijnen er blauwe stervormige bloempjes. Bladeren en stengel zijn erg behaard.
Lees verder...
Forumonderwerp plant tijdens wandeling

Gepubliceerd: 03 aug 2008

1 keer bekeken
Tijdens een geocache wandeling vanmorgen kwam ik deze plant in het bos tegen en wil natuurlijk graag weten welke soort het is.Groet, Harry
Lees verder...
Forumonderwerp bloeiende andijvie

Gepubliceerd: 07 aug 2004

53 keer bekeken
Ik heb In mijn tuin enkele andijvieplanten laten "doorschieten".In augustus komen er dan hele leuke blauwe bloemetjes aan.Nu wik ik weten: zijn deze bloemen giftig?
Lees verder...