Zoeken

Type Titel Inhoud
Tuininformatie een mooie tuin creeren

Gepubliceerd: 12 jul 2023

23 keer bekeken
Bij het maken van een mooie tuin, komen heel wat zaken kijken. Je maakt natuurlijk eerst een plan voor je tuin. Hoe wil je het er uit laten zien?
Lees verder...
Forumonderwerp tulpen in voortuin

Gepubliceerd: 06 mei 2023

68 keer bekeken
Vorig jaar had ik problemen door woekerend wild gras en heb ik de hele voortuin opgekuisd, alle planten eruit (Perovskia
Lees verder...
Forumonderwerp fuchsia magellanica thompsonii

Gepubliceerd: 13 dec 2019

64 keer bekeken
ik heb in onze tuin een Fuchsia magellanica Thompsonii staan, ondertussen zomers een fl
Lees verder...
Forumonderwerp zaden van vleesetende plant krijgen?

Gepubliceerd: 22 mei 2016

258 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp welk plant is dit?

Gepubliceerd: 11 mei 2016

0 keer bekeken
Hallo, in mijn moeders tuin is deze gast aan komen waaien. Wij hebben geen idee hoe deze heet. De bloem gaat open en sluit afhankelijk van de aanwezigheid van licht. Als iemand hier het antwoord op weet zou dat geweldig zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp welke bloem/plant is dit

Gepubliceerd: 29 aug 2015

8 keer bekeken
We zagen deze bloem/plant deze zomer in Frankrijk en hopen dat deze ook in onze tuin kan groeien. Wie weet hoe deze heet en of het hier ook groeit?
Lees verder...
Forumonderwerp welke bloem hebben we hier

Gepubliceerd: 29 mei 2015

1 keer bekeken
Hoewel ik hem in de berm vond zou het natuurlijk ook een verdwaalde tuinplant kunnen zijn. Maar wel mooi Wie weet de naam?
Lees verder...
Forumonderwerp bollen

Gepubliceerd: 03 sep 2014

254 keer bekeken
goedendag. ik heb 2x bollen meegenomen voor familie in Spanje. Maar dat is tot nu toe niet echt een succes geweest. In oktober ga ik weer naar hen toe. Hebben jullie een advies?
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor groeisel in mijn magnolia 2

Gepubliceerd: 03 aug 2014

45 keer bekeken
Op een andere plek is er zelfs een hele tros verdikkingen. Bijgaande de tweede foto
Lees verder...
Forumonderwerp chinees foutje

Gepubliceerd: 18 jul 2014

8 keer bekeken
Ik heb onlangs een Venus Fly Trap gekocht bij de Action.Het leek me wel weer eens tijd voor zo'n plantje.
Lees verder...
Forumonderwerp orchidee uitgebloeid

Gepubliceerd: 07 jul 2014

67 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit

Gepubliceerd: 02 jun 2014

41 keer bekeken
Het lijkt op een wiet plant, maar dat is het niet.
Lees verder...
Forumonderwerp kastanje ziekte

Gepubliceerd: 19 mei 2014

162 keer bekeken
Een wilde kastanje van ongeveer 15 jaar oud wil dit jaar niet in het blad komen. de knoppenzijn er wel maar lopen niet uit en voelen zeer plakkerig aan. Verder geen bloedingsziekteplekken. Wel een stam met wat scheuren in de
Lees verder...
Forumonderwerp kamerazalea's bestaan niet meer?

Gepubliceerd: 26 dec 2013

3 keer bekeken
Ik heb ergens op deze forum onderstaande gelezen en vroeg mij af of dit waar is. Ik heb sinds kort een heel mooie azalea die ik binnen heb staan en nadat ik het stuk heb gelezen, heb ik nauwelijks de verwarming aan.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 24 nov 2013

7 keer bekeken
Deze plant heb ik van de zomer uit het bos gehaald. Tis familie van de winde, maar welke van de 600 weet ik niet. De foto laat goed de bladvorm en bloeiwijze zien.
Lees verder...
Forumonderwerp cattleya

Gepubliceerd: 24 okt 2013

19 keer bekeken
jeeeeyy! mijn cattleya gaat bloeien,deze is de eerste die ik opnieuw in bloei krijg...(ik had voordien ook eentje,maar die is gestorven aan een slepende ziekt....
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende planten uit arboretum 't leen

Gepubliceerd: 18 aug 2013

6 keer bekeken
Vandaag in Arboretum ' t Leen geweest in Eeklo (BE) en dan stuit je weleens op een onbekende schoonheid zonder naambordje. Wellicht weet iemand wat dit is. De eerste is een struik/ misschien
Lees verder...
Forumonderwerp hibiscus plant voor binnen zaad

Gepubliceerd: 09 aug 2013

29 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp vreemde kostganger

Gepubliceerd: 04 jul 2013

5 keer bekeken
Goedenavond,
Lees verder...
Forumonderwerp vier bekende en de laatste is ook bekend nu

Gepubliceerd: 21 jun 2013

3 keer bekeken
bij het fotograferen van mijn tuin (zie babbelforum) kwam ik nog een paar nieuwe gezichten tegen.1. de staak op de voorgrond krijgt vermoedelijk gele bloemen.
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

23 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp verdorde knoppen

Gepubliceerd: 10 jun 2013

97 keer bekeken
In de topic afvallende rozen pikte ik in op het probleem van benmy. Hier doet zich ook iets vreemds voor bij de rozen. Eerst waren er de platrollers en nu dit. Ze hebben verdorde bloemknoppen hoewel
Lees verder...
Forumonderwerp verwilderde dendrobium nobile en phal. keiki

Gepubliceerd: 26 dec 2012

14 keer bekeken
een verwilderde dendrobium nobile die ff de tijd kwijt is..
Lees verder...
Forumonderwerp bloementhema huwelijk

Gepubliceerd: 23 dec 2012

2 keer bekeken
Goeiemorgen allen, Voor ons huwelijk op 18 mei 2013 hadden wij graag het thema bloemen als tafelindeling gehad.
Lees verder...
Forumonderwerp phalaenopsis philadelphia

Gepubliceerd: 10 dec 2012

32 keer bekeken
Ik had gezworen dat ik mijn eigen geen orchidee ging kado maken, zeker met de dagen die op komst zijn. Maar dit orchidee vond ik zo lief en dan met die gemarmerd blad. Ik heb niet anders kunnen doen als zwichten. Ik had schrik
Lees verder...
Stel een tuinvraag