Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp naam plant

Gepubliceerd: 08 sep 2023

61 keer bekeken
Hallo, Weet iemand de naam van dit plantje? Vetplant? Ik heb dit als aandenken van iemands huwelijksfeest gekregen. Ik zou graag weten hoe ik dit moet verzorgen. 
Lees verder...
Forumonderwerp slaapboom

Gepubliceerd: 25 jul 2023

112 keer bekeken
Is dit een goed klimaat voor de slaapboom.en kan hij tegen de volle zon ?
Lees verder...
Forumonderwerp blad valt af

Gepubliceerd: 21 jul 2023

50 keer bekeken
Hallo, Deze kamerplant(zie foto) ik weet de naam niet. Hij groeit wel goed maar hij laat nogal bladeren vallen vooral beneden bij de bloempot. De bladeren die afvallen zijn groen , ze zijn niet verdort.
Lees verder...
Forumonderwerp 2 planten

Gepubliceerd: 13 mei 2023

46 keer bekeken
Weet iemand wat de plant is met de witte bloemen is dit onkruid ???? En weet iemand de naam van het boompje?? Alvast bedankt voor het meedenk3n  Mvrgr carla
Lees verder...
Tuininformatie groene inspiratie nodig? dit zijn 3 unieke kamerplanten

Gepubliceerd: 22 feb 2023

8 keer bekeken
Planten zijn een van de beste toevoegingen aan elke kamer! Niet alleen brengen ze leven, kleur en natuur in huis, maar ze kunnen ook de luchtkwaliteit van je huis verbeteren.
Lees verder...
Forumonderwerp albizia

Gepubliceerd: 04 sep 2022

30 keer bekeken
Azur: heb jij deze Albizia ook? Een echte naam heb ik er nog steeds niet voor. 
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor bloem of plant

Gepubliceerd: 01 aug 2022

79 keer bekeken
Mijn dochter heeft deze bloem of/en plant in haar tuin maar de naam weet zij en en wij niet.Kan iemand ons de naam vertellen?
Lees verder...
Forumonderwerp naam van deze plant

Gepubliceerd: 08 jul 2022

42 keer bekeken
Graag de naam van dee plant. Grootte 30 tot 50 cm. bvd Kevin
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 11 jun 2022

47 keer bekeken
Hoi, wat is de naam van deze plant? Nu circa 1,7 meter hoog en begint met kleine witte bloemetjes te bloeien.Alvast bedankt. Grt Emiel
Lees verder...
Forumonderwerp verschillende planten in tuin

Gepubliceerd: 09 jun 2022

83 keer bekeken
Het is een hoop, ik hoop dat iemand me kan helpen, van sommige heb ik een vermoeden maar ik kom echt niet op de naam. De tuin is van meerdere mensen en het is dus niet altijd duidelijk wat er is geplant, haha.
Lees verder...
Forumonderwerp naam plant

Gepubliceerd: 03 jun 2022

36 keer bekeken
Wie kent de naam van deze kamerplant? Wordt heel hoog en heeft zachte, donzige bladeren.
Lees verder...
Forumonderwerp hydrangea teller nizza pink

Gepubliceerd: 30 mei 2022

33 keer bekeken
Hoi, Kreeg deze gisteren cadeau, heb hem tijdelijk in een pot gezet.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 12 apr 2022

60 keer bekeken
Elk jaar komt het weer op en elk jaar bloeit het zo mooi. Het lijkt zich uit te breiden. Een lelie-achtige plant. Wil zo graag de naam weten van deze beauty.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van deze plant ?

Gepubliceerd: 29 jan 2022

54 keer bekeken
Beste mensen,  Wij hebben deze plant al een tijdje in huis en we weten niet eens wat voor plant het is vandaar deze vraag. En vraag 2 is mag ik deze onder de overkapping buiten zetten of gaat die dan dood? Gr Paul
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 29 jan 2022

73 keer bekeken
Deze plant staat niet in het volle licht . Staat al 2 maanden binnen. Niet bekend of het een binnen of buitenplant is De plant heeft veel water nodig, anders breken de steeltjes.
Lees verder...
Forumonderwerp botanische soortnaam ilex bioritensis

Gepubliceerd: 26 dec 2021

40 keer bekeken
In Trompenburg arboretum en tuinen staat de Ilex bioritensis.
Lees verder...
Forumonderwerp naam van deze plant?

Gepubliceerd: 16 dec 2021

76 keer bekeken
Plant naam aub?
Lees verder...
Forumonderwerp scheuren in blad kamerplant

Gepubliceerd: 11 okt 2021

495 keer bekeken
Hallo,  Ik kan graag jullie hulp en advies gebruiken. De grote balderen van mijn kamerplant (naam weet ik niet meer) beginnen te krullen en te scheuren. Hoe komt dit? En wat kan ik hieraan doen? Ik hoor het graag van jullie, 
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze plant?

Gepubliceerd: 04 sep 2021

48 keer bekeken
Ik heb een plant gekregen met leuke bloemen voor een vochtige omgeving. Ik ben de naam vergeten. Iemand een idee? Alvast bedankt voor een reactie Grtn, Dick
Lees verder...
Forumonderwerp naam plant

Gepubliceerd: 22 jul 2021

48 keer bekeken
Gaarne zou ik de naam willen weten van deze plant en/of deze bijzonder is Jos.munsterman@ ziggo.nl
Lees verder...
Forumonderwerp naam planten

Gepubliceerd: 09 jul 2021

51 keer bekeken
Hallo, ik heb 4 planten waarvan ik de naam niet weet. Dus hopelijk weet een van jullie knappe koppen wat ik in huis heb. Voor de te nemen moeite hartelijk dank. groetjes Ton.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 04 jul 2021

80 keer bekeken
Hallo Allemaal, Ik ben nieuw op deze forum en vraag jullie hulp met identificatie van deze plant.
Lees verder...
Forumonderwerp naam plant

Gepubliceerd: 14 jun 2021

26 keer bekeken
Hallo, wie weet welke bloem dit is. Is dit de gele zonnehoed? Voor de te nemen moeite alvast hartelijk dank. groetjes Ton
Lees verder...
Forumonderwerp naam van de plant?

Gepubliceerd: 01 jun 2021

48 keer bekeken
goede middag, In een paar weken tijds is deze plant verschenen in mijn tuin. Leek in eerste instantie op een wilde monnikskap. Nu weet ik het niet meer , maar wordt er steeds nieuwsgieriger naar. hoogte ong. 70 cm 
Lees verder...
Forumonderwerp tuin plant

Gepubliceerd: 18 mei 2021

29 keer bekeken
Hallo wat is de naam van dit plantje? Trekt hommels aan.  Gr.Ap
Lees verder...
Stel een tuinvraag