Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp naam van deze plant

Gepubliceerd: 08 jul 2022

42 keer bekeken
Graag de naam van dee plant. Grootte 30 tot 50 cm. bvd Kevin
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 12 apr 2022

60 keer bekeken
Elk jaar komt het weer op en elk jaar bloeit het zo mooi. Het lijkt zich uit te breiden. Een lelie-achtige plant. Wil zo graag de naam weten van deze beauty.
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie plant

Gepubliceerd: 05 mrt 2021

40 keer bekeken
bellissima zou graag de naam van deze plant willen weten
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende hangplant

Gepubliceerd: 13 jun 2020

70 keer bekeken
Ik wil graag de naam weten van deze hangplant afkomstig uit het tuincentrum. Het blad is succulent.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 27 apr 2020

58 keer bekeken
Hoi,Ik had graag de naam van deze merkwaaardige plant gekend, dankjewel!
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie bloem - plant

Gepubliceerd: 25 apr 2020

42 keer bekeken
Graag de naam van deze plant. Dank bij voorbaat.
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie bloem - plant

Gepubliceerd: 12 apr 2020

37 keer bekeken
Graag had ik de naam gekend van deze bloem - plant. Met dank bij voorbaat Schrobberbeek
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 08 nov 2019

34 keer bekeken
Zag ergens deze plant staan maar kon de eigenaar niet bereiken. Graag wil ik de naam weten van deze plant
Lees verder...
Forumonderwerp plant krijgt snel veel geel blad...

Gepubliceerd: 22 aug 2019

696 keer bekeken
Beste lezer, Deze plant krijgt snel veel geel blad. Dat er op de foto bijna geen geel blad te zien is komt omdat ik een paar dagen geleden al het gele blad heb verwijderd. Maar nu is er alweer een nieuw geel blad.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor plant?

Gepubliceerd: 20 apr 2019

41 keer bekeken
Hallo,Ik heb deze plant een aantal maanden terug gekocht bij mijn supermarkt.Toen waren alle steeltjes (harig en zwart) voorzien van mooie donker groene bladeren met een soort van fluwelen bovenkant.
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 11 feb 2019

57 keer bekeken
Helaas is ie bijna helemaal dood, 1 blad resteert. Er bleek schimmel aan de wortels te zitten, hopelijk overleefd ie het! Anders zou ik graag een nieuwe willen:)
Lees verder...
Forumonderwerp naam van deze plant graag

Gepubliceerd: 30 jun 2018

49 keer bekeken
graag wil ik de naam van deze plant weten
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 18 jun 2018

47 keer bekeken
Hallo! Weet iemand de naam van deze plant? Ik heb m gekocht maar ben het kaartje kwijt. Zou het zeer graag weten! groetjes.
Lees verder...
Forumonderwerp naam plantje

Gepubliceerd: 11 jun 2018

41 keer bekeken
Wie kent de naam van dit plantje 
Lees verder...
Forumonderwerp ziekte op laagstam boom

Gepubliceerd: 13 apr 2018

450 keer bekeken
Beste forumleden , Ik heb een probleem op mijn laagstam boom ( stam 1.6 meter ) . Is het een ziekte ..zijn het beestjes ...een combinatie van beiden ...ik weet het niet ..
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de plantnaam?

Gepubliceerd: 12 feb 2018

58 keer bekeken
Ik had in een tuincentrum een heel mooie ficussoort gekocht met donkergroen blad met bruine haartjes, maar hij heeft het afgelopen winter opgegeven. Ik heb het tuincentrum waar ik hem toen gekocht heb nogmaals gevraagd om te kijken of zo'een plant
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend met gele bloem

Gepubliceerd: 11 dec 2017

65 keer bekeken
Graag zou ik de naam van deze plant willen weten.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend kamerplant

Gepubliceerd: 21 sep 2017

82 keer bekeken
Hallo, Ik heb een plant van mijn overleden moeder. Die van mijn zus doet het goed, maar die van ons kwijt weg.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor plant?

Gepubliceerd: 04 sep 2017

18 keer bekeken
Ik heb mijn tuin laten ophogen en nu kom ik onbekende planten tegen. Trek ik ze uit of is het een aanvulling? Graag weet ik de naam van deze planten voor een juiste beslissing.
Lees verder...
Forumonderwerp "bladloze stek"

Gepubliceerd: 04 sep 2017

20 keer bekeken
wie helpt mij. Ik zou graag de naam van de plant van deze stek weten.De stengel is bladloos. In de oksels komen blauwe, ietwat korenbloemachtige bloemen. Hoogte struik gauw 1.80 à 2 m Vrij slappe lange stengels. vast bedankt
Lees verder...
Forumonderwerp graag uw kennis voor deze plant

Gepubliceerd: 20 aug 2017

28 keer bekeken
Groot en 2 meter hoog Hoor graag de naam er van Stond in de berm van een paardenweide
Lees verder...
Forumonderwerp naam plant

Gepubliceerd: 16 jul 2017

77 keer bekeken
Kan iemand mij helpen aan de naam van deze plant / struik ?  Heb dit hier eerder gevraagd en destijds ook antwoord op gekregen , maar de naam is mij ontschoten en kan het bericht ook niet terug vinden..
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet hoe deze mooie plant heet?

Gepubliceerd: 25 jun 2017

52 keer bekeken
Buurvrouw Annemarie heeft deze fraaie planten in haar tuin en zou er graag de naam van weten. Ik kan er haar niet mee helpen maar u misschien wel? Wij horen het graag!
Lees verder...
Forumonderwerp naam van deze mooie plant

Gepubliceerd: 28 mei 2017

7 keer bekeken
Vorig jaar heb ik, na een klacht bij Bakker, nieuwe exemplaren gekregen van mijn bestelling.. Dit is echter een heel andere plant als mijn eerdere bestelling..Maar..Ben er wel blij mee want hij is erg mooi..
Lees verder...
Tuininformatie onkruid namen en foto's

Gepubliceerd: 14 mei 2017

10,270 keer bekeken
Heeft u last van onkruid in uw tuin of gazon en wilt u weten om werk onkruid het gaat, dan is de kans groot dan de naam van het onkruid dat u zoekt in het onderstaande overzicht staat vermeld.
Lees verder...