Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp jonge knotwilg?

Gepubliceerd: 02 sep 2015

89 keer bekeken
Is dit een jonge knotwilg?
Lees verder...
Forumonderwerp knotwilg gaat hangen

Gepubliceerd: 10 jul 2014

289 keer bekeken
Wij hebben 4 knotwilgen in de tuin staan welke ik elk jaar helemaal terug snoei. Ze zijn nog niet zo oud en de doorsnee is 10 cm onderaan en 7 cm bovenaan. De lengte van bodem tot knot is 250 cm
Lees verder...
Forumonderwerp knotwilg creeren

Gepubliceerd: 06 jul 2013

49 keer bekeken
Ik wil van een jonge wilg in mijn tuin een knotwilg maken.Heb er al het eea over gelezen, maar kom er nog niet helemaal uit.Ik zou hem moeten toppen in januari.En het beste als de stam 10-13 cm is.
Lees verder...
Forumonderwerp treurwilg snoeien

Gepubliceerd: 26 apr 2012

708 keer bekeken
Hallo allemaal, we hebben een huis gekocht met een treurwilgje in de voortuin. Ik heb al een vraag gesteld over luis erin elders op deze website, maar nu nog een snoeivraag. Ik ben aan het zoeken wat de beste manier van snoeien is.
Lees verder...
Forumonderwerp wilg knotten

Gepubliceerd: 24 jan 2011

181 keer bekeken
Salix alba 'Chermesina' groeit de pan uit.
Lees verder...
Forumonderwerp onze wilg staat er erg zielig bij

Gepubliceerd: 30 dec 2010

248 keer bekeken
Onze wilg heeft sinds kort allemaal gaten in de stam (zie onderstaande foto). Heeft iemand enig idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn en wat we eraan zouden kunnen
Lees verder...
Forumonderwerp naam van bonsai?

Gepubliceerd: 17 jun 2010

7 keer bekeken
Ik heb een bonsai verworven en wil graag de naam daarvan weten. Vermoedelijk is het een Podocarpussoort. Het lijkt me een geschikte plant voor buiten, maar de vorsttolerantie zal wel gering zijn?
Lees verder...
Forumonderwerp welke boom als laanboom

Gepubliceerd: 21 nov 2008

3 keer bekeken
Dag,
Lees verder...
Forumonderwerp wilgen als tuinafscheiding

Gepubliceerd: 21 okt 2008

4 keer bekeken
Ik wil wilgentenen gebruiken als tuinafscheiding, echter geen gevlochten scherm maar strak langs elkaar aanplanten. Weet iemand hoe ik aan wilgentenen kom die ik aan kan planten?
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien knotwilg

Gepubliceerd: 06 dec 2007

4 keer bekeken
Ik heb een jonge knotwilg van 1 jaat oud, 1.20 in de grond en 1 meter boven de grond. Ik zou graag willen dat er een knot op 2 meter hoogte komt i.p.v. 1 meter. Hoe kan ik hier voor zorgen?
Lees verder...
Forumonderwerp jonge knotwilg snoeien

Gepubliceerd: 29 nov 2007

65 keer bekeken
afgelopen jaar heb ik wat takken van een knotwilg in de grond gezet ,
Lees verder...
Forumonderwerp knotwilg stekken

Gepubliceerd: 06 sep 2006

124 keer bekeken
is het mogelijk om een tak van een knotwilg te stekken ik wil een tak van een knotwilg afknippen en deze aan het wortelen krijgen . hoe moet ik dat doen , en om dan die knotte krijgen zou ik er dan de top moeten uit knippen
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien van treurwilg

Gepubliceerd: 22 jul 2006

21 keer bekeken
Wij hebben een treurwilg in onze tuin staan (zie bijgevoegde foto).
Lees verder...
Forumonderwerp massale ziekte en afsterven van knotpopulieren

Gepubliceerd: 19 jul 2006

71 keer bekeken
Dag iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp krulwilg

Gepubliceerd: 01 feb 2006

40 keer bekeken
Ik zou graag willen weten wanneer je het beste de krulwilg kan snoeien? Wij hebben een krulwilg van ongeveer 6 mtr.En moet je nog op bepaalde zaken letten bij het snoeien?
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien van canada's

Gepubliceerd: 16 dec 2002

6 keer bekeken
Kan iemand me vertellen of ge canadassenbomen van +- 25 jaar oud en 'n 25 m hoogte nog kan terug snoeien tot pakweg 'n 10 m hoogte, graag een antwoord aub , dank U
Lees verder...
Stel een tuinvraag