Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wie herkent deze rode plant

Gepubliceerd: 09 jun 2023

45 keer bekeken
Op de foto links op stam wie herkent de plant vind hem heel mooi maar zelfs bij tuin centrum kunnen ze het me niet vertellen
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent deze plant

Gepubliceerd: 18 nov 2022

38 keer bekeken
Deze plant staat sedert ongeveer een maand in bloei. Het is nu een struik van 2 m. Kan je hem stekken en hoe?
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 29 jan 2022

74 keer bekeken
Deze plant staat niet in het volle licht . Staat al 2 maanden binnen. Niet bekend of het een binnen of buitenplant is De plant heeft veel water nodig, anders breken de steeltjes.
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze plant?

Gepubliceerd: 04 sep 2021

48 keer bekeken
Ik heb een plant gekregen met leuke bloemen voor een vochtige omgeving. Ik ben de naam vergeten. Iemand een idee? Alvast bedankt voor een reactie Grtn, Dick
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 04 jul 2021

81 keer bekeken
Hallo Allemaal, Ik ben nieuw op deze forum en vraag jullie hulp met identificatie van deze plant.
Lees verder...
Forumonderwerp welke salvia is dit?

Gepubliceerd: 26 okt 2020

44 keer bekeken
Ik kocht deze Salvia als jong plantje op de kruidenafdeling van een tuincentrum.
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze geranium

Gepubliceerd: 13 sep 2020

54 keer bekeken
Hallo weet iemand welke bodenbedekkende geranium dit is? Dank
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze plant?

Gepubliceerd: 05 apr 2020

68 keer bekeken
goeden middag
Lees verder...
Forumonderwerp plant gezien in frankrijk...wie weet de naam?

Gepubliceerd: 24 mrt 2020

75 keer bekeken
Hallo allemaal, Tijdens onze vakantie Frankrijk liepen we langs een mooi huis en zagen deze (klim)plant naast de voordeur. We willen hem graag kopen maar kennen de naam niet. Wie herkent hem? Vast bedankt voor je reactie!
Lees verder...
Forumonderwerp wie (her)kent deze plant?

Gepubliceerd: 10 jul 2019

6 keer bekeken
Groeit op diverse plaatsen in de tuin op schaduwrijke plaatsen. Na verwijderen / maaien gemakkelijke en snelle her-groei, woekert behoorlijk. Nu kleine witte bloemetjes langs de stengels. Voelt een beetje "kleverig" aan.
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze kamerplant met donker rode bloem?

Gepubliceerd: 01 mei 2019

40 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp hallo

Gepubliceerd: 28 apr 2019

16 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp wie (her-)kent deze plant?

Gepubliceerd: 28 apr 2019

74 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor plant is dit? onkruid?

Gepubliceerd: 12 apr 2019

284 keer bekeken
nieuw huis = nieuwe tuin. wie herkent deze plant? Onkruid of zaailing van vaste tuinplant?
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze plant ?

Gepubliceerd: 30 jun 2018

60 keer bekeken
goedenavond, Herkent een van u deze plant.?IHij is gefotografeerd in de tuin van mijn vriendin. Kan er verder weinig over zeggen.Kwam op deze manier boven de grond, uit een zakje weidebloemenzaad.
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze plant ?

Gepubliceerd: 11 apr 2018

89 keer bekeken
goedenavond,
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze plant aan de zaden?

Gepubliceerd: 04 sep 2017

50 keer bekeken
Deze zaden heb ik in Duitsland uit een formele tuin meegenomen. de verdorde plant was ongeveer 80 cm hoog. Ik wil ze wel zaaien maar niet als het een woekeraar is. Weet iemand wat het is?
Lees verder...
Forumonderwerp graag weer uw kennis

Gepubliceerd: 30 jul 2017

68 keer bekeken
Na een wandeling kwam ik weer een aantal planten tegen die ik niet kende. Dus graag uw hulp om mijn kennis uit te breiden Plant 1 Leuk blad
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent deze hangplant?

Gepubliceerd: 16 jan 2017

16 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 08 dec 2016

2 keer bekeken
Enkele maanden geleden heb ik Zeeuwse knoopjes geplant en die zijn nu in rust. Een plant is echter altijd groen gebleven. Deze zag er ook iets anders uit, dus dit is niet zo'n zelfde Zeeuws knoopje.
Lees verder...
Forumonderwerp bonte schleffera verliest blad

Gepubliceerd: 29 nov 2016

458 keer bekeken
Ik heb nu een maand of 8 een bonte schleffera (vingerplant) in huis staan van 2,20 meter hoogte. De laatste tijd verliest deze plant elke dag wel 2 a 3 bladeren. Op deze bladeren zit dan een bruine vlek.
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze plant (nog niet opgelost)

Gepubliceerd: 11 sep 2016

2 keer bekeken
Ik heb een hoge struik in mijn tuin staan waarin gedurende zomer heel veel knalgele bolbloemen vanuit vele uitschieters uit de grond staan. Ben erg benieuwd wat voor plant dit is om te kunnen vermeerderen.
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze plant ?

Gepubliceerd: 26 jul 2016

1 keer bekeken
Wie kent deze plant ? De stelen zijn groen en de bladeren groot en van onder blauwgroen, De bladeren zijn verspreid en hebben steunblaadjes en zijn het meest onderaan behaard. Ze zijn onduidelijk gekarteld-getand-gegolfd en elliptisch van vorm.
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze plant ?

Gepubliceerd: 18 dec 2015

0 keer bekeken
Dag beste plantenliefhebbers !Wie kan deze plant op naam brengen ?Nu gedroogd maar afkomstig uit een tuin gelegen in het departement van de Somme (Frankrijk) Hartelijk dank !
Lees verder...
Forumonderwerp gedroogde plant, wie herkent deze

Gepubliceerd: 02 nov 2015

19 keer bekeken
Beste allemaal, in ons hooi hebben we deze plant gevonden. Wie weet wat dit is? Het is waarschijnlijk een plant die dus in weides, slootkanten of bermen te vinden zal zijn.
Lees verder...
Stel een tuinvraag