Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wie weet de naam van deze plant

Gepubliceerd: 22 nov 2016

37 keer bekeken
Kan iemand mij de naam van deze plant vertellen.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de naam van deze cactus?

Gepubliceerd: 18 okt 2016

8 keer bekeken
ik heb deze zeer snel groeiende cactus waar ik regelmatig stekjes van weggeef. ik weet echter niet de naam. wie wel? bedankt vast!
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welke plant dit is?

Gepubliceerd: 28 okt 2012

1 keer bekeken
Hallo allemaal, Weet iemand wat de naam van deze plant is? We denken zelf aan een Aloë Vera plant of een cactus plant maar kunnen niets vinden wat hier op lijkt. Alvast bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant

Gepubliceerd: 18 jul 2012

9 keer bekeken
Ik heb een cactus/ vetplant waarvan ik geen naam weet hij verspreid regelmatig kleine zwarte zaadjes die vaak een paar meter wegspringen. Degene van wie ik de stek ooit heb gekregen
Lees verder...
Forumonderwerp stand van zaken na de winter...

Gepubliceerd: 05 mei 2012

54 keer bekeken
Even een bijdrage vanuit mijn tuin. De afgelopen winter leek zo zacht te verlopen, maar veranderde in een extreme winterperiode die de laatste jaren niet voorkwam. Sommige planten had ik goed voorbereid, andere niet of minder.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant

Gepubliceerd: 30 sep 2011

3 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp spoed hulp !!! mijn cactus wordt helemaal bruin!

Gepubliceerd: 31 jan 2011

8,788 keer bekeken
9 jaar geleden heb ik een prachtige cactus gekocht , die altijd voor het raam heeft gestaan. Maar omdat het hoogste punt nu al 117 cm is moest ik hem verpotten. Aan een kant een klein beetje beschadigd omdat hij zo zwaar is.
Lees verder...
Forumonderwerp tropische temperaturen komende dagen

Gepubliceerd: 19 aug 2010

9 keer bekeken
Nou dames en heren, ik wens jullie de komende tijd veel tropische temperaturen toe. ALS het niet lukt zal ik over 2 weken wat tropische zon van Mexico mee brengen. (grijns) Hoop daar veel moois te zien.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welke cactus dit is?

Gepubliceerd: 24 jan 2010

0 keer bekeken
Weet iemand wellicht wat de naam van deze cactus is? Is erfstuk van mijn oma en schijnt al erg oud te zijn. Graag zou ik de naam willen m.b.t. verzorging enz. Greenconnection misschien? Vriendelijk bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp id cactus

Gepubliceerd: 02 jan 2010

2 keer bekeken
wie weet de naam van deze jongen?
Lees verder...
Forumonderwerp foto's van div planten

Gepubliceerd: 27 mei 2009

1 keer bekeken
Hier een kleine compilatie van een aantal planten in mijn yuin en kas. Deze fragesia staat sinds 2007 op zijn plek. Ik ben begonnen met een steeltje of 4 en die is nu uitgegroeit tot een prachtige bos.
Lees verder...
Forumonderwerp lidcactus

Gepubliceerd: 04 apr 2007

1,079 keer bekeken
Ik heb sinds enige jaren een lidcactus die in het begin goed groeide. Maar na verloop van tijd werden de jonge scheuten slap en dat ging steeds verder door. Ik heb toen de plant verpot, verse potgrond, en de slappe scheuten verwijderd.
Lees verder...
Forumonderwerp wie ben ik

Gepubliceerd: 26 apr 2006

0 keer bekeken
Deze cactus heb ik nu een jaar of drie en hij laat nu voor het eerst zijn bloemen zien wie weet een naam van deze plant
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de naam van deze cactus

Gepubliceerd: 05 apr 2006

2 keer bekeken
ik heb een paar cactussen zonder naam weet iemand hoe deze heet( hoop dat de foto doorkomt) gr. joijce
Lees verder...
Forumonderwerp phoenix canariensis heeft bruinig blad.....

Gepubliceerd: 01 jan 2006

100 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien cactussen

Gepubliceerd: 13 feb 2005

25 keer bekeken
Hallo allemaal,Sinds kort ben ik helemaal weg van cactussen en als zo vaak sla ik daar helemaal in door. Mijn verzameling begint zich al aardig uit te breiden en de serre raakt al vol...
Lees verder...