Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp een wintergroene klimplant?

Gepubliceerd: 31 jan 2020

139 keer bekeken
GreenConnection wist een wintergroene plant te identificeren in een eerdere vraag: een huis verderop zag ik deze wintergroene (met wat donkerrood blad?) klimplant staan tegen een gevel.
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent deze plant

Gepubliceerd: 07 jul 2018

52 keer bekeken
Het is een grote rode met paarse klimplant en grauw blad, najaars- bloeier, lange sliert vorm.
Lees verder...
Forumonderwerp klimplant

Gepubliceerd: 18 nov 2017

37 keer bekeken
wie kent deze klimplant? Het is een snelle groeier.
Lees verder...
Forumonderwerp vreemde vrucht aan klimplant: akebia quinata

Gepubliceerd: 22 sep 2017

151 keer bekeken
Wie kent de naam van de plant waar deze vrucht aan hangt? We hebben deze plant nu tien jaar in onze tuin en er dit jaar voor het eerst een vrucht aan gekregen. 
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent deze klimplant?

Gepubliceerd: 07 dec 2016

2 keer bekeken
Ik liep laatst in Arnhem en zag deze prachtige klimplant tegen een oud geveltje aan. Ik vermoed dat het een groenblijvende is, of de gevel moet nog zoveel warmte afgeven nu... Wie kan me vertellen welke plant dit is? Alvast bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp klimplant met rode kelken gezien in appeltern

Gepubliceerd: 13 aug 2013

20 keer bekeken
Wie kent de plant op de foto. Ik heb deze gezien in Appeltern en vond hem erg mooi...en het blad ook. Harald
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

23 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp klimplant

Gepubliceerd: 28 jul 2010

2 keer bekeken
Wie kent deze klimplant ? Heeft paarse bloemetjes met bruin/geel hart en slingert als een winde in de struiken. Bij voorbaat hartelijk dank.
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent deze klimplant ?

Gepubliceerd: 21 mei 2009

19 keer bekeken
Wie kent deze klimplant woon zelf in egypte en heb een klimplant gekocht maar weet de naam er niet van, ze zeggen dat het een zeldzame plant is omdat hij moeilijk te kweken is....
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent deze kamerplant?

Gepubliceerd: 03 feb 2009

1 keer bekeken
Deze klimplant is niet kapot te krijgen, geweldig! Maar....hoe heet deze plant met zijn stekelige luchtwortels?mvgrHelene
Lees verder...
Forumonderwerp een plant uit japan

Gepubliceerd: 25 nov 2008

0 keer bekeken
Ik woon gedeeltelijk in het noordelijk deel van Japan en ben deze klimplant (onkruid?) tegengekomen d.w.z. de zaadbollen. Binnen zitten de zaadpluizen op wat drogere tijden te wachten en zullen dan uitwaaien.
Lees verder...
Forumonderwerp vreemde klimpant in de haag

Gepubliceerd: 20 jul 2008

0 keer bekeken
Heb juist een klimplant ontdekt tussen de ligusterhaag. Ze heeft kleine trosjes kleine paarse bloemetjes en met een geel hartje. Op de uitgebloeide bloemen groeien rode besjes. De bladeren zijn drieledig(2 kleine en 1 wat groter aan de top).
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent deze klimplant

Gepubliceerd: 26 sep 2003

0 keer bekeken
Ik heb in een park hier in de buurt wat zaden van een klimplant gehaald maar weet de naam van de plant niet. De vruchten hebben de vorm van een kiwi en scheuren over de lengte open.
Lees verder...