Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp welke orchidee soort is dit ?

Gepubliceerd: 18 sep 2021

94 keer bekeken
Hele mooie orchidee al 2 jaar geleden gekregen en kreeg toen uitschieters die boven op de plant groeide met wortel en al overgepot. Inmiddels nieuw plant geworden met 2 aparte stukjes met stengels
Lees verder...
Forumonderwerp australische plant

Gepubliceerd: 31 jan 2020

62 keer bekeken
Hi allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp een begin maken met kamerplanten

Gepubliceerd: 09 sep 2019

36 keer bekeken
Na 18 jaar wonen in dezelfde apartement, wil ik weer een poging doen om kamerplanten aan te schaffen.
Lees verder...
Forumonderwerp wie kan mij vertellen wat dit is?

Gepubliceerd: 20 dec 2018

178 keer bekeken
Kreeg deze week een mooie tak,maar ik kan deze nergens terug brengen,mischien dat iemand dit weet. Stengel is houtachtig en hol van binnen, zaadjes zijn 3a4 mm groot en zwart glanzend, hangen in trossen.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet hoe deze plant heet?

Gepubliceerd: 24 jun 2018

59 keer bekeken
Beste forumleden,
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet hoe deze mooie plant heet?

Gepubliceerd: 25 jun 2017

52 keer bekeken
Buurvrouw Annemarie heeft deze fraaie planten in haar tuin en zou er graag de naam van weten. Ik kan er haar niet mee helpen maar u misschien wel? Wij horen het graag!
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze mooie plant?

Gepubliceerd: 21 apr 2017

3 keer bekeken
Deze plant groeit op een open plaats in het bos en ik vraag me af wat het is. Heeft iemand enig idee? De foto's heb ik gisteren gemaakt.
Lees verder...
Forumonderwerp welke mooie klimmer is dit?

Gepubliceerd: 26 mrt 2016

3 keer bekeken
Hieronder de foto's van een plant die ik ergens in een tuin zag. Hoe heet deze plant?
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 01 feb 2016

135 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit

Gepubliceerd: 11 sep 2015

0 keer bekeken
Ik heb een mooie grote struik in de tuin groeien. Graag zou ik weten hoe deze plant heet. Iemand een idee?
Lees verder...
Forumonderwerp naam van een plant

Gepubliceerd: 28 mrt 2015

0 keer bekeken
Deze plant bloeide in een tuin in Egypte. Mooie gele bloemen en er hingen zaadpeulen aan de bovenste takken. Wie weet hoe deze plant heet? Heb nl zaden meengenomen en wil graag weten hoe deze te laten kiemen / zaaien.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende hangplant voor binnenshuis

Gepubliceerd: 10 jan 2015

8 keer bekeken
Gegroet lieve mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 31 jul 2014

0 keer bekeken
Hoi allen, via via hierop gewezen omdat ik geen idee heb hoe deze plant heet. Ik wil graag kunnen opzoeken hoe en wanneer te snoeien. Het zou zonde zijn als ik 'm verkeerd snoei want persoonlijk vind ik het een mooie plant.
Lees verder...
Forumonderwerp ik heb ook op zoek naar de naam van deze plant.

Gepubliceerd: 18 jun 2014

2 keer bekeken
Wie helpt mij? Deze mooie plant heeft nog net geen bloemetjes. Maar wel bijna. Weet iemand hoe deze plant heet?
Lees verder...
Forumonderwerp veronicastrum virginicum 'fascination'

Gepubliceerd: 01 jun 2014

109 keer bekeken
Goedendag,Even wat vraagjes over de V.V.F.;
Lees verder...
Forumonderwerp hoe heet deze plant?

Gepubliceerd: 25 sep 2013

1 keer bekeken
Hallo groen-liefhebbers, Ik heb een opdracht op school en ik ben in Eindhoven opzoek naar eetbare planten.Nu ben ik er al achter dat de binnenkant van de 'Grote lisdodde' eetbaar is.
Lees verder...
Forumonderwerp vaste plant

Gepubliceerd: 10 mei 2013

1 keer bekeken
Graag wil ik weten hoe deze mooie voorjaarsbloeier heet. Het is een vaste plant. (Ik ben het bijbehorende kaartje kwijtgeraakt...) Alvast bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp meesjes

Gepubliceerd: 28 feb 2013

47 keer bekeken
Waarom ''moeten'' meesjes aan zwiepende vetbolletjes hangen te eten?
Lees verder...
Forumonderwerp welke (sub-tropische) plant is dit ?

Gepubliceerd: 11 nov 2012

2 keer bekeken
Ik heb een plant gekregen van goede vrienden en heb geen idee hoe dit mooie expemplaar heet. Iemand een idee dat mij op weg kan helpen de naam van deze plant te vinden ? Zie foto:
Lees verder...
Forumonderwerp struiken in de tuin

Gepubliceerd: 15 okt 2012

1 keer bekeken
Ik heb deze zomer een acer moeten verwijderen omdat hij verwelkingsziekte had.
Lees verder...
Forumonderwerp cymbidium

Gepubliceerd: 10 okt 2012

3 keer bekeken
Hoi allemaal, Het gaat goed met de cymbidium,het worden inderdaad bloemen,en ze groeienals kool op dit moment.Wie van jullie heeft een cymbidium,en hoe staat het daar mee? G. Chanelleke
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand de naam van deze plant

Gepubliceerd: 05 jul 2012

6 keer bekeken
Deze plant heb ik gefotografeerd aan het balkon van onze hotelkamer in Tunesie het is volgens mij een vetplant omdat hij tegen brandende zon kan ik gaf hem elke dag een fles water en toen begon hijrose te bloeien na een week was hij weer uitgebloe
Lees verder...
Forumonderwerp herkent u deze plant?

Gepubliceerd: 02 jul 2012

0 keer bekeken
Deze mooie plant met roze bloemen groeit op mijn balkon. Ik weet niet of het een gekweekte plant is of een die is komen aanwaaien. Kan iemand mij zeggen hoe de plant heet?Dank! Groet,Zita
Lees verder...
Forumonderwerp paars/groene bladplant

Gepubliceerd: 18 jun 2012

10 keer bekeken
Deze plant heb ik al enige jaren in mijn tuin; gekregen van een kennis. Plant is 60 cm hoog; heeft 20 tot 30 cm brede bladen. Zijn groen, paars generfd. Ondekant van blad is ook paars, evenals de stengels.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 15 mei 2012

1 keer bekeken
Hallo allemaal, Ik heb vorig jaar deze plant gezaaid en nu bloeit hij dus met mooie heldergele bloemen, maar ik heb geen idee meer wat het is.Weet iemand hier misschien hoe deze plant heet?
Lees verder...