Zoeken

Type Titel Inhoud
Tuininformatie een mooie tuin creeren

Gepubliceerd: 12 jul 2023

23 keer bekeken
Bij het maken van een mooie tuin, komen heel wat zaken kijken. Je maakt natuurlijk eerst een plan voor je tuin. Hoe wil je het er uit laten zien?
Lees verder...
Tuininformatie alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen

Gepubliceerd: 02 jun 2023

12 keer bekeken
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes.
Lees verder...
Tuininformatie alles wat je moet weten over het verzorgen van coniferen

Gepubliceerd: 02 jun 2023

76 keer bekeken
Coniferen zijn prachtige, groenblijvende planten die veel worden gebruikt in tuinen en landschapsarchitectuur. Ze bieden privacy, structuur en schoonheid aan buitenruimtes.
Lees verder...
Forumonderwerp zwarte vlekken op stam van mijn japanse esdoorn

Gepubliceerd: 31 mei 2023

111 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Tuininformatie 5 dingen die niet mogen ontbreken in jouw tuin

Gepubliceerd: 16 mei 2023

11 keer bekeken
Je tuin is de plek waar je heerlijk in kunt ontspannen en genieten van het weer met vrienden en familie. Het is daarom erg belangrijk om de juiste items en elementen in de tuin te hebben, zodat jij optimaal kunt genieten.
Lees verder...
Forumonderwerp tulpen in voortuin

Gepubliceerd: 06 mei 2023

68 keer bekeken
Vorig jaar had ik problemen door woekerend wild gras en heb ik de hele voortuin opgekuisd, alle planten eruit (Perovskia
Lees verder...
Tuininformatie hoe richt je je droomtuin in?

Gepubliceerd: 21 apr 2023

14 keer bekeken
Veel mensen vinden het heerlijk om lekker te gaan tuinieren. Dit is iets wat erg leuk en ontspannend kan zijn om te doen. Als je wilt gaan tuinieren, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat je dit op de juiste manier aan kunt gaan pakken.
Lees verder...
Tuininformatie groene inspiratie nodig? dit zijn 3 unieke kamerplanten

Gepubliceerd: 22 feb 2023

8 keer bekeken
Planten zijn een van de beste toevoegingen aan elke kamer! Niet alleen brengen ze leven, kleur en natuur in huis, maar ze kunnen ook de luchtkwaliteit van je huis verbeteren.
Lees verder...
Forumonderwerp potroos

Gepubliceerd: 21 feb 2023

112 keer bekeken
Ik heb potrozen gekocht van 25 cm hoog kan ik ze nu in de volle grond zetten of is dat nog te vroeg?
Lees verder...
Forumonderwerp gunstige plantenassociaties in de moestuin

Gepubliceerd: 14 dec 2022

33 keer bekeken
Hallo iedereen! :)
Lees verder...
Tuininformatie tips voor het inrichten van een nieuwe eetset voor in de tuin

Gepubliceerd: 07 dec 2022

21 keer bekeken
Ben jij opzoek naar een nieuw eetset voor in de tuin? Of staat er al een eetset en wil je deze een make-over gaan geven, lees dan vooral even verder voor leuke ideeën. 
Lees verder...
Tuininformatie zo zorg je voor een warme en huiselijke sfeer in huis

Gepubliceerd: 18 nov 2022

19 keer bekeken
Een warme sfeer in huis heeft een grote invloed op hoe je je voelt. Het zorgt ervoor dat je je kunt ontspannen en even helemaal tot rust kunt komen. Vind je het lastig om zelf een warme, huiselijke sfeer aan te brengen?
Lees verder...
Tuininformatie welke plantenbakken passen het beste in jouw tuin?

Gepubliceerd: 12 jul 2022

24 keer bekeken
De bloempot en plantenbak heeft de afgelopen honderd jaar vele gedaanteverwisselingen ondergaan. Of het nu het materiaal is of de vorm, voor elke soort plant, tuin of inrichting is er wel een bijpassende plantenbak of bloempot te vinden.
Lees verder...
Tuininformatie een groenblijvende haag met de taxus

Gepubliceerd: 23 jun 2022

22 keer bekeken
De Taxus is in steeds meer tuinen terug te vinden. Begrijpelijk, omdat deze haag bekend staat als zeer onderhoudsvriendelijk en hij u het gehele jaar een groenblijvende haag geeft. Hiermee kunt u de Taxus perfect gebruiken als erfafscheiding.
Lees verder...
Forumonderwerp is dit blad schimmel op mijn alocasia?

Gepubliceerd: 25 mei 2022

265 keer bekeken
Mijn Alocasia Black Velvet heeft bruine vlekken op de bladeren, zelfs op alle bladeren behalve het nieuwste blad. Ik vraag mij af wat dit is en wat kan ik doen?
Lees verder...
Tuininformatie tips om te verkoelen in en rondom het huis

Gepubliceerd: 21 apr 2022

25 keer bekeken
De zomer komt er weer aan en dat betekent maar een ding: genieten van de zonnestralen. Maar het kan ook té warm worden in Nederland, waardoor we massaal op zoek gaan naar verkoeling.
Lees verder...
Tuininformatie waarom een tuin inrichten zo lastig is

Gepubliceerd: 25 mrt 2022

41 keer bekeken
Waarom een tuin inrichten zo lastig is en hoe je dit het beste kunt aanpakken
Lees verder...
Tuininformatie kweek je eigen groenten

Gepubliceerd: 21 mrt 2022

22 keer bekeken
Het is altijd leuk wanneer je etenswaren zelf kan kweken. Bovendien heb je er niet echt groene vingers voor nodig. Je hebt enkel de juiste materialen nodig en een gezonde portie geduld.
Lees verder...
Tuininformatie 5 ideeen voor het inrichten van je huiskamer

Gepubliceerd: 02 mrt 2022

14 keer bekeken
Ben jij toe aan een nieuw interieur, of wil je je huidige interieur graag een upgrade geven? Of je nu een groot of klein budget hebt, het draait uiteindelijk allemaal om creativiteit.
Lees verder...
Tuininformatie dit zijn 5 wintergroene planten

Gepubliceerd: 16 feb 2022

72 keer bekeken
Als je een tuin wilt die het hele jaar door mooi blijft, dan is het belangrijk om ook voldoende wintergroene planten in de tuin te plaatsen. Zo voorkom je dat je tuin er ‘s winters erg kaal uit komt te zien.
Lees verder...
Tuininformatie 5 ideeen om thuis meer groen uit te stralen

Gepubliceerd: 14 feb 2022

12 keer bekeken
Ben jij toe aan een nieuw interieur, of wil je je huidige interieur graag een upgrade geven? Of je nu een groot of klein budget hebt, het draait uiteindelijk allemaal om creativiteit.
Lees verder...
Tuininformatie 3x inspiratie voor een tuinhek

Gepubliceerd: 04 feb 2022

39 keer bekeken
De meeste mensen denken bij een tuinhek aan een houten hek, omdat je dit vaak ziet bij huizen. Er wordt vaak gekozen voor hout vanwege de natuurlijke uitstraling en omdat het overal bij past. Maar er is meer mogelijk, we inspireren u graag!
Lees verder...
Tuininformatie snel een sterke, fraaie haag in je tuin

Gepubliceerd: 24 jan 2022

49 keer bekeken
Een groene tuin geeft energie, laat je huis nog meer stralen en is biedt verder nog vele voordelen waar we later in dit artikel op terugkomen. Er zijn veel manieren om groen in je tuin te introduceren.
Lees verder...
Forumonderwerp welk boompje/plantje is dit?

Gepubliceerd: 22 nov 2021

47 keer bekeken
Ik moet een lading planten weg doen gezien ik een kat krijg en de meeste planten die ik heb giftig zijn voor katten. Daarom vroeg ik me af wat voor soort dit is, om te weten of ie kan blijven of niet!
Lees verder...
Forumonderwerp welke grassoort?

Gepubliceerd: 25 jun 2021

31 keer bekeken
Met goedkeuring van GI en Peterplant in het bijzonder vervolg ik hier mijn vraag over de grassoort die tussen mijn Perovskia
Lees verder...