Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 01 jul 2017

43 keer bekeken
in een mengsel van bijenplanten zit een aantal plantjes die voor ons onbekend zijn. Weet iemand wat dit precies is?
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie onkruid (3)

Gepubliceerd: 08 mei 2017

6 keer bekeken
We hebben vermoeden dat onderstaande plant onkruid is, maar weten het niet helemaal zeker. (ik kan slechts 1 foto per bericht toevoegen, dus maak meerdere topics aan. Het lijkt een grondbedekker
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie onkruid (2)

Gepubliceerd: 08 mei 2017

12 keer bekeken
We hebben vermoeden dat onderstaande plant onkruid is, maar weten het niet helemaal zeker. (ik kan slechts 1 foto per bericht toevoegen, dus maak meerdere topics aan)
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie onkruid (1)

Gepubliceerd: 08 mei 2017

7 keer bekeken
We hebben vermoeden dat onderstaande plant onkruid is, maar weten het niet helemaal zeker. (ik kan slechts 1 foto per bericht toevoegen, dus maak meerdere topics aan. Hij heeft een holle steel.
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie plant, onkruid of bloem

Gepubliceerd: 18 jun 2016

20 keer bekeken
Wie weet wat dit is? Onkruid met een mooie bloem of echt een sierbloem?
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie onkruid

Gepubliceerd: 10 mei 2016

11 keer bekeken
Ik zou graag deze plant identificeren die dit jaar sterk aanwezig is in het aan onze tuin liggende gemeenteplantsoen. Het gaat om een plant van circa 50cm hoog, met een dikke stengel met witte haren.
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie

Gepubliceerd: 30 apr 2016

2 keer bekeken
In mijn moestuin staan deze planten. Ik dacht dat ik vorig jaar Griekse Alant had geplant, maar het lijkt meer op onkruid. Zie de foto die ik vanmiddag heb gemaakt. Groeit nu wel erg snel. Met grote donzige,harige bladeren.
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie griekse plant (aronskelk?)

Gepubliceerd: 09 mei 2014

40 keer bekeken
Kan iemand de plant in dit plaatje identificeren? Sommigen vormen ook witte streepjes (parrallel aan de zij nerven) en de stengel is soms paarsig met een wit vlekkenpatroon. Groeit in Griekenland alsof het onkruid is.
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie van onkruid

Gepubliceerd: 16 mrt 2014

2 keer bekeken
Wie weet er wat dit voor onkruid is. Het is een lange steel waar maar 1 blaadje aangroeit. Het blaadje wordt door het groeien alleen maar iets spitser en wat groter.
Lees verder...
Forumonderwerp groot identificatievraagstuk - voor de liefhebber

Gepubliceerd: 04 mei 2013

3 keer bekeken
Wij zijn vorig jaar in de zomer verhuisd naar een eengezinswoning met bescheiden voor- en achtertuintje.
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie onkruid

Gepubliceerd: 03 apr 2013

0 keer bekeken
Zoekend naar de naam van het onkruid en hoe ik dit kan verdelgen Ieder jaar staat in het voorjaar mijn tuin er vol mee.
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie vantamelijk veel planten. aub?

Gepubliceerd: 28 jul 2012

0 keer bekeken
Bij de aankoop van ons huis hebben we een hele mooi tuin geërfd, met veel planten. Ik ben echter een leek en veel van deze planten ken ik niet. Ik zou graag de namen van deze planten kennen zodat ik kan leren om ze optimaal te
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie

Gepubliceerd: 10 jun 2012

0 keer bekeken
Ik ben op zoek naar de naam van dit plantje/onkruid.We zoeken de naam hiervan voor een schoolproject van mijn zoon.Wie herkent hem? Mvg, Patrice
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie onkruid

Gepubliceerd: 28 mrt 2012

12 keer bekeken
Dit (on)kruid begint meer en meer in mijn stuk(je) weiland te woekeren. De steel is driehoekig. Wat is het? En hoe kan ik er van af geraken?
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie plant

Gepubliceerd: 13 sep 2011

1 keer bekeken
Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar iemand met meer verstand van planten dan mezelf....En dat mag helemaal niet moeilijk zijn. Ik ben al blij als ik gras kan onderscheiden van onkruid... lol
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie

Gepubliceerd: 19 jun 2011

0 keer bekeken
beste mensen, weten jullie hoe dit onkruid heet?sommige krijgen nu kleine knopjes, dus uiteindelijk moeten er ook bloemetjes aankomen.Ik wil het namelijk als het mogelijk is, redelijk snel weten!Bij voorbaat dank,
Lees verder...
Forumonderwerp purple widow

Gepubliceerd: 27 apr 2010

2 keer bekeken
Hey allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit?

Gepubliceerd: 14 mei 2009

1 keer bekeken
Vorig jaar heb ik hier wilde bloemen gezaaid als klaproos, korenbloem etc. die bloeiden ook. Dit jaar komt ineens dit op, geen wilde bloem meer te vinden. Het lijkt wel sla. Wat is dit?
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie van vermoedelijk onkruid

Gepubliceerd: 05 mrt 2009

2 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie onkruid

Gepubliceerd: 02 jun 2008

0 keer bekeken
Weet iemand hoe dit onkruid heet en evt. hoe lang 't wordt?
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit?

Gepubliceerd: 25 jun 2006

6 keer bekeken
Wat is dit voor plant?
Lees verder...
Stel een tuinvraag