Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wat is de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 04 jul 2021

81 keer bekeken
Hallo Allemaal, Ik ben nieuw op deze forum en vraag jullie hulp met identificatie van deze plant.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor plant?

Gepubliceerd: 20 apr 2019

41 keer bekeken
Hallo,Ik heb deze plant een aantal maanden terug gekocht bij mijn supermarkt.Toen waren alle steeltjes (harig en zwart) voorzien van mooie donker groene bladeren met een soort van fluwelen bovenkant.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 25 aug 2018

182 keer bekeken
In een pot is een plant komen aanwaaien, dus zal via zaad verspreid zijn.Iemand een idee, welke plant dit is: onkruid of een mooie plant met mogelijke bloei?
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de plantnaam?

Gepubliceerd: 12 feb 2018

58 keer bekeken
Ik had in een tuincentrum een heel mooie ficussoort gekocht met donkergroen blad met bruine haartjes, maar hij heeft het afgelopen winter opgegeven. Ik heb het tuincentrum waar ik hem toen gekocht heb nogmaals gevraagd om te kijken of zo'een plant
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend

Gepubliceerd: 12 aug 2017

102 keer bekeken
Deze plant vorig jaar in Duitsland gekocht onder de naam Aspalthium. Onder deze naam kan ik deze plant niet terug vinden. Iemand die de juiste naam kent?
Lees verder...
Forumonderwerp help! ten einde raad. wat voor plant is dit ? :)

Gepubliceerd: 28 jul 2017

100 keer bekeken
Beste lezers, Misschien kunnen jullie helpen. Wij zijn op zoek naar de naam van deze mooie plant. Groetjes, Deanne
Lees verder...
Tuinfoto's mijn liefde voor..........

Gepubliceerd: 27 jul 2017

322 keer bekeken
Nog een favoriet:Albizia julibrissin, Perzische slaapboom
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet hoe deze mooie plant heet?

Gepubliceerd: 25 jun 2017

52 keer bekeken
Buurvrouw Annemarie heeft deze fraaie planten in haar tuin en zou er graag de naam van weten. Ik kan er haar niet mee helpen maar u misschien wel? Wij horen het graag!
Lees verder...
Forumonderwerp naam van deze mooie plant

Gepubliceerd: 28 mei 2017

7 keer bekeken
Vorig jaar heb ik, na een klacht bij Bakker, nieuwe exemplaren gekregen van mijn bestelling.. Dit is echter een heel andere plant als mijn eerdere bestelling..Maar..Ben er wel blij mee want hij is erg mooi..
Lees verder...
Forumonderwerp herken mijn cactus

Gepubliceerd: 23 feb 2017

101 keer bekeken
Afgelopen week heb ik 2 cactussen gekocht.
Lees verder...
Forumonderwerp mooie plant

Gepubliceerd: 07 sep 2016

1 keer bekeken
Wie weet de naam van deze plant?
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van deze plant?

Gepubliceerd: 03 sep 2016

11 keer bekeken
Goedemiddag, Gisteren, bij het kopen van deze twee planten is het erbij ingeschoten de naam te noteren. In mijn plantenboeken in de plant niet te vinden. Wie weet wat de naam van die plant is? Ze zijn circa 60 cm hoog. Bij voorbaat dank.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 01 feb 2016

135 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp naam van de plant en snoeien rond deze tijd..?

Gepubliceerd: 31 okt 2015

1 keer bekeken
Hallo, Omdat ik een onervaren tuinier ben vroeg ik me af of jullie mij kunnen helpen. Wat is de naam van deze plant? (Zie foto)
Lees verder...
Forumonderwerp wie herkent deze boom?

Gepubliceerd: 10 jul 2015

9 keer bekeken
Wie weet wat voor boom dit is? deze boom staat bij mijn buren, en wij hebben daar veel last van. Deze boom geeft in de zomer heel veel rode troep in de tuin (bloesem). Onze buren weten zelf ook niet wat voor boom het is.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is de naam van deze clematis

Gepubliceerd: 08 jul 2015

1 keer bekeken
Ik heb een tijd terug op een bloemenmarkt deze Clematis gekocht, hij bloeit nu, begin
Lees verder...
Forumonderwerp koningin van de nacht snoeien

Gepubliceerd: 23 jun 2015

604 keer bekeken
Wij hebben een koningin van de nacht soort hier staan. Hij heeft hele grote langwerpige bladeren waar de bloemen later aangroeien als hangende bloemen.
Lees verder...
Forumonderwerp billbergia fan 2

Gepubliceerd: 10 jun 2015

1 keer bekeken
Ik zoek ook de bilbergia Windii met hele lange bladeren... zie foto. Stekjes mag ook... als het maar dezelfde plant is...
Lees verder...
Forumonderwerp mooi he?

Gepubliceerd: 25 mei 2015

3 keer bekeken
Hoi forumleden, graag wil ik jullie even mee laten genieten van deze prachtige enorme pioenrozen die nu in onze tuin staan te bloeien. Circa 25-30 cm in doorsnede! Iemand idee van de soort? Groet, Emiel
Lees verder...
Forumonderwerp is het na te gaan welke iris dit is?

Gepubliceerd: 24 mei 2015

8 keer bekeken
Ik heb een mooie Iris gekregen die in de vijver zou moeten staan (volgens gever); plan
Lees verder...
Forumonderwerp boompje of struik

Gepubliceerd: 29 apr 2015

2 keer bekeken
Hallo plantenkenners,
Lees verder...
Forumonderwerp welke cactus type?

Gepubliceerd: 28 mrt 2015

6 keer bekeken
Goedemorgen, heeft iemand enig idee wat de naam is van deze cactus achtige plant?
Lees verder...
Forumonderwerp naam van een plant

Gepubliceerd: 28 mrt 2015

0 keer bekeken
Deze plant bloeide in een tuin in Egypte. Mooie gele bloemen en er hingen zaadpeulen aan de bovenste takken. Wie weet hoe deze plant heet? Heb nl zaden meengenomen en wil graag weten hoe deze te laten kiemen / zaaien.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende hangplant voor binnenshuis

Gepubliceerd: 10 jan 2015

8 keer bekeken
Gegroet lieve mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp plantennaam

Gepubliceerd: 16 nov 2014

1 keer bekeken
Graag wil ik de naam weten van deze vetplant.In het voorjaar krijgt deze plant mooie gele bloemen en de plant zaait natuurlijk makkelijk (moederplant staat bij de buren in de tuin).
Lees verder...