Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
alocasia wentii Gepubliceerd: 27 mrt 2011 5 keer bekeken |
plant zag er laatste tijd al niet zo goed uit en wou ze vandaag verplanten met dit mooie weer maar toen ontdekte ik een witte, vette soort smeer onderaan de bladeren in de puntjes van de nerven, kan dit wel makkelijk verwijderen maar heeft iemand Lees verder... |
Forumonderwerp |
wie kent deze plant Gepubliceerd: 30 jul 2009 0 keer bekeken |
Ik ben op zoek naar de naam van de plant die wordt getoond op de foto. Wie kan mij helpen Lees verder... |
Forumonderwerp |
hoe heet deze plant ? Gepubliceerd: 20 jul 2009 0 keer bekeken |
hallo ....ik heb deze plant van iemand gekregenen toen zaten er maar drie bladeren aan.eerst deed hij weinig en ik dacht dat hij dood gingmaar na een jaar lijkt het wel of hij zijn draai heeft gevonden Lees verder... |
Forumonderwerp |
alocasia id Gepubliceerd: 24 sep 2008 0 keer bekeken |
Hoi
weet iemand welke alocasia dit is ? Lees verder... |
Forumonderwerp |
alocasia calidora kamerplant Gepubliceerd: 03 jan 2007 13 keer bekeken |
De alocasia ,ook wel olifantsoor genoemd heb ik in de kamer gehad, helaas hebben we hem moeten wegdoen omdat hij gigantisch groot werd in omvang.Het was een prachtige plant maar met een omvang van ruim 2 meter een beetje teveel. Lees verder... |
Forumonderwerp |
alocasia wentii Gepubliceerd: 31 okt 2006 7 keer bekeken |
Ik heb sinds meer dan anderhalf jaar een Alocasia Wentii die het altijd goed deed maw hij bloeide goed. Lees verder... |
Forumonderwerp |
vlekken op bladeren alocasia wentii Gepubliceerd: 02 okt 2006 195 keer bekeken |
Ik heb een alocasia wentii die het in principe heel goed doet, met elke 3 a 4 weken uit elke van de twee moederplanten een nieuwe stek. Lees verder... |
Forumonderwerp |
alocasia wentii Gepubliceerd: 26 jun 2006 7 keer bekeken |
sinds kort heb ik een alocasia wentii kamerplantuit de bladeren komt vocht uit lopenkan ik hier iets tegen doen? Lees verder... |
Forumonderwerp |
alocasia wentii Gepubliceerd: 25 jun 2006 3 keer bekeken |
Ik heb een alocasia wentii plant gekregen, hij krijgt om de 5 dagen water en binnenkort vetstof. Mag dat gewoon substral zijn? Lees verder... |
Forumonderwerp |
plantenlijst 2006 Gepubliceerd: 15 apr 2006 3 keer bekeken |
mijn plantenlijst op dit moment van al mijn exotische en aan verwante planten.gr FransTropische plantenlijst 2006 1Alocasia macrorrhiza2macrorrhiza variegata3polly4callidora5wentii6rubra Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke soorten hebben jullie zoal? Gepubliceerd: 08 apr 2006 45 keer bekeken |
Ik ben pas begonnen met het houden van exotische planten en ik vroeg me af welke soorten jullie zoal hadden.Ik heb momenteel : update 21/05/06 Lees verder... |
Forumonderwerp |
alocasia Gepubliceerd: 07 apr 2006 80 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
alocasia wentii Gepubliceerd: 18 jan 2006 52 keer bekeken |
ik heb onlangs een alocasia wentii gekregen nu druppelt het blad , is dit giftig?hoe groot kan deze worden?is het een moeilijke plant in onderhoud?kunnen er bloemen in komen? Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke kamerplant plaatsen Gepubliceerd: 01 nov 2005 3 keer bekeken |
In de woonkamer heb ik een ruimte waar alleen licht van dakramen komt (4 meter hoogte)Hier wil ik graag een mooie grote kamerplant neerzetten. Lees verder... |
Forumonderwerp |
alocasia wentii Gepubliceerd: 26 okt 2005 1 keer bekeken |
Heb nu ongeveer een jaar een Alocasia wentii en deze staan met z'n tweeen in een pot. Het probleem is dat ze elkaar wegdrukken. Is het mogelijk de twee planten van elkaar te schijden en zo ja in welke tijd van het jaar?
gr. Hugo Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke plant is dit, die erg veel vocht geeft! Gepubliceerd: 21 aug 2005 13 keer bekeken |
We hebben al heel lang een plant, deze plant met grote hartvormige bladeren op lange stengels laat een bepaalde vocht via de bladeren lopen! soms prikt het vocht en de ene x niet op je handen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
plant Gepubliceerd: 07 aug 2005 10 keer bekeken |
heb een alocasia wentii gekocht is het normaal dat er allemaal druppels aan het einde van de bladeren komen mijn hele vloer word nat help me Lees verder... |
Forumonderwerp |
alocasia wentii Gepubliceerd: 23 jan 2005 3 keer bekeken |
uit onze Alocasia wentii druppelt vocht aan het uiteinde van de bladeren. Is dit normaal en is dit giftig voor mens en dier?De druppels vallen op onze houten vloer. Kan dit mischien schdelijk zijn?
BVDMarcel Lees verder... |
Forumonderwerp |
lekkende bladeren Gepubliceerd: 29 nov 2004 54 keer bekeken |
Beste bananenliefhebbers :) Lees verder... |
Forumonderwerp |
alocasia wentii in bloei Gepubliceerd: 29 dec 2003 4 keer bekeken |
Hallo, mijn Alocasia Wentii heeft 2 bloemen. Is dit normaal of juist bijzonder? Ik kan namelijk nergens iets vinden op internet over de bloei. Lees verder... |
Forumonderwerp |
alocasia wentii Gepubliceerd: 14 okt 2002 61 keer bekeken |
alocasia wentti?
is het vocht dat uit de plant zijn bladeren komt giftig? voor mensen via aanraking of voor honden om op te lekken?
dbv
tammy Lees verder... |