Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Tuininformatie |
kunstplanten vs. echte planten: wat zijn de voordelen en nadelen? Gepubliceerd: 04 jul 2024 172 keer bekeken |
Wil je je kantoor of huis opvrolijken met wat groen? Dan sta je voor de keuze tussen echte planten en kunstplanten. Beide opties hebben hun eigen voordelen en nadelen. Lees verder... |
Tuininformatie |
een prachtige variatie aan planten in huis Gepubliceerd: 15 mrt 2021 63 keer bekeken |
Groen in huis, planten zijn nog altijd populair. Er is altijd weer een nieuw type plant die een tijdje hot en happening is. Maar ook de traditionele kamerplanten zijn niet weg te denken uit vele huishoudens. Lees verder... |
Forumonderwerp |
areca lutescens Gepubliceerd: 26 jun 2011 5 keer bekeken |
mijn Areca lutescens die krijgt alemaal bruine puntjes ik heb hem nog niet zo heel lang dus hoe kan dit komen
alvast bedankt westerink Lees verder... |
Forumonderwerp |
kamerplant slecht voor kwaliteit slapen? Gepubliceerd: 24 jan 2009 9 keer bekeken |
Hallo,
Ik heb momenteel in mijn slaapkamer op het venster aan het raamde volgende 2 kamerplanten:
- Areca Palm - Nephrolepis exaltata bostoniensis Lees verder... |
Forumonderwerp |
areca palm verzorging Gepubliceerd: 08 dec 2008 47 keer bekeken |
Ik vorige week een palm aangeschaft voor in de woonkamer. Een Chrysalidocarpus lutescens om precies te zijn. Maar de puntjes begonnen al vrij snel te verkleuren en af te breken en ik er beginnen zich hier en daar witte plekjes te vertonen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
een beeld van de tuin zonder winterverschijnselen Gepubliceerd: 23 sep 2008 11 keer bekeken |
Hier een aantal foto's van de planten die in de tuin staan, het begint er voor mijn gevoel aardig op te lijken.1) Musa sikkemensis Lees verder... |
Forumonderwerp |
welk palmpje is dit? Gepubliceerd: 02 aug 2008 8 keer bekeken |
weet iemand welk palmpje dit isgroetjes Lees verder... |
Forumonderwerp |
wie weet welk zaad dit is!!! Gepubliceerd: 11 sep 2007 55 keer bekeken |
Hallo iedereen, Lees verder... |
Forumonderwerp |
phoenix roebelinii info gevraagd Gepubliceerd: 07 dec 2006 3 keer bekeken |
Hallo beste palmliefhebbers,
Ik heb vorige week een kleine Phoenix Roebelinii gekocht om de vakantiesfeer in huis te brengen. Spijtig genoeg vind ik over deze palm niet zo veel informatie. Lees verder... |