Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Tuininformatie kunstplanten vs. echte planten: wat zijn de voordelen en nadelen?

Gepubliceerd: 04 jul 2024

172 keer bekeken
Wil je je kantoor of huis opvrolijken met wat groen? Dan sta je voor de keuze tussen echte planten en kunstplanten. Beide opties hebben hun eigen voordelen en nadelen.
Lees verder...
Tuininformatie een prachtige variatie aan planten in huis

Gepubliceerd: 15 mrt 2021

63 keer bekeken
Groen in huis, planten zijn nog altijd populair. Er is altijd weer een nieuw type plant die een tijdje hot en happening is. Maar ook de traditionele kamerplanten zijn niet weg te denken uit vele huishoudens.
Lees verder...
Forumonderwerp areca lutescens

Gepubliceerd: 26 jun 2011

5 keer bekeken
mijn Areca lutescens die krijgt alemaal bruine puntjes ik heb hem nog niet zo heel lang dus hoe kan dit komen alvast bedankt westerink
Lees verder...
Forumonderwerp kamerplant slecht voor kwaliteit slapen?

Gepubliceerd: 24 jan 2009

9 keer bekeken
Hallo, Ik heb momenteel in mijn slaapkamer op het venster aan het raamde volgende 2 kamerplanten: - Areca Palm - Nephrolepis exaltata bostoniensis
Lees verder...
Forumonderwerp areca palm verzorging

Gepubliceerd: 08 dec 2008

47 keer bekeken
Ik vorige week een palm aangeschaft voor in de woonkamer. Een Chrysalidocarpus lutescens om precies te zijn. Maar de puntjes begonnen al vrij snel te verkleuren en af te breken en ik er beginnen zich hier en daar witte plekjes te vertonen.
Lees verder...
Forumonderwerp een beeld van de tuin zonder winterverschijnselen

Gepubliceerd: 23 sep 2008

11 keer bekeken
Hier een aantal foto's van de planten die in de tuin staan, het begint er voor mijn gevoel aardig op te lijken.1) Musa sikkemensis
Lees verder...
Forumonderwerp welk palmpje is dit?

Gepubliceerd: 02 aug 2008

8 keer bekeken
weet iemand welk palmpje dit isgroetjes
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welk zaad dit is!!!

Gepubliceerd: 11 sep 2007

55 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp phoenix roebelinii info gevraagd

Gepubliceerd: 07 dec 2006

3 keer bekeken
Hallo beste palmliefhebbers, Ik heb vorige week een kleine Phoenix Roebelinii gekocht om de vakantiesfeer in huis te brengen. Spijtig genoeg vind ik over deze palm niet zo veel informatie.
Lees verder...