Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp cactus, lithops en bonsai. hai!

Gepubliceerd: 02 jul 2017

40 keer bekeken
Bij deze wat meer info over mij. Ik heb na een vraag gesteld te hebben meteen maar een account aangemaakt.
Lees verder...
Forumonderwerp vetplant lijkt ziek

Gepubliceerd: 03 jun 2016

28 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp nog meer lithops

Gepubliceerd: 11 mei 2016

21 keer bekeken
Heeft iemand wel eens lithops uit zaad gekweekt zo ja heeft die persoon dan ook foto's van het verloop ik ben niet helemaal zeker dat er bij mij lithops omhoog komt
Lees verder...
Forumonderwerp lithops

Gepubliceerd: 15 mrt 2016

16 keer bekeken
Hallo iedereen. Thuis heb ik nu al een tijdje een lithops staan, met 3 grote 'knollen'. Daar heb ik nu een vraag over: bij eentje kwam er een scheur in de onderkant. Ik begreep niet waarom, maar liet het zo.
Lees verder...
Forumonderwerp grond voor succulenten

Gepubliceerd: 23 aug 2014

19 keer bekeken
Ik weet nog niet zoveel over de verzorging van succulenten, maar ik wil graag mijn Lithopsen verpotten. Ik heb alleen geen idee wat voor een grondsamenstelling ik moet gebruiken, want
Lees verder...
Forumonderwerp het leuke aan cactussen

Gepubliceerd: 31 jul 2013

20 keer bekeken
... is dit ...
Lees verder...
Forumonderwerp op zoek naar specifieke vetplant

Gepubliceerd: 10 sep 2012

19 keer bekeken
Hoi, een aantal jaren geleden had ik een mooie vetplant met specifieke herinneringen en jammer genoeg ben ik die kwijtgeraakt aan een ex-vriendin.
Lees verder...
Forumonderwerp welk plantje is dit?

Gepubliceerd: 14 okt 2011

7 keer bekeken
hallo, ik heb het mee gebracht van spanje. weet iemand de naam hiervangroetjes christel
Lees verder...
Forumonderwerp epicactus problemen

Gepubliceerd: 09 okt 2011

14 keer bekeken
Ik heb een aantal Epicactus soorten aangeschaft, en deze (binnen) in een bloembak met speciale grond voor deze epiphyten geplant. (In het voorjaar)Ze ontwikkelden snel mooie scheuten en ik keek er al naar uit om volgens
Lees verder...
Forumonderwerp levend steentje?

Gepubliceerd: 14 jan 2011

10 keer bekeken
Ik heb dit plantje maandje geleden voor leuk prijsje mogen overnemen.Wie weet welk soort dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp bloeiende planten

Gepubliceerd: 20 feb 2010

2 keer bekeken
Voor wie het mag interesseren, ik heb een paar fotoalbums aangemaakt op picasa omdat die te breed uitvallen voor dit forumKijk eventueel op
Lees verder...
Forumonderwerp cactussen kopen?

Gepubliceerd: 18 feb 2010

13 keer bekeken
Ik wou graag mijn collectie voordat ze beginnen te bloeien uitbreiden. Zijn er adressen in het noorden waar je cactussen kan kopen? Kwekerijen zijn er geloof ik niet in het noorden... En wat is de beste periode om cactussen te kopen?
Lees verder...
Forumonderwerp lithops zaaien

Gepubliceerd: 24 okt 2009

92 keer bekeken
Hallo,ik zou willen lithops zaaien ik heb al zaden bij cono's paradis gekocht een mix van 1000 zaden ik heb plastic potjes gevuld met zand dat gesteriliseerd is dus alle bacterieins zijn dood.ik heb een grote laag met zand gedaan dan met een laagj
Lees verder...
Forumonderwerp lithops bloem

Gepubliceerd: 17 aug 2009

42 keer bekeken
Hallo, Mijn lithops heeft een bloemknop!Nu vroeg ik me af of er na de bloei ook zaadjes komen.Ik heb even op google gekeken en ik dacht dat deze een Lithops Hookeri v. Dabneri was.Hier een foto:
Lees verder...
Forumonderwerp lithops naam

Gepubliceerd: 22 jul 2009

2 keer bekeken
Hallo allemaal, Weet iemand de naam van deze lithops?Ik heb al opgezocht maar niets gevonden. Alvast bedankt
Lees verder...
Forumonderwerp lithops

Gepubliceerd: 11 jul 2009

3 keer bekeken
Hallo iedereen ik heb pas lithops gekregen en ik heb ze geplant in een pot met laagjes van kleine steentjes en zand aarde, die zand en aarde is gemengeld zou dat goed zijn?
Lees verder...
Forumonderwerp lithops

Gepubliceerd: 11 jul 2009

9 keer bekeken
hallo iedereen ik heb pas lithops gekregen en ik heb ze geplant in een pot met laagjes van kleine steentjes en zand aarde, die zand en aarde is gemengeld zou dat goed zijn?
Lees verder...
Forumonderwerp welke (cactus) is dit? (18)

Gepubliceerd: 07 jul 2009

1 keer bekeken
vetplantjes
Lees verder...
Forumonderwerp gezocht

Gepubliceerd: 08 jun 2009

1 keer bekeken
Ik ben een beginnende kweker en ben nu bezig met echiveria en stapelia op te kweken. maar ik zou graag meer cactus en vetplant soorten willen kweken.
Lees verder...
Forumonderwerp lithops

Gepubliceerd: 05 mei 2009

11 keer bekeken
Hallo, Welke grond gebruik ik het best om lithops te verplanten ?Ik heb ook ééntje met bijna geen wortel kan ik deze op seramis zetten ? Alvast bedankt,mvg Carolyn
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie cactussen

Gepubliceerd: 28 mrt 2009

5 keer bekeken
Heb vandaag enkele nieuwe cactusjes bijgekocht (alweer zonder naamgeving wat ik wel heel jammer vind, plantenbedrijf zou toch een beetje meer aandacht mogen schenken aan de juiste benaming en de meegegeven info)
Lees verder...
Forumonderwerp succulenten?

Gepubliceerd: 05 mrt 2009

12 keer bekeken
Ik heb me onlangs in een tuincentrum drie plantjes gekocht waarvan ik denk dat het twee Lithops zijn en eentje waarvan de naam onbekend was, de vrouw aan de kassa wist zelf niet wat het was.Kent iemand van jullie de Wetenschappelijke benaming van
Lees verder...
Forumonderwerp lithops groeien te hard

Gepubliceerd: 04 nov 2008

10 keer bekeken
Hallo, Ik heb van vakantie een paar volgroeide lithops meegebracht, bij aankoop zaten deze zoals het hoort in de grond. Maar na een paar maanden zijn deze na mijn inziens veel te hoog geworden, wat is hier de oorzaak van? Hans
Lees verder...
Forumonderwerp lithops naam

Gepubliceerd: 26 aug 2008

2 keer bekeken
Hey, Weet iemand de volledige naam van deze lithops?Het is mijn eerste lithops plantje :) Alvast bedankt
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe aankoop ,id graag 22reactie=foto's

Gepubliceerd: 13 aug 2008

14 keer bekeken
Gisteren achter cactussen geweest bij verzamelaar,vandaag nog enkele gekocht in eurotuin,spijtig genoeg enkel met kaartje cactus-mix ,geen enkele verkoper daar kon me helpen.Misschien weten jullie welke het zijn en hoe ik ze moet verzorgen en waar
Lees verder...