Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
potroos Gepubliceerd: 21 feb 2023 150 keer bekeken |
Ik heb potrozen gekocht van 25 cm hoog kan ik ze nu in de volle grond zetten of is dat nog te vroeg? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
acalypha wilkesiana (vuurdraak) Gepubliceerd: 22 apr 2020 45 keer bekeken |
Wie weet of de vuurdraak een snelle groeier is? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
naam plant Gepubliceerd: 03 jul 2018 52 keer bekeken |
Wie kent de naam van dit plantje met piepkleine blaadjes ? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
geel blad papaya Gepubliceerd: 13 dec 2017 234 keer bekeken |
Ik heb twee stekken van de papayaplant in pot, die elk 1 geel blad vertonen.
Wat kan dit zijn? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke plant is dit? Gepubliceerd: 01 feb 2016 137 keer bekeken |
Hoi, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bonte tulpenboom stekken Gepubliceerd: 24 jun 2015 124 keer bekeken |
Ik heb een stek ( scheut )van een Bonte tulpenboom (Liriodendron tulp). Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe heet deze vijverplant? Gepubliceerd: 24 apr 2015 48 keer bekeken |
goeden morgen,Is er iemand die mij de naam kan zeggen van deze waterplanten?
bij voorbaat hartelijk dank, rika Lees verder... |
| Forumonderwerp |
help, 50 jaar oude kentia palm gaat niet lekker Gepubliceerd: 31 mrt 2015 250 keer bekeken |
Goedendag,
Ik ben nieuw hier en zie zo snel geen 'voorstel-deel', dus val maar met de deur in huis. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat voor plant is dit? Gepubliceerd: 15 feb 2015 41 keer bekeken |
In het najaar heb ik een stek gekregen en heb die in een pot gezet. Hij is dewinter goed doorgekomen. Ik wil graag weten hoe deze plant heet, zodat ik opkan zoeken op welke plaats hij het best staat. Wie kent hem? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
aardbeiplant stekken Gepubliceerd: 04 sep 2014 6 keer bekeken |
Gezocht op dit forum, werd hierover dit ( Lees verder... |
| Forumonderwerp |
kamerlinde valt uit Gepubliceerd: 16 jul 2014 888 keer bekeken |
Beste plantenliefhebbers, Ik heb mijn kamerlinde zon twee jaar en hij heeft het altijd heel goed gedaan. afgelopem weekend was ik ziek en dus een paar dagen niet Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat is de naam van deze plant? Gepubliceerd: 12 jul 2014 7 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vlinderstruik krijgt geen kans om uit te lopen Gepubliceerd: 04 mei 2014 761 keer bekeken |
Ik heb twee vlinderstruiken in de tuin en één wil maar niet echt uitlopen (de ander gaat prima). Lees verder... |
| Forumonderwerp |
klimop wanneer snoeien en bemesten en planten Gepubliceerd: 24 feb 2014 510 keer bekeken |
Vorig jaar hebben we vrij laat (half juli) klimops geplant tegen 2 gaas panelen.3 van 1.50 hoog per paneel. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wie weet welke dracaena plant dit is Gepubliceerd: 02 nov 2013 102 keer bekeken |
ik heb een dracaena plant gehad dit is van een grote plant afgebroken en heb het in een pot met aarde gedaan en is verder gaan groeien Lees verder... |
| Forumonderwerp |
om welke plant gaat het hier? Gepubliceerd: 16 sep 2013 110 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe heet deze plant Gepubliceerd: 21 aug 2013 86 keer bekeken |
goedendag. ik kreeg deze plant als stek.het leuke is, dat zijn jonkies aan de bladrand zitten.maar wie is dit? alvast bedankt.Moniek Lees verder... |
| Forumonderwerp |
eerste x cherry tomaten Gepubliceerd: 04 mei 2013 15 keer bekeken |
ik heb vandaag bij de Supermarkt een Cherry tomaat plant gekocht.deze is ca 30cm hoog en vol trossenis het handig om deze binnen te zetten? of moet deze plant naar buiten omdat die anders te weinig licht en warmte krijgt? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
euphorbia candelabrum variegata toppen Gepubliceerd: 04 apr 2013 30 keer bekeken |
ik heb ze getopt maar is dit de goede manier?
Ik wil namelijk dat ze armen gaan produceren aan de boven kant.zie foto. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wandelende lelie? hoe heet deze plant? Gepubliceerd: 12 mrt 2013 68 keer bekeken |
De plant heeft lelieachtigblad,lange slap hangende .In het voorjaar kome er meestal aan het uiteinde van het blad orchidee-lelie-achtige lila bloemen aan met een soort tijgerstreepje.1 dag blijft de bloem.soms bloeit er 2 of 3 keer eenzelfde bloem Lees verder... |
| Forumonderwerp |
cactus Gepubliceerd: 08 okt 2012 44 keer bekeken |
Verwaarloosde cactus ergens op een zolder. Neem aan dat de sprieten onderaan wortels zijn. Kan ik de cactus afsnijden, laten drogen, en dan horizontaal in de cactusaarde leggen?
Ook graag de naam nog :) Lees verder... |
| Forumonderwerp |
onbekende planten! Gepubliceerd: 13 mei 2012 27 keer bekeken |
Hoi,
Hier heb ik een scala voor mij althans aan planten
Plant 1: Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoya carnosa hulp gevraagd Gepubliceerd: 21 apr 2012 47 keer bekeken |
Hallo , Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vervolg op hydrangea endless summer Gepubliceerd: 23 mrt 2012 247 keer bekeken |
Ik wil een perk met hortensiastruiken invullen en ik dacht in eerste instantie aan de Endless Summer (beschermde handelsnaam).Bij meerdere tuincentra hebben ze echter de Forever and Ever, in een lila pot Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke soort agave en is er nog overlevingskans? Gepubliceerd: 05 mrt 2012 136 keer bekeken |
Al een hele tijd was ik in het bezit van een prachtige grote agave. Problemen waren er tot dusver niet en ik heb tot dusver al die jaren gedacht dat het een agave americana was. Lees verder... |