Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
sanseveria met witte plekken Gepubliceerd: 02 jul 2020 256 keer bekeken |
Hoi allen,
Hopelijk gaat het goed met iedereen in de rare tijd waarin we leven.. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wie weet de naam van deze plant Gepubliceerd: 22 nov 2016 42 keer bekeken |
Kan iemand mij de naam van deze plant vertellen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
sanseveria stekken? Gepubliceerd: 24 mrt 2014 235 keer bekeken |
Dit zal ongetwijfeld vaker gevraagd zijn... maar van de zoekfunctie wordt ik niet wijzer en ik ga geen uur zoeken.
dus, ik wil een sansevieria blad in stukken snijden en dus stekken.
Ik wil de stukken blad in stekpoeder steken. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
sanseveria waar de bladeren van dicht krullen Gepubliceerd: 07 mei 2013 5,473 keer bekeken |
Beste forummers,
Ik zit met een probleem. Ik weet dat de vraag eerder is gesteld maar vanwege de vochtmeter is er nog geen duidelijk antwoord. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
sanseveria stekken (2) Gepubliceerd: 23 apr 2012 241 keer bekeken |
Aangezien ik niet meer kan reageren op mijn eerste publicatie op dit forum, start ik een tweede. Ik heb geprobeerd om een oude sanseveria te stekken. Hij werd te groot en moet eigenlijk weg, maar ik wil van de originele plant een nieuwe maken. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
juiste plant voor een lastige (?) plek Gepubliceerd: 10 mrt 2012 28 keer bekeken |
Hallo allemaal.
Ik ben op zoek naar planten in het raamkozijn. Zodra de zomer komt, staan ze heel de middag in de volle zon. En s winters natuurlijk helemaal niet. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bloeiende vrouwentong Gepubliceerd: 23 jan 2012 149 keer bekeken |
Hallo Groenliefhebbers, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe stek in een croton? en mijn vorderingen. Gepubliceerd: 12 jan 2012 260 keer bekeken |
Hallo! Mede tuinfanaten.
Hier op school hebben wij een Croton :)
Man wat is dat een mooie plant :)
Maar mijn vraag is hoe stek je deze plant?
Stengelstekken? bladstekken? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
sanseveria stekken Gepubliceerd: 21 okt 2011 3,948 keer bekeken |
Ik wil graag een Sanseveria stekken. Nu heb ik er verschillende dingen over gelezen, maar in essentie komt het op hetzelfde neer: een stuk blad afsnijden en dat in de grond zetten. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
plant zonder naam Gepubliceerd: 23 nov 2010 5 keer bekeken |
Ik wil graag weten welke plant dit is? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe kan ik deze plant stekken Gepubliceerd: 07 jul 2009 178 keer bekeken |
Hallo! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
scheuren hoe moet het precies?? Gepubliceerd: 29 apr 2009 14 keer bekeken |
Ik heb veel op het forum gelezen van het scheuren van planten.
Op de foto kun je zien wat voor plant ik wil scheuren, ik had begrepen dat je een blad in stukken moet snijden van ongeveer 10-15 CM en een paar dagen moet laten drogen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
sanseveria cylindrica Gepubliceerd: 24 feb 2008 220 keer bekeken |
Ik lees op op het forum dat het heel makkelijk is om de sanseveria cylindrica te stekken. Net als de gewone vrouwetong, maar die kan je scheuren en de cylindrica niet.Ik lees ook iets over afsnijden en laten drogen en dan stekken. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
sanseveria (vrouwentongen)rot aan de wortel weg!! Gepubliceerd: 13 feb 2008 205 keer bekeken |
Ik heb een paar sanseveria's in huis maar de laatste tijd vallen er steeds stekken weg. Ze rotten bij de wortel af.Wat gaat er niet goed, geef ik teveel water of juist te weinig?Wie weet het? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
sanseveria skyline Gepubliceerd: 10 dec 2007 6 keer bekeken |
ik heb een sky line die giga groeit de nieuwe stekken worden +/- 1.50m hoog. ik heb in 1.5jaar al 7 nieuwe stekken gekregen, en nu is hij gaan bloeien en de bloem is ook zo lang geworden. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
sanseveria skyline Gepubliceerd: 10 mei 2006 28 keer bekeken |
Was ik zo blij met mijn Skyline, heb ik hem vandaag moeten weggooien. De stengels werden één voor één rot vanaf beneden af. Ik heb hem volgens mij niet overdreven water gegeven. Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
scheuten van bananeplant Gepubliceerd: 31 dec 2004 20 keer bekeken |
hoi ,ik heb een bananeplant in een pot staan,maar zie de plant bijna niet meer door te talrijke scheuten,kan ik die zomaar afsnijden of uittrekken,want moet ik juist doen ? Lees verder... |