Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wie kent de naam van dit plantje?

Gepubliceerd: 19 mrt 2022

53 keer bekeken
Mijn zoon heeft deze roos samen met een mij onbekende bloem gekregen als bedankje. Ik ben nieuwsgierig van welk plantje dit een takje is.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend plantje/ zaailing

Gepubliceerd: 23 sep 2020

47 keer bekeken
Wie kan me helpen. Alvast bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp volledig onbekend plantje

Gepubliceerd: 20 jul 2020

55 keer bekeken
Vorig jaar heb ik bij Ali zaadjes van de reuze hibiscus gekocht.
Lees verder...
Forumonderwerp wie kan mij helpen?

Gepubliceerd: 29 mei 2020

49 keer bekeken
Beste mensen wie kan mij helpen aan de namen van de volgende planten.
Lees verder...
Forumonderwerp voor ons onbekend plantje

Gepubliceerd: 02 mei 2020

54 keer bekeken
Wie kan ons vertellen welk soort plantje dit is, en hoe de verzorging ervan is.Het plantje heeft hele fijne stengels Bedankt voor het meedenken / info
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 16 jul 2019

3 keer bekeken
Onlangs kreeg ik twee plantjes cadeau. Hoewel ik heel veel planten in mijn tuin heb (en gehad) heb ik deze nog nooit gezien. Ik weet ook niet of het een kamer- of een tuinplant is. Ik heb twee foto's meegestuurd.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend ontkiemend plantje

Gepubliceerd: 23 feb 2019

38 keer bekeken
Ik kwam dit tegen tijdens het tuinieren vandaag. Wie weet wat het is? Uit de tak/scheut die daar ligt komen ook diezelfde blaadjes.
Lees verder...
Forumonderwerp prachtige kleine plantje, wie weet hiervan de naam?

Gepubliceerd: 08 nov 2018

93 keer bekeken
Hallo, ik zag in het wild deze bloem, ik vond het prachtig. Het was erg klein. Ik zou graaf willen weten welke bloem/plant dit is en of het ook te koop is als rotsplantje. wie weet hier meer van?
Lees verder...
Forumonderwerp voor mij onbekende plant. wie geeft een hint?

Gepubliceerd: 30 jul 2018

72 keer bekeken
Dit plantje staat op geroerde zandgrond. Is ca. 15 tot 20 cm hoog. Het zaaddoosje heb ik nog nooit gezien. Wie heeft een idee.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende kamerplant

Gepubliceerd: 26 mrt 2018

97 keer bekeken
Hoi allemaal, weet iemand misschien wat voor plant dit is en hoe deze het best verzorgd kan worden? Ik heb hem gekocht als vier kleine plantjes en nu samen in een pot gezet. Alvast bedankt!  Gr. Renée
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend plantje in tuin

Gepubliceerd: 16 okt 2017

65 keer bekeken
Hallo, dit plantje is komen 'aanwaaien' in de tuin. In het begin 1 bloempje, maar nu al een serieus bosje. Het lijkt precies op een viooltje. Volgens mij een soort bodembedekker.  Kent iemand dit?
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe onbekende plant

Gepubliceerd: 01 aug 2017

107 keer bekeken
Vorig jaar kreeg ik op een ruilbeurs een plantje met de mededeling: ik heb geen idee wat het is, probeer het maar eens.
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 01 jul 2017

43 keer bekeken
in een mengsel van bijenplanten zit een aantal plantjes die voor ons onbekend zijn. Weet iemand wat dit precies is?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend plantje komt weer op

Gepubliceerd: 17 mei 2017

8 keer bekeken
vorig jaar in een potje gezet, komt nu weer op, maar ik weet niet meer wat het is. iemand enig idee?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend plantje/onkruid

Gepubliceerd: 27 apr 2017

12 keer bekeken
Geachte forumleden, In onze buurttuin zijn een aantal onbekende plantjes opgekomen (zie foto). Weet iemand van u misschien welk plantje/onkruid het hier betreft? Bij voorbaat: veel dank. met vr gr Karel Hendriksen.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plantjes in mijn tuin

Gepubliceerd: 04 apr 2017

11 keer bekeken
Sinds een week komen er in mijn (bos)tuin veel mij onbekende plantjes op. Steeltje van vier, vijf centimeters; twee groene blaadjes met een klein wit bloempje ertussen. Wie weet wat dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp nog een onbekend plantje

Gepubliceerd: 26 mrt 2017

3 keer bekeken
Herkent iemand deze plant?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend plantje

Gepubliceerd: 06 sep 2016

2 keer bekeken
Bij het schoonmaken van een border trof ik deze kleine plantjes aan. Hoe heten deze plantjes?
Lees verder...

Gepubliceerd: 29 aug 2016

4 keer bekeken
Hallo allemaal , ik heb een jaartje geleden een 10cm lange driehoekige vrucht gevonden, dit jaar geplant (er zaten bruine dikkere zaden in) en kijk... het is uitgekomen... maar geen idee wat het is?! Kent iemand dit? Groetjes patrick
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend onkruid gazon

Gepubliceerd: 22 aug 2016

181 keer bekeken
Dag mensen! Wie kent deze plant? Bijna onzichtbaar, het ligt direct en plat op de aarde, penwortel met vanuit het midden tot wel 10 uitlopers. Bij mij tot wel 20 cm, niet wortelend (tot op heden) behalve de penwortel.
Lees verder...
Forumonderwerp nog nooit eerder gezien

Gepubliceerd: 28 jun 2016

6 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp welke plant is dit?

Gepubliceerd: 21 mrt 2016

3 keer bekeken
Hallo allemaal!
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende bloeiwijze

Gepubliceerd: 27 okt 2015

3 keer bekeken
Bij een pitsstop tijdens een fietstocht viel mij deze bescheiden bloeiwijze op. Ik hoop dat iemand het plantje herkent ondanks de onduidelijke afbeelding.
Lees verder...

Gepubliceerd: 01 sep 2015

3 keer bekeken
Het bijgaande plantje als cadeautje ontvangen. Helaas geen naam erbij. Opvallend is de tekening in het blad en de merkwaardige bloem. Wie helpt mij?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende plant

Gepubliceerd: 02 aug 2015

0 keer bekeken
Hallo :),
Lees verder...