Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
wie kent de naam van dit plantje? Gepubliceerd: 19 mrt 2022 53 keer bekeken |
Mijn zoon heeft deze roos samen met een mij onbekende bloem gekregen als bedankje. Ik ben nieuwsgierig van welk plantje dit een takje is. Lees verder... |
Forumonderwerp |
onbekend plantje/ zaailing Gepubliceerd: 23 sep 2020 47 keer bekeken |
Wie kan me helpen.
Alvast bedankt. Lees verder... |
Forumonderwerp |
volledig onbekend plantje Gepubliceerd: 20 jul 2020 55 keer bekeken |
Vorig jaar heb ik bij Ali zaadjes van de reuze hibiscus gekocht. Lees verder... |
Forumonderwerp |
wie kan mij helpen? Gepubliceerd: 29 mei 2020 49 keer bekeken |
Beste mensen wie kan mij helpen aan de namen van de volgende planten. Lees verder... |
Forumonderwerp |
voor ons onbekend plantje Gepubliceerd: 02 mei 2020 54 keer bekeken |
Wie kan ons vertellen welk soort plantje dit is, en hoe de verzorging ervan is.Het plantje heeft hele fijne stengels
Bedankt voor het meedenken / info Lees verder... |
Forumonderwerp |
onbekende plant Gepubliceerd: 16 jul 2019 3 keer bekeken |
Onlangs kreeg ik twee plantjes cadeau. Hoewel ik heel veel planten in mijn tuin heb (en gehad) heb ik deze nog nooit gezien. Ik weet ook niet of het een kamer- of een tuinplant is. Ik heb twee foto's meegestuurd. Lees verder... |
Forumonderwerp |
onbekend ontkiemend plantje Gepubliceerd: 23 feb 2019 38 keer bekeken |
Ik kwam dit tegen tijdens het tuinieren vandaag. Wie weet wat het is? Uit de tak/scheut die daar ligt komen ook diezelfde blaadjes. Lees verder... |
Forumonderwerp |
prachtige kleine plantje, wie weet hiervan de naam? Gepubliceerd: 08 nov 2018 93 keer bekeken |
Hallo, ik zag in het wild deze bloem, ik vond het prachtig. Het was erg klein. Ik zou graaf willen weten welke bloem/plant dit is en of het ook te koop is als rotsplantje. wie weet hier meer van? Lees verder... |
Forumonderwerp |
voor mij onbekende plant. wie geeft een hint? Gepubliceerd: 30 jul 2018 72 keer bekeken |
Dit plantje staat op geroerde zandgrond. Is ca. 15 tot 20 cm hoog. Het zaaddoosje heb ik nog nooit gezien. Wie heeft een idee. Lees verder... |
Forumonderwerp |
onbekende kamerplant Gepubliceerd: 26 mrt 2018 97 keer bekeken |
Hoi allemaal, weet iemand misschien wat voor plant dit is en hoe deze het best verzorgd kan worden? Ik heb hem gekocht als vier kleine plantjes en nu samen in een pot gezet.
Alvast bedankt!
Gr. Renée Lees verder... |
Forumonderwerp |
onbekend plantje in tuin Gepubliceerd: 16 okt 2017 65 keer bekeken |
Hallo, dit plantje is komen 'aanwaaien' in de tuin. In het begin 1 bloempje, maar nu al een serieus bosje. Het lijkt precies op een viooltje. Volgens mij een soort bodembedekker. Kent iemand dit? Lees verder... |
Forumonderwerp |
nieuwe onbekende plant Gepubliceerd: 01 aug 2017 107 keer bekeken |
Vorig jaar kreeg ik op een ruilbeurs een plantje met de mededeling: ik heb geen idee wat het is, probeer het maar eens. Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke plant is dit? Gepubliceerd: 01 jul 2017 43 keer bekeken |
in een mengsel van bijenplanten zit een aantal plantjes die voor ons onbekend zijn. Weet iemand wat dit precies is? Lees verder... |
Forumonderwerp |
onbekend plantje komt weer op Gepubliceerd: 17 mei 2017 8 keer bekeken |
vorig jaar in een potje gezet, komt nu weer op, maar ik weet niet meer wat het is. iemand enig idee? Lees verder... |
Forumonderwerp |
onbekend plantje/onkruid Gepubliceerd: 27 apr 2017 12 keer bekeken |
Geachte forumleden, In onze buurttuin zijn een aantal onbekende plantjes opgekomen (zie foto). Weet iemand van u misschien welk plantje/onkruid het hier betreft? Bij voorbaat: veel dank. met vr gr Karel Hendriksen. Lees verder... |
Forumonderwerp |
onbekende plantjes in mijn tuin Gepubliceerd: 04 apr 2017 11 keer bekeken |
Sinds een week komen er in mijn (bos)tuin veel mij onbekende plantjes op. Steeltje van vier, vijf centimeters; twee groene blaadjes met een klein wit bloempje ertussen. Wie weet wat dit is? Lees verder... |
Forumonderwerp |
nog een onbekend plantje Gepubliceerd: 26 mrt 2017 3 keer bekeken |
Herkent iemand deze plant? Lees verder... |
Forumonderwerp |
onbekend plantje Gepubliceerd: 06 sep 2016 2 keer bekeken |
Bij het schoonmaken van een border trof ik deze kleine plantjes aan. Hoe heten deze plantjes? Lees verder... |
Forumonderwerp |
onbekend plantje Gepubliceerd: 29 aug 2016 4 keer bekeken |
Hallo allemaal , ik heb een jaartje geleden een 10cm lange driehoekige vrucht gevonden, dit jaar geplant (er zaten bruine dikkere zaden in) en kijk... het is uitgekomen... maar geen idee wat het is?! Kent iemand dit? Groetjes patrick Lees verder... |
Forumonderwerp |
onbekend onkruid gazon Gepubliceerd: 22 aug 2016 181 keer bekeken |
Dag mensen! Wie kent deze plant? Bijna onzichtbaar, het ligt direct en plat op de aarde, penwortel met vanuit het midden tot wel 10 uitlopers. Bij mij tot wel 20 cm, niet wortelend (tot op heden) behalve de penwortel. Lees verder... |
Forumonderwerp |
nog nooit eerder gezien Gepubliceerd: 28 jun 2016 6 keer bekeken |
Hallo, Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke plant is dit? Gepubliceerd: 21 mrt 2016 3 keer bekeken |
Hallo allemaal! Lees verder... |
Forumonderwerp |
onbekende bloeiwijze Gepubliceerd: 27 okt 2015 3 keer bekeken |
Bij een pitsstop tijdens een fietstocht viel mij deze bescheiden bloeiwijze op. Ik hoop dat iemand het plantje herkent ondanks de onduidelijke afbeelding. Lees verder... |
Forumonderwerp |
onbekend plantje Gepubliceerd: 01 sep 2015 3 keer bekeken |
Het bijgaande plantje als cadeautje ontvangen. Helaas geen naam erbij. Opvallend is de tekening in het blad en de merkwaardige bloem. Wie helpt mij? Lees verder... |
Forumonderwerp |
onbekende plant Gepubliceerd: 02 aug 2015 0 keer bekeken |
Hallo :), Lees verder... |