Zoeken
Type | Titel | Inhoud |
---|---|---|
Forumonderwerp |
alie vera, kan wat hulp gebruiken Gepubliceerd: 30 jan 2018 133 keer bekeken |
Ik heb huisje van iemand die lange tijd weg blijft. Ik kwam daar, en zag twee planten staan, waaronder een aloe vera (geloof ik) die stonden al tweeenhalve maand voor koude vensterbank zonder verzorging. Lees verder... |
Forumonderwerp |
help! wolluis Gepubliceerd: 18 nov 2016 70 keer bekeken |
Een poos geleden ontdekte ik wolluis op twee van mijn hangplanten. Deze heb ik snel weggedaan in de hoop dat mijn andere planten bespaard zouden blijven maar helaas. Het lijkt erop dat al mijn planten al enigszins besmet zijn. Lees verder... |
Forumonderwerp |
welke plant is dit? Gepubliceerd: 02 sep 2016 16 keer bekeken |
Jaren geleden kreeg ik een stekje van een plant. Ik dacht altijd dat het een Clivia was. Nu bloeit hij voor het eerst! Maar hij bloeit wit! Is dit wel een Clivia? Lees verder... |
Forumonderwerp |
ik zou graag de naam van deze plant kennen. Gepubliceerd: 13 jun 2016 12 keer bekeken |
Ik kreeg deze plant van iemand die ze niet meer wou, ik zou graag opzoeken welke verzorging ze nodig heeft maar ik ken de naam niet. Kan iemand me hiermee helpen? mvg, Sara Lees verder... |
Forumonderwerp |
hoe heet deze plant? Gepubliceerd: 19 mei 2016 6 keer bekeken |
Wat is de Nederlandse en/of Latijnse naam van deze plant? Lees verder... |
Forumonderwerp |
aloe vera Gepubliceerd: 28 apr 2016 35 keer bekeken |
Komt het vaker voor dat een Aloë Vera in huis bloeit? De mijne maakt een bloemstengel aan op het moment. Een flinke ook! Lees verder... |
Forumonderwerp |
kent iemand deze plant Gepubliceerd: 24 sep 2015 11 keer bekeken |
Een vriendin vroeg me of ik wist welke plant dit is Daar ik het niet weet zoek ik even hulp, weet iemand hoe die heet en wat je ermee moet doen? Lees verder... |
Forumonderwerp |
amaryllis is de weg een beetje kwijt Gepubliceerd: 05 jul 2014 32 keer bekeken |
Deze plant begint nu in de zomer te bloeien in plaats van in de winter. Lees verder... |
Forumonderwerp |
om welke plant gaat het hier? Gepubliceerd: 16 sep 2013 103 keer bekeken |
Hallo allemaal, Lees verder... |
Forumonderwerp |
gloriosa superba komt tot leven . Gepubliceerd: 01 sep 2012 3 keer bekeken |
Hoi allemaal . Lees verder... |
Forumonderwerp |
clivia splitsen kan zonder risico . Gepubliceerd: 18 aug 2012 1,309 keer bekeken |
Hoi allemaal . Lees verder... |
Forumonderwerp |
clivia Gepubliceerd: 04 aug 2012 65 keer bekeken |
Hallo
Waar kan ik Clivia planten bekomen/kopen. Of misschien zaden om zelf op te kweken.Ik denk aan:
Clivia miniataClivia caulescensClivia nobilisClivia gardeniiClivia cyrtanthiflora Lees verder... |
Forumonderwerp |
australische planten .wie kweekt ze nog meer ?. Gepubliceerd: 15 jul 2012 74 keer bekeken |
Hoi allemaal. Lees verder... |
Forumonderwerp |
kersenpitten gevaarlijk voor de mens? Gepubliceerd: 25 jun 2012 191 keer bekeken |
Hallo,
Zijn kersenpitten gevaarlijk voor de mens?
Helaas heb ik perongeluk een pit van de kers in geslikt.Zal dit gevaarlijk zijn of gaat de pit de spijsvertering door en komt hij er weer uit? Lees verder... |
Forumonderwerp |
clivia probleem.. Gepubliceerd: 25 mei 2012 1,295 keer bekeken |
Hoi,
Ik heb al sinds even een kleine clivia mogen overnemen.Erg leuk is het! maar, deze plant vertoont keuren.. Lees verder... |
Forumonderwerp |
clivia Gepubliceerd: 10 apr 2012 7 keer bekeken |
De bloemstengel van de Clivia blijft, na 2 weken nog steeds onderin de plant zitten. De bloemen zijn al open en zitten nu klem. Staat licht genoeg. Niets meer aan te doen? Lees verder... |
Forumonderwerp |
gele clivia Gepubliceerd: 07 apr 2012 382 keer bekeken |
Wie weet waar ik de gel clivia kan kopen ?of online kan bestellen?was op de bloemetjes markt en daar zag ik 1 staanwilde de terug weg meenemen maar was al weg ,meende dat ie 6.50 koste vond ik dus niet duur. Lees verder... |
Forumonderwerp |
naam plant?? Gepubliceerd: 13 mrt 2012 6 keer bekeken |
Graag had ik de naam geweten van deze plant.Hij bloeit om de 2 jaar. 1 rode bloem. Ik dacht kransvormig.Hij heeft 2 scheuten. Op welke manier kan ze er best uithalen om opnieuw te planten? Lees verder... |
Forumonderwerp |
asplenium australascium vermeerderen Gepubliceerd: 11 feb 2012 38 keer bekeken |
Hallo Tuinfanaten!.
Ik heb een vraag.
Op school hebben wij een Nestvaren ook wel vogelnestvaren genoemd staan. Lees verder... |
Forumonderwerp |
art-deco kamerplant Gepubliceerd: 22 jan 2012 17 keer bekeken |
Hallo , Lees verder... |
Forumonderwerp |
2 onbekende stekken! Gepubliceerd: 12 jan 2012 84 keer bekeken |
Hierbij wil ik graag weten hoe deze 2 stekken weten.
Stek nummer1: Lees verder... |
Forumonderwerp |
hoe stek in een croton? en mijn vorderingen. Gepubliceerd: 12 jan 2012 258 keer bekeken |
Hallo! Mede tuinfanaten.
Hier op school hebben wij een Croton :)
Man wat is dat een mooie plant :)
Maar mijn vraag is hoe stek je deze plant?
Stengelstekken? bladstekken? Lees verder... |
Forumonderwerp |
kamerplanten uit nederland Gepubliceerd: 14 mei 2011 2 keer bekeken |
Weten jullie misschien een paar kamerplanten die de oorsprong uit Nederland hebben? Ik heb deze informatie namelijk nodig voor een opdracht voor school, en ik hoop dat iemand mij daar bij kan helpen..
Groetjes San Lees verder... |
Forumonderwerp |
calathea crocata Gepubliceerd: 22 apr 2011 14 keer bekeken |
Hoi allemaal,
weet niet of ik deze vraag in de juiste topic stel.... Lees verder... |
Forumonderwerp |
wolluis Gepubliceerd: 11 apr 2011 29 keer bekeken |
Hoi Allemaal, Lees verder... |
- 1
- 2
- 3
- 4