Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp krulvaren

Gepubliceerd: 16 nov 2022

54 keer bekeken
Sinds ongeveer een half jaar heb ik een krulvaren en ik slaag er dus maar niet in om deze te laten groeien of zelfs in leven te houden. Langzaam maar zeker sterft hij af maar maakt geen nieuw blad. 
Lees verder...
Forumonderwerp wat valt mijn planten aan?

Gepubliceerd: 10 jul 2020

126 keer bekeken
Ik zou graag wat advies willen hebben over wat mijn planten aanvalt.
Lees verder...
Forumonderwerp 3 kamerplanten bruin gele bladrand. wat nu?

Gepubliceerd: 30 apr 2018

213 keer bekeken
Hallo! Ik heb een aantal kamerplanten die allemaal gele randen krijgen langs hun bladeren en de kentia palm heeft ook droge/geheel bruine bladeren.
Lees verder...
Forumonderwerp strelitzia reginae

Gepubliceerd: 07 apr 2018

9,690 keer bekeken
We hebben sinds 1,5 jaar deze Strelizia gekocht bij Hornbach. We kochten deze rond de winter en stond toen vol in bloei met bloemen. Richting de zomer kwamen we geen bloemen meer in. Wel bleven er telkens opnieuw nieuwe bladeren komen.
Lees verder...
Bedrijven florawestland.nl

Gepubliceerd: 30 mei 2017

3 keer bekeken
Florawestland is de webwinkel waar alles op het gebied van kamerplanten, hydrocultuur en benodigdheden zoals potten en voeding gevonden kan worden.
Lees verder...
Forumonderwerp schefflera sterft af vanaf de top.

Gepubliceerd: 01 feb 2015

1,043 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp asparagus densiflorus `sprengeri`

Gepubliceerd: 26 nov 2014

565 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp welke potmaat nodig voor een anthurium

Gepubliceerd: 28 okt 2014

26 keer bekeken
Goedemiddag Allen,
Lees verder...
Forumonderwerp hoe laat ik mijn madagascarpalm overwinteren?

Gepubliceerd: 06 okt 2013

6 keer bekeken
Hallo kan iemand mij vertellen hoe ik mijn madagascarpalm het best laat overwinteren?de plant staat nu ruim een maand binnen ivm kounu beginnen er blaadjes van de plant af te vallen
Lees verder...
Forumonderwerp calathea - dode stengels weghalen?

Gepubliceerd: 11 aug 2013

80 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp gele bladeren door hitte

Gepubliceerd: 28 jul 2013

23 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp bonsai ficus verliest blad

Gepubliceerd: 27 dec 2012

239 keer bekeken
Ik heb nu ongeveer een maand een bonsai ficus in m'n kamer staan maar deze verliest zij
Lees verder...
Forumonderwerp een kamerplant, wil graag correct verzorgen

Gepubliceerd: 14 dec 2012

8 keer bekeken
Ik heb over 2 jaar een kamerplant gekregen.er was geen info over noch een naamkaartje.We zien dat de bladeren wat beginnen uit te drogen precies.We geven de plant 1keer per week, goed veel water.
Lees verder...
Forumonderwerp voeding kamerplanten

Gepubliceerd: 21 nov 2012

4 keer bekeken
Hallo allemaal , heb even een vraagje moeten groene kamerplanten in deze periode nog voeding hebben ? Alvast bedankt Groetjes mieke
Lees verder...
Forumonderwerp ficus ginseng

Gepubliceerd: 28 okt 2012

25 keer bekeken
Ik heb een bonsai ficus ginseng maar de paar blaadjes die hij nog heeft hangen en wille
Lees verder...
Forumonderwerp mest

Gepubliceerd: 25 sep 2012

5 keer bekeken
weet een van jullie waar je specifieke 10-0-0, 0-10-0 of 0-0-10 mest kunnen halen?
Lees verder...
Forumonderwerp voeding

Gepubliceerd: 31 aug 2012

81 keer bekeken
Morgen, 1 september : weer de ''r'' in de maand, stoppen met voeden van de cactussen en vetplanten? Hoelang mogen ze buiten blijven staan?
Lees verder...
Forumonderwerp hortensia gaat kapot

Gepubliceerd: 03 jun 2012

90 keer bekeken
hallo. onze hortensia's zijn snel bruin geworden en is nu zelfs helemaal ingezakt en haast verdwenen.
Lees verder...
Forumonderwerp hangende bladeren

Gepubliceerd: 13 apr 2012

49 keer bekeken
Hallo daar ben ik weer ..heb een nieuwe plant vorige week gekregen een pachira echt mooi ! Alleen hangen de bladeren naar beneden ze zijn niet bruin vallen er niet af .
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende kamerplant

Gepubliceerd: 31 mrt 2012

1 keer bekeken
Ik ben net met mijn Indonesische vriend verhuisd en hij had er een plant staan die veelvuldig zou voorkomen als kamerplant, zegt hij. Ik kan er echter niks van maken, dus zou graag de naam kennen van deze misschien wel waardevolle plant.
Lees verder...
Forumonderwerp hulp voor bonsai ficus

Gepubliceerd: 13 feb 2012

53 keer bekeken
Beste liefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand wat is er mis is met deze planten?

Gepubliceerd: 02 jan 2012

488 keer bekeken
Dag iedereen op dit forum. Ik ben hier voor de eerste keer. Ik heb problemen met een paar planten en hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Lees verder...
Forumonderwerp zwakke meststof

Gepubliceerd: 27 okt 2011

2 keer bekeken
Hallo ieder op dit forum. Ik wil graag vragen wie mij een zwakke meststof kan aanbevelen voor m'n kamerplanten.
Lees verder...
Forumonderwerp kentia palm

Gepubliceerd: 14 aug 2011

1,254 keer bekeken
mijn kentia plam krijgt steeds meer gele en bruine vlekjes en het lijkt steeds erger te worden. Hij stond bij een raam waar hij direct zonlicht kreeg, heb hem nu ergens anders staan waar dit niet
Lees verder...
Forumonderwerp zamioculcas groeit niet meer

Gepubliceerd: 12 jul 2011

38 keer bekeken
Hallo mensen. Ik heb hier een heel raar fenomeen gecrëeerd, Mijn zamioculcas groeit geen Centimeter meer. Na vorig jaar een ongelukje gehad te hebben met de airco, Groeit hij niet meer.
Lees verder...
Stel een tuinvraag