Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp stekken

Gepubliceerd: 15 aug 2016

15 keer bekeken
Ik ben een behoorlijk aantal planten aan het stekken. Het is hier midden Frankrijk nogal warm. 30C+ Er staan inmiddels o.a stekken van de Weigelia, rose en rood, lavendel, Chinese Azalia, vlinderstruik in de kleuren geel/paars en wit etc.
Lees verder...
Forumonderwerp misvorming blad van een azalia

Gepubliceerd: 12 mei 2015

99 keer bekeken
mijn azalia krijgt misvormde bladeren.heel dik zoals een vetplant.kan iemand mij vertellen wat dit is en of er iets aan te doen is?
Lees verder...
Forumonderwerp een azalia

Gepubliceerd: 01 mrt 2015

9 keer bekeken
Zo mijn derde aankoop waar ik dus een vraag over heb, een azalia.Hij staat echt niet in de zon.Ik vind het moeilijk om te bepalen hoeveel water die nodig heeft.
Lees verder...
Forumonderwerp binnenbonsai in cascade stijl

Gepubliceerd: 12 mrt 2014

7 keer bekeken
Ik wil graag een binnenbonsai kweken uit zaad of een jonge plant. Niet alle tropische boomsoorten lenen zich voor een cascade of semi cascade stijl. Graag wat ideeen en voorbeelden
Lees verder...
Forumonderwerp korstmos? op planten

Gepubliceerd: 03 jun 2011

22 keer bekeken
Ik denk dat dit korstmos is, maar één ding is zeker mijn planten gaan er aan dood. Ik heb al diverse azalia's moeten ruimen. Ook mijn hibiscussen vertonen al tekenen. Wat kan ik doen om dit te stoppen?
Lees verder...
Forumonderwerp rob de tuinman / de planten van vroeger enz

Gepubliceerd: 07 jan 2011

1 keer bekeken
Hallo ,zit met een vraag :
Lees verder...
Forumonderwerp azalia

Gepubliceerd: 10 mrt 2009

6 keer bekeken
Mag je een Azalia snoeien? Er zitten niet veel bladeren aan en ik hoop als ik hem snoei dat hij er mooier uit gaat zien.
Lees verder...
Forumonderwerp azalia

Gepubliceerd: 17 jun 2007

36 keer bekeken
Mijn azalia heeft na de bloei allemaal wiite bolletjes aan de uiteinde van elk blad. Weet iemande wat dat is?
Lees verder...
Forumonderwerp azalia op stam

Gepubliceerd: 30 mei 2007

15 keer bekeken
Ik heb op mijn verjaardag 11 april, van mijn kennis een mooieazalia op stam gekregen.Nu een maand later is hij helemaal bruin geworden, behalve de blaadjes, die zijn nog groen.
Lees verder...
Forumonderwerp stek maken van rhododendron wardii

Gepubliceerd: 10 mei 2006

107 keer bekeken
Na een inspectie van onze tuin ,heb ik in een vergeethoekje een Rhododendron wardii gev
Lees verder...
Forumonderwerp azalia

Gepubliceerd: 12 apr 2004

0 keer bekeken
Ik heb een vraag.... Is de azalia een binnenplant of een buitenplant? Ik hoop dat een van jullie het weet.Alvast bedankt.Ilona
Lees verder...
Stel een tuinvraag