Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
extreme zomer en planten verzorgen.... Gepubliceerd: 29 jul 2018 229 keer bekeken |
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
jonge boompjes Gepubliceerd: 03 sep 2013 41 keer bekeken |
Hallo allen, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
stand van zaken na de winter... Gepubliceerd: 05 mei 2012 66 keer bekeken |
Even een bijdrage vanuit mijn tuin. De afgelopen winter leek zo zacht te verlopen, maar veranderde in een extreme winterperiode die de laatste jaren niet voorkwam. Sommige planten had ik goed voorbereid, andere niet of minder. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
voorjaar in aantocht Gepubliceerd: 14 feb 2012 50 keer bekeken |
Hier dan maar een topic aangemaakt om het voorjaar voor te bereiden.Als er een droge periode komt ga ik eens preventief met de rosacur anti schimmel behandeling starten.Tevens de nodige snoeibeurt eerst moet de nachtvorst weg. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
phoenix canariensis verpotten of niet? Gepubliceerd: 14 mei 2011 221 keer bekeken |
Hallo Lees verder... |
| Forumonderwerp |
olijf na de winter van 2008-2009 Gepubliceerd: 18 aug 2009 417 keer bekeken |
Hierbij enkele foto's van drie olijven die alle drie in dezelfde toestand verkeren. Geen uitbottingen meer, wel uitlopers aan de voet van de olijfbomen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
butia en thritrinax in amsterdam Gepubliceerd: 01 feb 2009 60 keer bekeken |
Voor de ingang van de Hortus Botanicus in Amsterdam zijn 2 enorme Butia's en enkele Thritrinax' aangeplant (mei 2008). Worden volgens mij geheel niet beschermd. Benieuwd hoelang die het gaan redden! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
palmen, musa zaaien Gepubliceerd: 19 okt 2008 46 keer bekeken |
Ik ben een beginnend exotenliefhebber.Nu zou ik ook eens wat palmen en Musa's willen zaaien.Kan iemand me vertellen wat de beste periode is om te zaaien? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
meer vijgen dan andere jaren Gepubliceerd: 07 mei 2007 7 keer bekeken |
vorig jaar waren er veel meer vijgen te oogsten dan andere jaren misschien kan ik over een paar jaar bananen oogsten:p Lees verder... |