Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp blad pompoen misvormd

Gepubliceerd: 16 mei 2024

55 keer bekeken
Pompoenplant groeit goed alleen bij de nieuwe scheuten is het blad wat gekrult. Waardoor komt dat?
Lees verder...
Forumonderwerp bloemknoppen afgebeten

Gepubliceerd: 20 apr 2024

39 keer bekeken
de bloemknoppen van verschillende planten in mijn tuin worden regelmatig ongeveer 5 cm onder de knop doorgebeten. ik heb geen idee wat ik hiertegen kan doen maar ook niet welk beestje zoiets doet.
Lees verder...
Forumonderwerp stokbonen

Gepubliceerd: 19 jul 2023

50 keer bekeken
Hallo, Ik heb al verschillende keren bonen gepoot, ze komen niet op of het blad is aangevreten(zie foto) Hoe komt dat en wat kan ik er tegen doen Groet, Johan#
Lees verder...
Tuininformatie een mooie tuin creeren

Gepubliceerd: 12 jul 2023

46 keer bekeken
Bij het maken van een mooie tuin, komen heel wat zaken kijken. Je maakt natuurlijk eerst een plan voor je tuin. Hoe wil je het er uit laten zien?
Lees verder...
Forumonderwerp ongedierte in bloemkool / selderij

Gepubliceerd: 25 apr 2023

25 keer bekeken
Goedenavond,
Lees verder...
Tuininformatie moestuinieren: 5 makkelijke groenten om mee te starten

Gepubliceerd: 28 nov 2022

51 keer bekeken
Droom jij ervan om je eigen groenten te kweken? Dan vraag jij je vast af hoe je daar het best mee begint. Een tip: start met planten die makkelijk zijn. Later kun je experimenteren met groenten die meer zorg nodig hebben.
Lees verder...
Tuininformatie 3 manieren om uw tuin beter te maken

Gepubliceerd: 01 nov 2022

43 keer bekeken
Wat is nou de perfecte eyecatcher als je in een tuin komt? Hoe kun je je tuin er superstrak, net afgewerkt, en leuk uit laten zien? Kan dit op een duurzame en milieuvriendelijke manier?
Lees verder...
Forumonderwerp planten en slakken

Gepubliceerd: 03 jun 2022

61 keer bekeken
Hallo, ik heb laatste winter een aantal wortelsystemen geplant waar nu de planten uit voort komen. Nu zit het zo: van de 3 planten is bij één de opkomende top opgegeten door slakken... komt er nu voor dit jaar geen nieuwe top meer uit?
Lees verder...
Forumonderwerp welke ziekte of plaag? witte vlekjes, bladeren langzaam verkleurd

Gepubliceerd: 17 mei 2022

107 keer bekeken
Ik heb wat zaadjes (mix van 'wilde' bloemen en kruiden voor bijen) geplant op mijn balkon, en nu zag ik bij de phacelia dat de bladeren zijn gaan verkleuren, rood/paars/bruin, en dat ze allemaal vlekjes hebben, vooral licht gekleurde maar ik zag n
Lees verder...
Tuininformatie kweek je eigen groenten

Gepubliceerd: 21 mrt 2022

36 keer bekeken
Het is altijd leuk wanneer je etenswaren zelf kan kweken. Bovendien heb je er niet echt groene vingers voor nodig. Je hebt enkel de juiste materialen nodig en een gezonde portie geduld.
Lees verder...
Forumonderwerp zonnekruid en zonnehoed

Gepubliceerd: 10 jun 2020

279 keer bekeken
Al jaren kweek ik mijn zonnehoedjes en zonnekruid zonder enige problemen (ziekten).
Lees verder...
Forumonderwerp voeding buitenopuntia's

Gepubliceerd: 09 jul 2019

22 keer bekeken
Ik heb nu verschillende opuntia´s staan, eentje staat uitgeplant, en die doet het verreweg het beste, heeft dit jaar schijven van iets van 40 centimeter gemaakt, Ik heb ook een humifusa die het prima doet, maar mijn Opuntia (
Lees verder...
Forumonderwerp filter en pomp aanschaffen

Gepubliceerd: 23 jun 2019

119 keer bekeken
Hallo, Ik heb olangs een vijver 'aangelegd'. Een voorgevormde ubbink van 500 liter.
Lees verder...
Forumonderwerp dahlia

Gepubliceerd: 12 jun 2019

34 keer bekeken
Groeien dahlias nog als ze aangevreten zijn door slakken?
Lees verder...
Forumonderwerp gaten in het blad, sinds een week of twee, steeds sneller.

Gepubliceerd: 13 mei 2019

168 keer bekeken
Beste,
Lees verder...
Forumonderwerp vervuilde vijver

Gepubliceerd: 03 feb 2019

146 keer bekeken
Het afgelopen seizoen was geen goed seizoen voor de vijver. Door de warmte werd het water groen en ontstond er een soort “fluf” laag aan de wanden.
Lees verder...
Forumonderwerp erodium variabile bishop's form / reigersbek wanneer nieuw fris groen blad

Gepubliceerd: 31 jul 2018

174 keer bekeken
Hallo, Sinds mei dit jaar heb ik reigersbek gepoot in de volle grond. Nu na 3 maanden wordt het groene blad wat minder mooi en wordt de pol ook wat dunner. Hij bloeit her en der nog wel met roze bloemetjes.
Lees verder...
Forumonderwerp extreme zomer en planten verzorgen....

Gepubliceerd: 29 jul 2018

229 keer bekeken
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden.
Lees verder...
Forumonderwerp sedum herbstfreude valt uit elkaar

Gepubliceerd: 03 jun 2018

315 keer bekeken
Ik heb een aantal van deze sedums in groepen aangeplant vorig jaar. Enkele planten beginnen rare symptonen te vertonen.
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand welke plant dit is?

Gepubliceerd: 12 feb 2018

88 keer bekeken
Deze plant heb ik gezien in een botanische tuin in Spanje Costa Brava.. er komen kleine groene peultjes aan.. weet iemand hoe deze plant heet??
Lees verder...
Forumonderwerp hosta's worden bruin

Gepubliceerd: 27 jul 2017

791 keer bekeken
Heeft iemand van jullie een idee wat er mis is met deze Hosta's.
Lees verder...
Forumonderwerp witte vlieg

Gepubliceerd: 09 jul 2017

93 keer bekeken
Ik heb een paar prachtige Fuchsia's. Er zitten enorm veel witte vliegjes in.
Lees verder...
Forumonderwerp hoi! en een vraag...

Gepubliceerd: 09 jul 2017

110 keer bekeken
Dag allemaal, ik heb in hartje Nederland een kleine stadstuin waar ik zowel eetbare planten als bloemen als gras heb staan, als een grote compostbak. Het valt me alleen nog niet mee allemaal om zonder kennis zo te krijgen als ik wil.
Lees verder...
Forumonderwerp wat eet mijn roos op?

Gepubliceerd: 15 jun 2017

95 keer bekeken
Iemand enig idee wie of wat mijn roos zit op te eten? Het lukt mij maar niet de schuldige te betrappen.
Lees verder...
Forumonderwerp zinnia tenuiflora 'red spider' hoe te kweken

Gepubliceerd: 13 mei 2017

74 keer bekeken
Ik heb ook nog een vraag over dit plantje. Hier zit wel groei in. Beetje geel blad, maar heb ze inmiddels wat meer water gegeven en mest. Wanneer zou ik deze het beste kunnen uitplanten.
Lees verder...