| Zaad op de noordpool!
|
aud
:
26-04-2008 | Terwijl ik dit bericht plaats, stokkeert men nu op de noordpool alle mogelijke zaden van planten.
Dit doen ze voor uitsterving te voorkomen. Zou dit geen onbesproken actie zijn uit voorzorgen van de klimaatwisseling?
De aarde is vertraagt, daarom moest wetenschap de klok bijstellen.
Ik ben niet persé bang voor een klimaatswisseling. Maar ik denk eerder dat er een ijstijd zou komen ipv een broeikas. Een ijstijd duurt maar liefst ±90 000 jaar! Daar is geen ontkomen aan.
Dat is de natuur die zichzelf herstelt, een ijstijd is niet nieuws voor moeder aarde. Er zijn argumenten en bewijzen genoeg om ons zorgen over te baren. Maar geef mij toch liever een ijstijd dan een broeikas.
Als we zien hoe Venus er vanaf is gekomen...
We zijn bind voor het probleem omdat we in kubussen onszelf huizen.
Verlies de natuur niet uit het oog. Men heeft zelfs al wetenschappelijk besproken dat planten houden therapeutisch werkt. We vergeten dikwijls onze innerlijke verlangens voor de uiterlijke wereld. De wereld verandert drastisch! Something has to change! Ons collectief zit duidelijk verkeerd!
De overtuigingen van grotere handen laten ons dwalen, en wij schapen volgen en mekkeren.
Maar..
Bekijk de natuur en de wereld niet enkel als groen en politiek, maar bekijk het geheel. Bekijk het even universeel, kosmisch, groots tot in het ongeloofwaardige.
En dan, dan heeft U het licht gezien :)
Foto:
Ons zonnestelsel. Gewoon prachtig! Wij zitten in een bobbel ... zoals een foetus in een baarmoeder.
Nature in its perfection!

|
U kunt niet meer reageren op dit bericht
|
|
|