Onze nieuwe website zal een nieuw ontwerp krijgen. De indeling van de pagina's blijft echter voor een groot deel hetzelfde.
Graag krijg ik van jullie suggesties voor het nieuwe ontwerp en punten van verbetering wat betreft de gebruiksvriendelijkheid van groeninfo.com.
Reacties
Mhofman:
21-09-2011
Een foto plaatsen ben geen computergek dus een link zodat je de foto niet hoeft te verkleinen zou top zijn.Verder een site waar ik graag even naar kijk en vaak nog wat van leer of advies probeer te geven erg leuk.Ga zo door!!En geen verbetering is stilstaan maar hopelijk geen reklame hier.Groet MHofman
Sansev:
21-09-2011
Hou de kleur groen, maar een andere tint mischien, want groen hoort wel op een site/forum dat groeninfo.com heet.
zou leuk zijn om thema's qua layout van de webpage te hebben.
Bijvoorbeeld sizoen thema's van de layout.
Misscien een kleine addon aan de website, wat altijd handig is, een digitale klok met datem.
Een Event board waar allerlei dagen worden vermeld met betrekking tot dagen voor de natuur, zoals nationale boom plant dag, en dieren dag en veel van die dagen.
Webmaster:
21-09-2011
Bedankt voor jullie bijdrage.
Greenconnection:
21-09-2011
Waarom een klok met datum? Iedereen heeft op z'n pc/laptop rechts op de onderbalk een klok + datum.
Kikkertje:
22-09-2011
Titel van tuintips misschien anders stellen....er zijn er blijkbaar vele die het niet begrijpen dat het niet om een vraag te stellen is maar wel degelijk om een tuintip te delen is.
vb: hier heef ik een tuintip ;0) om maar iets te noemen
groetjes,
kikkertje
Draco:
07-10-2011
Iets dat mij behoorlijk stoort is dat de cursor standaard in het zoekvenster verschijnt. Als ik wil inloggen, maar ook als ik ergens op wil reageren of een nieuw bericht plaatsen. Omdat ik niet kan blindtypen, zelfs met meekijken gaat het regelmatig mis, ben ik op het toetsenbord geconcentreerd. Enfin het lijkt me duidelijk wat er dan mis gaat. Kan dat niet anders?
Mogelijk is dit punt al genoemd, ik heb niet de hele discussie gevolgd.
Draco
Patricia_1972:
08-10-2011
Misschien is het leuk om een persoonlijke pagina (profiel heet dat geloof ik)
toe te laten. Dus als je op de gebruiker klikt je in de persoonlijke pagina
komt met wat tuin foto's en bijvoorbeeld een introductie van diegene.
Gr.
Greenconnection:
08-10-2011
Dat willen we dus juist niet! Zie vorige reactie's. Zo aap je andere fora na en dat willen we hier niet. Het gaat niet om de personen, maar om de antwoorden, die men geeft.
Patricia_1972:
08-10-2011
Ja ik heb ze niet allemaal gelezen maar wel dat mensen geen foto van
zichzelf
op het forum willen.....wat is eigenlijk een rating systeem op een forum
(ik
ben een beginner of gevorderde ofzo)?
Maar misschien willen mensen wel een foto van hun tuin en wat hun passie is
voor tuinieren is delen.
(bijvoorbeeld ik heb een hele grote vijver, ik tuinier op kleigrond etc).
Dat gaat ook over de mensen maar is niet al te persoonlijk. Het gaat meer
over hoe de mensen ten op zichten van het onderwerp groen staan.
Gr.
ps ik ken geen andere tuin fora :-)
Draco:
10-12-2011
U reageert op het volgende bericht
Mijn suggestie voor verbetering betreft het zichtbaar maken van de voorafgaande reactie(s) boven het blanco invulkader. Nu zie ik alleen de vraag van het topic en niet de meest recente reactie(s). Als ik daarop wil inhak(k)en cq voortborduren en de inhoud tussenwijl wil verifiëren met mijn tekst, moet ik mijn tekst bewaren en terug naar de voorafgaande pagina. Dat is omslachtig. Waarom niet voorafgaande reacties boven het invulkader zichtbaar maken met een toegevoegde scrollfunctie?
Ik heb niet alle discussies gevolgd en dit aspect is misschien al genoemd.
Rubo:
10-12-2011
Geheel met GC eens.
In het forum onder deze (groeninfo.com kan nog veel beter) is dit ook al ruimschoots ter sprake gebracht. Met na-aapen van andere sites door het geven van info waar niemand wat aan heeft onderscheidt je jezelf niet, wel met zinnige antwoorden.
Patricia je schrijft dat je geen andere tuinfora kent. Dat is in feite ook niet nodig, aan een goeie heb je genoeg maar als je googelt op tuinfora krijg je: Ongeveer 482.000 resultaten (0,27 seconden)
Hippifan:
05-01-2012
Ik weet niet of het bij dit of bij het vorige topic hoort, maar misschien is het een ideetje:
Dat je als gebruiker een foto-album heb en iets waar je een vrijblijvend een blogje over je tuin/kamerplanten/... kan plaatsen. Ik weet dat er een fotoalbum is, maar ik bedoel een fotoalbum met foto's van jezelf.
Misschien is het al geopperd, maar ik heb niet de hele discussie gevolgd.
Peter42:
26-05-2012
Ik zou graag zien dat je wat grotere foto's in de berichten kon plaatsen,
want die 500kb van nu zijn echt veel te weinig, en komen sommige foto's gewoon niet tot hun recht.