Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp roos met oranje gallen?

Gepubliceerd: 08 jun 2021

23 keer bekeken
De roos in de tuin van ons nieuwe huis krijgt hier en daar gele bladeren die dan droog worden en afvallen.  Aan de onderzijde zie ik met de loep kleine geel/oranje bergjes in diverse grootte.
Lees verder...
Forumonderwerp welk insekt is dit?

Gepubliceerd: 09 mei 2018

53 keer bekeken
Zou graag weten welk insekt me juist de schrik op het lijf heeft gejaagd? Ze was n 4,5 tot 5 cm groot! Merciekes!
Lees verder...
Forumonderwerp welk insekt is dit?

Gepubliceerd: 12 feb 2015

12 keer bekeken
Ik was in het bos aan het zoeken naar insecten om een spin te voeren, toen ik dit diertje in een stuk rottend hout vond.. Het is denk ik een larve van een kever, maar dit weet ik niet zeker..
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welke insekt dit is?

Gepubliceerd: 24 jan 2015

4 keer bekeken
Ik heb in mijn houtopslag rare wolachtige strepen gevonden. Ik weet niet wat het is, al is het wel zo sterk dat het wel lijkt of houtblokken aan elkaar vastgeplakt zitten. Ik denk dat dit iets van een insekt is. Wie kan me daar antwoord op geven?
Lees verder...
Forumonderwerp welk insekt is dit?

Gepubliceerd: 23 jul 2014

3 keer bekeken
Welk insekt is dit en oe bestrijd ik die?
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos met afgebroken knoppen

Gepubliceerd: 21 jun 2013

119 keer bekeken
Hey,Ik heb een klimroos golden shower die ieder jaar het zelfde probleem geeft. Net onder de knop verschijnt een zwart vlekje en daarna breekt het steeltje en gaat de knop hangen. Soms staan er ook
Lees verder...
Forumonderwerp australische planten .wie kweekt ze nog meer ?.

Gepubliceerd: 15 jul 2012

74 keer bekeken
Hoi allemaal.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende tor/wants?

Gepubliceerd: 26 apr 2012

22 keer bekeken
Ik heb geen idee welk insekt dit is. Wie kan me helpen? De foto is genomen in de buurt van het Lauwersmeer.
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent deze pre-bonsai

Gepubliceerd: 01 dec 2010

1 keer bekeken
Enige jaren gelden heb ik deze plant als bonsai gekregen. Ik heb al op zoveel plaatsen en forums gevraagd of iemand deze boom herkent, maar tot nu toe nog geen resultaat gehad. Misschien kent iemand van U hem.
Lees verder...
Forumonderwerp welk insect is dit?

Gepubliceerd: 02 jun 2007

11 keer bekeken
Hoi allemaal, Ik heb een vraag: Een van de planten in mijn achtertuin wordt lastig gevallen door dit insekt. Weet iemand wat dit is? Alvast bedankt, Michel
Lees verder...
Forumonderwerp welk insekt of dier maakt zoiets

Gepubliceerd: 04 apr 2007

5 keer bekeken
sinds een week zit dit bij mijn op een oude stronk van een dode wilg
Lees verder...
Forumonderwerp rupsen

Gepubliceerd: 28 jun 2006

61 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Stel een tuinvraag