Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp onbekende plant / paddestoel

Gepubliceerd: 10 mrt 2015

30 keer bekeken
In mijn tuin een vreemde holle bolletjes, half in de grondWie kan mij vertellen wat voor plant of paddestoel dit is?
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor paddestoel?

Gepubliceerd: 19 sep 2014

6 keer bekeken
Hallo, Ik wil graag weten wat dit voor een paddestoel is.Ze groeien aan de voet van een appelboom, vlak aan het water, is deze eetbaar? bedankt, peter
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand wat dit is?

Gepubliceerd: 02 sep 2014

0 keer bekeken
Ik vond dit hangend in een soort klim plant, die groeit vanaf de buren over de schutting dus ik weet niet wat voor plant het is. De plant hangt al jaren zo maar dat heb ik er nog nooit in zien hangen.
Lees verder...
Forumonderwerp paddestoel

Gepubliceerd: 28 aug 2014

1 keer bekeken
Wat is dit voor paddestoel?
Lees verder...
Forumonderwerp onderzoek giftigheid planten

Gepubliceerd: 24 aug 2014

114 keer bekeken
Hallo, ik ben Naomi en ik zit in mijn laatste jaar VWO.
Lees verder...
Forumonderwerp voorjaar in aantocht

Gepubliceerd: 14 feb 2012

43 keer bekeken
Hier dan maar een topic aangemaakt om het voorjaar voor te bereiden.Als er een droge periode komt ga ik eens preventief met de rosacur anti schimmel behandeling starten.Tevens de nodige snoeibeurt eerst moet de nachtvorst weg.
Lees verder...
Forumonderwerp onbekende gigantische paddestoel in tuin

Gepubliceerd: 20 aug 2010

21 keer bekeken
Zo-even zaten we in de tuin een kopje koffie te drinken en plots valt ons oog op een enorme witte bol. Het leek op een stuk purschuim, wat nog goed zo had kunnen zijn, aangezien ik vorige week met purschuim bezig ben geweest.
Lees verder...
Forumonderwerp help wat is dit????

Gepubliceerd: 18 mrt 2009

0 keer bekeken
Dit vond ik deze morgen op mijn phalaenopsis. Ik heb hem gekregen voor valentijn van mijn vriend dus dat is toch al ff geleden. Iemand een idee wat het is.
Lees verder...
Forumonderwerp vreemd duo

Gepubliceerd: 25 apr 2007

4 keer bekeken
En deze twee groeien op een Halesia (sneeuwklokjesboom) en wel de grootste van Nederlan
Lees verder...
Forumonderwerp paddestoel zonder naam

Gepubliceerd: 03 jan 2007

1 keer bekeken
Nog een mooie paddestoel, ik denk sinds het vorige antwoord: een saphrofyt. Enfin, ik heb er maar 1 foto van, maar als dat niet genoeg is , ga ik nog wel een fototje maken.
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand hoe deze heten?

Gepubliceerd: 11 dec 2006

4 keer bekeken
Deze paddestoelen vond ik aan de voet van m'n zomereik. Kan iemand ze identificeren? Ik zou er graag de naam van weten. Alvast dank.
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor paddestoel is dit?

Gepubliceerd: 15 aug 2005

3 keer bekeken
Wij kwamen een paddestoel tegen die nogal wat op een stuk boomstronkschijf lijkt. Doorsnede pm 30-40 cm, hoogte pm 5 cm, steel er onder pm 2 cm breed en 5 cm hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp hexenkringen

Gepubliceerd: 29 sep 2004

42 keer bekeken
In onze tuin (gras) staan twee halve kringen richting de stoep, met paddestoelen. De ene met witte, de andere met d.bruine. Middenin ons (grasveld) staat nog een hele grote kring met d.bruine paddestoelen.
Lees verder...
Forumonderwerp welke paddestoel is dit?

Gepubliceerd: 08 jul 2004

12 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Stel een tuinvraag