Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp altijd voorzichtig zijn

Gepubliceerd: 09 okt 2015

5 keer bekeken
Altijd voorzichtig zijn bij het afknippen van uitgebloeide rozen
Lees verder...
Forumonderwerp spanner.

Gepubliceerd: 22 nov 2014

0 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp vlinder

Gepubliceerd: 03 sep 2014

2 keer bekeken
Hi forum, Ben weer een nachtvlinder tegengekomen.Weten jullie welke het is? Groetjes, Mia
Lees verder...
Forumonderwerp welke insecten zijn dit?

Gepubliceerd: 04 sep 2012

6 keer bekeken
Ik heb hier een paar foto's van insecten. Sommige zijn al een tijdje geleden gemaakt, sommige wat recentelijker. Helaas lukt het mij niet om deze insecten een naam te geven. Wie kan mij vertellen hoe ze heten? Alvast heel erg bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp weet iemand wat voor een vlindertje dit is?

Gepubliceerd: 05 jun 2012

2 keer bekeken
Deze vlinder trof ik vandaag (begin juni) op mijn trui en later op de tuindeur. Een heel klein vlindertje, ik denk van kop tot staart nog geen 2 cm. Mooie oranje/zwarte/zilveren tekening met
Lees verder...
Forumonderwerp druif leiden

Gepubliceerd: 11 jun 2011

53 keer bekeken
Weer een vraagje van mijn kant. We hebben een sierdruif in de voortuin staan (hier geindentificeerd). Die staat daar goed want het is er bijna de hele dag
Lees verder...
Forumonderwerp welke vlinder is dit??

Gepubliceerd: 08 aug 2010

2 keer bekeken
Heb deze net op de foto maar ken hem niet iemand?BVD minke
Lees verder...
Forumonderwerp wat voor soort vlinders kunnen dit zijn?

Gepubliceerd: 27 jul 2010

47 keer bekeken
Wat voor soort vlinderd kunnen dit zijn? Exemplaar foto met vleugels naast elkaar bedekt, zit in mijn kruidentuin, en is ongeveer 1,2 - 1,4 cm groot.
Lees verder...
Forumonderwerp spanner

Gepubliceerd: 26 jul 2010

0 keer bekeken
Welke spanner zou dit kunnen zijn? Vooral de sgtreep over het lijfje kan ik moeilijk plaatsen. Vliegperiode: half juliPlaats: kalkrijk gebied, bos en beek, 650meter (oostenrijk) Ruud
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie van een plant aub

Gepubliceerd: 20 jun 2010

0 keer bekeken
Hey iedereen, Ik hoop voldoende reacties te krijgen.Ik heb vorige maand een plant gekocht. Persoonlijk vind ik het een mooie plant, het viel me direct op!
Lees verder...
Forumonderwerp welke vlinder?

Gepubliceerd: 28 jun 2009

12 keer bekeken
Hallo Allemaal, Wie weet welke vlinder dit is?Is het een inlandse vlinder? Hij/zij zat vanochtend tegen de gevel van ons huis. Groeten en bedankt, Harrie
Lees verder...
Forumonderwerp een nat pak

Gepubliceerd: 01 jun 2009

1 keer bekeken
Dit vlindertje viste ik vandaag uit de regenton. Na een verblijf in de zon is hij weer vertrokken. Ik denk dat het een gele spanner is?
Lees verder...
Forumonderwerp palmenkalender 2009

Gepubliceerd: 10 jan 2009

0 keer bekeken
Beste exotenliefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp howea maar dan anders

Gepubliceerd: 23 dec 2008

12 keer bekeken
Howea forsteriana geldt nog steeds als een van de sterkste kamerpalmen. Dankzij die populariteit worden ze overal aangeboden.
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus green princeps

Gepubliceerd: 02 sep 2007

6 keer bekeken
hoii,, is deze trachycarpus echt een soort opzich?of afgeleid van de fortunei? mvg patrick
Lees verder...
Forumonderwerp (((plaatsen lei constructie)))

Gepubliceerd: 19 mei 2007

31 keer bekeken
Beste groeners, Ik heb vorig jaar 3 bomen geplaatst (Ligusterboompjes) die de kweker heeft meegegeven incl. bamboe skelet eraan om de boompjes een beetje te leiden.
Lees verder...
Forumonderwerp aankoop van een trachycarpus fortunei, ????

Gepubliceerd: 29 jan 2006

30 keer bekeken
Dinsdag komen ze een Trachycarpus fortunei bij me leveren, zie foto https://tinyur
Lees verder...
Stel een tuinvraag