Zoeken

Type Titel Inhoud
Tuininformatie je tuin op een goedkope manier inrichten

Gepubliceerd: 30 aug 2022

16 keer bekeken
Goedkope tuinideeën kunnen nog steeds een groot verschil maken in hoe je ruimte er uitziet. Er zijn goedkopere en betere opties dan al je geld uitgeven aan een duur perceel.
Lees verder...
Tuininformatie je tuin op een goedkope manier inrichten

Gepubliceerd: 30 aug 2022

12 keer bekeken
Goedkope tuinideeën kunnen nog steeds een groot verschil maken in hoe je ruimte er uitziet. Er zijn goedkopere en betere opties dan al je geld uitgeven aan een duur perceel.
Lees verder...
Forumonderwerp tip voor hor in schuifdeur tegen katten

Gepubliceerd: 08 apr 2019

93 keer bekeken
Ik heb een schuifpui en ik heb geen idee hoe ik die open kan hebben zonder bang te hoeven zijn dat de buurkatten stiekem naar binnen sluipen hier.
Lees verder...
Forumonderwerp extreme zomer en planten verzorgen....

Gepubliceerd: 29 jul 2018

206 keer bekeken
Ik ben eigenlijk wel wat verbaasd, dat niemand problemen lijkt te hebben om de planten in de tuin levend te houden.
Lees verder...
Forumonderwerp schattig plantje, maar wat is het?

Gepubliceerd: 09 nov 2017

70 keer bekeken
Determinatie:paarse bloem meer dan 6 blaadjes bloeiwijze = bijscherm? bladvorm = naaldvormig?
Lees verder...
Forumonderwerp cactus, lithops en bonsai. hai!

Gepubliceerd: 02 jul 2017

36 keer bekeken
Bij deze wat meer info over mij. Ik heb na een vraag gesteld te hebben meteen maar een account aangemaakt.
Lees verder...
Forumonderwerp test

Gepubliceerd: 12 mrt 2016

7 keer bekeken
.... paddenstoeltje testen ......
Lees verder...
Forumonderwerp schattig!

Gepubliceerd: 04 sep 2015

3 keer bekeken
Net bij mij in de tuin
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet de naam van dit schattig kruidje

Gepubliceerd: 25 mei 2015

0 keer bekeken
Vind het in een schaduwrijk bosje en wel graag de naam weten Hoor wel weer
Lees verder...
Forumonderwerp welk bloeiend plantje is dit nu weer

Gepubliceerd: 30 sep 2014

0 keer bekeken
Tegen de heg in een tuin vond ik dit wit schattig bloemetjeWat zou het zijn?
Lees verder...
Forumonderwerp plantje

Gepubliceerd: 27 aug 2014

0 keer bekeken
Iemand ervaring met dit schattige plantje, Lewisia cotyledon?
Lees verder...
Forumonderwerp zand komt uit putje

Gepubliceerd: 18 aug 2014

2 keer bekeken
Oké, ik weet dat er een mevrouw pad woont in het waterputje bij de kraan, maar de laatste dagen komt er steeds zand omhoog. Als ik het weghaal, ligt het de volgende dag alweer vol met zand.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet welke eend dit is.

Gepubliceerd: 03 aug 2014

20 keer bekeken
bij ons in de sloot zit een schattig eendje met jongen die steeds duiken.wij hebben het nu een duikeleend genoemd maar kunnen niet terug vinden hoe deze eend nu echt heet.heeft iemand enig idee ?
Lees verder...
Forumonderwerp welke kamerplant is dit en hoe te verzorgen?

Gepubliceerd: 13 mei 2014

5 keer bekeken
Toen ik deze plant kreeg zat hij rondom in de knoppen welke schattige witte bloempjes moesten worden, maar jammer genoeg vielen ze er stuk voor stuk af dus heb weinig bloempjes gezien. Nu
Lees verder...
Forumonderwerp onkruid

Gepubliceerd: 25 apr 2014

4 keer bekeken
Wie kan mij vertellen hoe dit onkruid heet en hoe ik het weg kan krijgen.Het zit vooral tussen de tegels en het wordt steeds maar meer.
Lees verder...
Forumonderwerp klimplantje

Gepubliceerd: 21 apr 2014

10 keer bekeken
Hallo,Weet iemand wat dit voor schattig plantje Is? Hij is aan komen waaien en ik zou er graag meer van willen hebben maar kan op internet niets vinden wat er op lijkt, meeste klimplantjes
Lees verder...
Forumonderwerp staat in de tuin en de naam is...??

Gepubliceerd: 13 apr 2014

1 keer bekeken
duikt overal op in de tuin.Maar wat is het? Ziet wel schattig uit.
Lees verder...
Forumonderwerp mogelijjkheden kleine stadstuin

Gepubliceerd: 16 mrt 2014

20 keer bekeken
Hallo, Wij hebben een kleine stadstuin (2.00 breed en 6.00 lang) op het noordoosten. Van ong 8.00 tot 15.00 uur staat er zon in.Nieuwe schutting geplaatst, stenen schoon en muren gesaust. Nu -eindelijk- de tuin groen maken.
Lees verder...
Forumonderwerp cactus! tips?

Gepubliceerd: 29 dec 2013

2 keer bekeken
Hoi allemaal, Nog een plantje die ik heb gekregen, een hele schattige cactus. Graag tips over verzorging en grondmengsel. Bij voorbaat dank en groeten, Bajou
Lees verder...
Forumonderwerp frangipani

Gepubliceerd: 16 okt 2013

140 keer bekeken
ik heb een aantal zaailingen van adenium die ik graag wil kweken in bonsaivorm.gelijktijdig heb ik ook plumeria's gezaaid en vroeg me af of er daar ook mee te experimenteren valt?
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

23 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp wie kent dit plantje?

Gepubliceerd: 12 jun 2013

7 keer bekeken
Hoi allemaal!
Lees verder...
Forumonderwerp schattig mosje in mijn tuin

Gepubliceerd: 29 mei 2013

2 keer bekeken
Wat is mos eigenlijk mooi!Dit exemplaar staat in mijn voortuin tussen de tegels.Het onkruid haal ik weg, maar dit mosje laat ik staan. Ik vind het prachtig, het lijken wel parapluutjes!
Lees verder...
Forumonderwerp jong pimpelmeesje eet uit de hand..

Gepubliceerd: 06 apr 2013

7 keer bekeken
Vandaag een leuke ervaring gehad. Na het snoeiwerk in de tuin kwam er plots een klein pimpelmeesje eten, vlak naast mij. Het was niet bang en ik kon heel dichtbij komen, aanraken zelfs.
Lees verder...
Forumonderwerp witgekleurde spint

Gepubliceerd: 17 mrt 2013

5 keer bekeken
Is een witte spint (of een jong ervan) gevaarlijk? Ik zag er een paar keer een enkeling op het schaaltje tussen de larven van springstaartjes. Ze zijn allen gestorven onder mijn vinger :-).
Lees verder...
Stel een tuinvraag