Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp survival

Gepubliceerd: 02 mei 2016

2 keer bekeken
zijn engerlingen ook eetbaar voor de mens?
Lees verder...
Forumonderwerp kale krent (nieuw geplant)

Gepubliceerd: 13 jul 2013

44 keer bekeken
In februari is deze krent geplant. Hij kwam mooi in bloei maar nu vind ik hem er triestig bij staan. De krenten die ik in het wild zie staan allemaal veel mooier in blad. Iemand die weet of dit normaal is, voor een eerste jaar?
Lees verder...
Forumonderwerp taksterfte aesculus neglecta 'erythroblastos'

Gepubliceerd: 13 mei 2012

9 keer bekeken
Aesculus neglecta 'Erythroblastos' vertoont nu voor het tweede jaar een ziekteverschijn
Lees verder...
Forumonderwerp minimumtemperatuur en bescherming.

Gepubliceerd: 29 sep 2010

246 keer bekeken
Ik heropen nog even dit oude topic. Het valt niet mee om een samenvatting te maken van bijna 300 berichten! Maar beloofd is beloofd en ik probeer toch voor komende winter iets zinnigs te melden.
Lees verder...
Forumonderwerp gazon

Gepubliceerd: 17 jul 2010

1 keer bekeken
Mijn gazon zit vol mos en onkruid.Daarnaast zit er ook nog een zg. viltlaag onder het gazon.Het zit ook nog eens vol wilde grassoorten...
Lees verder...
Forumonderwerp noordelijke stroming, koude winter 2010-2011

Gepubliceerd: 11 jun 2010

2 keer bekeken
Misschien een beetje voorbarig, maar ik heb de laatste tijd eens gelet op hoe de stromingen globaal zijn in NL. Het is mij en misschien ook wel anderen opgevallen dat er de laatste tijd, vooral ook dit voorjaar een
Lees verder...
Forumonderwerp nog meer winterbeelden

Gepubliceerd: 20 dec 2009

4 keer bekeken
Gisteren de sneeuw afgeklopt in verband verwachte nieuwe sneeuwval. Vanmorgen ontwaakt in een droomwereld. Het was doodstil zonder het gebruikelijke verkeersgeroezemoes. Hierbij een sfeerplaatje van de T. fortunei. Groet, Draco
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus fortunei

Gepubliceerd: 13 nov 2009

449 keer bekeken
net een 10jarige tachycarpus fortunei in volle grond geplant mvg aan iedereen
Lees verder...
Forumonderwerp panama planten

Gepubliceerd: 02 jun 2008

22 keer bekeken
Hey
Lees verder...
Forumonderwerp ook al kikkerdril?

Gepubliceerd: 15 apr 2008

79 keer bekeken
vanochtend werd ik verrast met een enorme bult kikkerdril...wie heeft dit ook al gezien in zijn/haar vijver?
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus fortunei

Gepubliceerd: 05 apr 2008

0 keer bekeken
Afgelopen zomer plantte ik drie palmbomen (T.f) in mijn tuin. Ze hebben veel bladeren bijgemaakt en zijn nu zo'n twee meter hoog.
Lees verder...
Forumonderwerp beerdruif

Gepubliceerd: 20 dec 2007

4 keer bekeken
Hey
Lees verder...
Forumonderwerp palmzaad kiemen in 1,5 tot 2,5 week.

Gepubliceerd: 21 okt 2006

4 keer bekeken
Gevonden op internet: Germinating Palm Seeds Getting palm seed to germinate can be frustrating and painfully slow. It can take months - or even years for some species. Are there ways to speed up the process? ... Yes!
Lees verder...
Forumonderwerp jongen vissen

Gepubliceerd: 03 jul 2006

2 keer bekeken
ik heb sinds gisteren jonge visjes in de vijver zitten die zijn geboren sinds afgelopen week en nu is mijn vraag moet ik deze kleine visjes uit de vijver halen en apart zetten in een bak.
Lees verder...