Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp orchidee phalaenopsis

Gepubliceerd: 23 okt 2023

35 keer bekeken
Beste, Mijn vlinderorchidee vertoont de laatste maand "gekrulde" bladeren. En krijgt veel luchtwortels. Ik geef eenmaal per week water ( 10 minuten in water). Wat kan ik doen? Vriendelijke groeten,
Lees verder...
Forumonderwerp orchideeen zaad

Gepubliceerd: 25 jul 2021

44 keer bekeken
Hallo kwekers, ik heb met succes orchideeen gezaaid ( Niet gekocht van internet) maar eigen...phalenopsis Nu is er wat opgekomen, maar ik heb geen idee hoe het eruit moet zien.. Het heeft iets van een kartel randje.
Lees verder...
Forumonderwerp zwammen gezocht

Gepubliceerd: 25 apr 2021

31 keer bekeken
Hallo allemaal, ik heb orchideeen gezaaid maar die moeten gevoed worden door een zwam \ schimmel of paddestoel... Weet iemand ook welke goede?ik dacht zelf aan een oesterzwam of champignon.
Lees verder...
Forumonderwerp phalaenopsis geen bloemen al jaren lang

Gepubliceerd: 04 okt 2019

199 keer bekeken
Ik heb een heleboel Phalaenopsis die al jaren lang geen bloemen geven. Nu weet ik dat ik in de afgelopen jaren niet zo heel goed voor ze ging zorgen.
Lees verder...
Forumonderwerp phalaenopsis verpoten en verjongen

Gepubliceerd: 22 mrt 2019

171 keer bekeken
Wij hebben al meerdere jaren een stuk of 8 Phalaenopsissen (gek woord) die elk jaar lang en uitbundig bloeien.
Lees verder...
Forumonderwerp gele bladeren orchidee dendrobium

Gepubliceerd: 29 dec 2018

451 keer bekeken
Hallo, mijn orchidee vertoont gele bladeren en de bij tweede jongere stengel zijn de bladeren gerimpeld. Wat kan het probleem zijn? Ik geef 1x/week water (pot in 5 CM water voor 10 minuten) .Kan iemand mij helpen a.u.b.?
Lees verder...
Forumonderwerp phalaenopsis

Gepubliceerd: 24 sep 2018

34 keer bekeken
Goedenavond
Lees verder...
Forumonderwerp phalaenopsis ziek blad

Gepubliceerd: 19 mei 2018

105 keer bekeken
Hallo, Heb deze Phalaenopsis gekregen maar is nu erg triest. Ze staat in volle bloei maar 1 bloem is intussen verwelkt. Iemand enig idee wat het is en of er nog iets aan te doen is? Bij voorbaat dank. 
Lees verder...
Forumonderwerp zielige orchideeen

Gepubliceerd: 10 jul 2017

66 keer bekeken
Ik vond in een vuilniszak twee ongelukkige orchideeën. Ze zien er groen uit en er lijkt leven in te zetten. Echter weet ik niet wat ik nu voor deze bloemen kan betekenen.
Lees verder...
Forumonderwerp voorstellen en mijn phalaenopsis heeft 2 bloemstengels met blad! hoe kan dat ?

Gepubliceerd: 08 jun 2017

184 keer bekeken
Beste leden,  Ten eerste wil ik me even voorstellen ... 
Lees verder...
Forumonderwerp phalaenopsis redden

Gepubliceerd: 16 mei 2017

100 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp reanimatie phalaenopsis

Gepubliceerd: 14 mei 2017

145 keer bekeken
Ik ben een absolute beginneling op gebied van Orchideeën. Maar ik heb me erin vastgebeten. De Phalaenopsis van mijn schoonmoeder heeft de hele winter in een onverwarmde veranda gestaan. Helemaal weggekwijnd natuurlijk.
Lees verder...
Forumonderwerp verschrompelde bladeren phalaenopsis

Gepubliceerd: 20 sep 2016

173 keer bekeken
Hallo, Ik heb een aantal phalaenopsis in rust staan en een aantal hebben echt verschrompelde bladeren terwijl de wortels er gezond uitzien. Hoe komt dit en wat kan ik er aan doen ?
Lees verder...
Forumonderwerp vuile bladeren phalaenopsis

Gepubliceerd: 24 aug 2016

38 keer bekeken
Hallo Ik ontdekte dat mijn bladeren van 1 van mijn Phalaenopsis vlekken hebben, wat is het en wat kan ik er tegen doen. De plant staat wel mooi in bloei.
Lees verder...
Forumonderwerp vlinderorchi, overlevingskans?

Gepubliceerd: 01 aug 2016

47 keer bekeken
Beste
Lees verder...
Forumonderwerp is deze phaleanopsis nog te redden?

Gepubliceerd: 16 mei 2016

63 keer bekeken
Beste orchidee liefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp ludisia in bloem

Gepubliceerd: 23 nov 2015

8 keer bekeken
Mijn eerste bloemstengel na 2 jaar
Lees verder...
Forumonderwerp orchidee

Gepubliceerd: 21 okt 2015

9 keer bekeken
mijn pheanolopsis(weet niet of de naam goed is geschreven)krijgen soms stelen van wel 90cm lang,voordat er bloemen inkomen.is dit normaal??
Lees verder...
Forumonderwerp phalaenopsis met kleverige guttatie?

Gepubliceerd: 04 sep 2015

97 keer bekeken
Deze Phalaenopsis bloeit vrijwel het jaar rond. Maar dat wordt door vrouwlief minder gewaardeerd vanwege de plakkerige druppels die erdoor worden afgescheiden. Het is aanvankelijk helder maar verkleurd daarna bruin.
Lees verder...
Forumonderwerp terraium met orchideeen .

Gepubliceerd: 13 aug 2015

18 keer bekeken
Hey Ik heb een aquarium (80à100 liter ) en ben op het idee gekomen om daar orchideeën in de houden , maar hoe begin je daaraan ?
Lees verder...
Bedrijven kamerenplant.nl

Gepubliceerd: 10 aug 2015

0 keer bekeken
Online verkoop van Phalaenopsis en Anthurium
Lees verder...
Bedrijven trendbloem

Gepubliceerd: 10 aug 2015

1 keer bekeken
Webwinkel voor paticulieren en bedrijven die graag grootbloemige Phalaenopsis Orchideeen willen kopen. Daarnaast webwinkel voor de verkoop van woonaccessoires.
Lees verder...
Bedrijven kb orchideeeen bv

Gepubliceerd: 10 aug 2015

3 keer bekeken
Wij zijn een bedrijf dat al een paar jaar Phalaenopsis kweekt.Omdat Phalaenopsis een product is dat alleen gekweekt kan worden onder bepaalde omstandigheden, zijn wij in 2001 overgegaan naar een nieuwe locatie met een oppervlakte van 20.000m2.Op d
Lees verder...
Bedrijven frank coupe

Gepubliceerd: 10 aug 2015

0 keer bekeken
Orchideeen kweker in Belgie. Specialiteit : Phalaenopsis
Lees verder...
Forumonderwerp witte stippjes bij grond wortels phalaenopsis

Gepubliceerd: 30 jul 2015

11 keer bekeken
Ik heb een vraagje over mijn orchidee, hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb een phalaenopsis die in de grond witte stippjes heeft... ik vermoed dat het een soort schimmel is.
Lees verder...