Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp een kleine voorstelling :)

Gepubliceerd: 11 mei 2012

0 keer bekeken
Hallo, ik heb geen vraag, maar er was een poosje geleden gevraagd of ik foto's wilde delen met jullie....bij deze....
Lees verder...
Forumonderwerp helaas

Gepubliceerd: 01 mei 2012

2 keer bekeken
Hoi Allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp het word kouder...

Gepubliceerd: 27 jan 2012

53 keer bekeken
Nu het kouder word en ik geen lichtslang meer kan kopen heb ik voor een 3 tal exoten 3 verlichtingarmaturen gekocht met daarin een 60 watt gloeilamp die enorm veel warmte afgeeft.
Lees verder...
Forumonderwerp asconopsis irene dobkin

Gepubliceerd: 02 dec 2011

38 keer bekeken
Hoi allemaal, daar is ze dan, mijn eerste 'bijzondere' orchidee; Asconopsis Irene Dobkin. Toch vind ik haar zijscheut (als dat het is) wat vreemd. Wie kan me meer vertellen en hoe eventueel te handelen?
Lees verder...
Forumonderwerp orchideeenshow 2011 - 6-8 oktober - twello

Gepubliceerd: 24 sep 2011

8 keer bekeken
Op 6-8 oktober organiseren verschillende orchideeenkringen, de orchideeenhoeve en de Hortus Leiden bij Van Brummelen in Twello (tussen Apeldoorn en Deventer, aan de A1) weer een orchideeenshow.
Lees verder...
Forumonderwerp welke soort orchidee en verzorging

Gepubliceerd: 15 sep 2011

18 keer bekeken
deze kreeg ik net van de burenhij heeft heel de zomer buiten gestaan moet hij nu naar binnen?
Lees verder...
Forumonderwerp phal met slappe bladeren

Gepubliceerd: 23 aug 2011

131 keer bekeken
Hallo allemaal ,
Lees verder...
Forumonderwerp phalaenopsis

Gepubliceerd: 22 feb 2011

0 keer bekeken
Lang verwacht en stil gezwegen, nooit gedacht en toch gekregen!Na 15 maanden eindelijk bloemen in mijn Phalaenopsis. Dus zet ik hem letterlijk en figuurlijk in het zonnetje!.
Lees verder...
Forumonderwerp kan ik mijn orchidee bevruchten?

Gepubliceerd: 12 nov 2010

169 keer bekeken
ik had een vraag kan ik mijn orchidee bevruchten?ik had op een site gevonden dat het wel kan.maar is het wel betrouwbaar?heeft iemand het al een orchidee bevrucht?kan je mij dan tips en hulp geven? a.u.b
Lees verder...
Forumonderwerp vraag aan ruud, antoon, sjaak: verzorging vanda

Gepubliceerd: 27 aug 2010

39 keer bekeken
Hoi Ruud, Antoon, Sjaak. Jullie hebben al veel over de verzorging van Vanda's geschreven, en ik heb ook de link naar een uitgebreid bericht over Vanda's van P. Siffels van de NOV gevonden en gelezen.
Lees verder...
Forumonderwerp trots op....

Gepubliceerd: 01 aug 2010

1 keer bekeken
Ik wilde jullie even laten weten dat ik eigenlijk wel trots ben op mijn orchideeën. ze zijn allen 1 voor 1 gered van de vuilbak en ze doen het hier PRIMA!
Lees verder...
Forumonderwerp waar is antoon

Gepubliceerd: 30 jun 2010

11 keer bekeken
Iemand er al op gelet...Antoon is verdwenen....met foto's en al ;0(
Lees verder...
Forumonderwerp reactie op bericht van kikkertje

Gepubliceerd: 19 jun 2010

1 keer bekeken
Hoi Kikkertje, Hoe gaat het met jou? En met je orchideeen?Echt gaaf van je orchidee met die gecorrigeerde ingegroeide bloemtak!dat wil ik graag blijven volgen tot dat alle bloemen open zijn hoor hahaha
Lees verder...
Forumonderwerp wat is er mis??

Gepubliceerd: 25 apr 2010

2 keer bekeken
ik heb even een vraagje mijn bladeren zien er sinds kort wat raar uitik kan maar een foto plaatsen dus kan het niet heel goedlaten zien(er kunnen er wel meer maar ik weet niet hoe)
Lees verder...
Forumonderwerp zijn ze nu pelorisch of uiteindelijk toch niet?

Gepubliceerd: 22 apr 2010

27 keer bekeken
Hoi iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp om stil van te worden

Gepubliceerd: 01 feb 2010

4 keer bekeken
Hoi iedereen,
Lees verder...