Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp wolluis

Gepubliceerd: 27 dec 2013

40 keer bekeken
Ik heb een paar dagen geleden een Phal. gekregen en nu heb ik ontdekt dat er wolluis op zit! Wat moet ik doen?!? Gerben
Lees verder...
Forumonderwerp wolluis in orchideeen

Gepubliceerd: 19 okt 2012

17 keer bekeken
hallo iedereen,ik heb wolluis in mijn orchideeen, nu heb ik alle orchideeen weggedaan en weer nieuwe gekocht maar na een paar weken zit het weer vol met
Lees verder...
Forumonderwerp blc bloeit weer

Gepubliceerd: 15 jan 2012

1 keer bekeken
Mijn BLC bloeit weer. Ik ben altijd weer blij als het weer zover is. De bloemen zijn een dikke 15 cm groot. Ze ruiken ook een beetje. Ik heb geen idee wat zijn naam verder is. Als iemand dat weet, houdt ik me aanbevolen.
Lees verder...
Forumonderwerp bruine plakkerige rondjes op mijne orchidee

Gepubliceerd: 18 sep 2011

118 keer bekeken
HALLO
Lees verder...
Forumonderwerp schildluis phalaenopsis

Gepubliceerd: 23 jul 2011

38 keer bekeken
vandaag zag ik dat 2 van mijn phalaenopsissen hardnekkig(naar mijn vermoeden) besmet zijn met schildluis. ik heb ze direct afgekuisd en de planten voorlopig buiten gezet.
Lees verder...
Forumonderwerp stroopachtige substantie

Gepubliceerd: 13 jun 2011

12 keer bekeken
Hallo Allemaal, een vraag over de orchidee, er zit een stroopachtige substantie op het blad weet niet wat het precies is wie o wie kan mij vertellen wat dit is.bij deze dus dank je wel.
Lees verder...
Forumonderwerp naam van deze orchidee

Gepubliceerd: 01 mei 2011

29 keer bekeken
Hallo orchideeen verzamelaars,
Lees verder...
Forumonderwerp planten zomers buiten zetten

Gepubliceerd: 19 jan 2010

14 keer bekeken
wat zijn de voordelen van het buiten zetten van planten in de zomer?
Lees verder...
Forumonderwerp is dit normaal bij een phaelanopsis?

Gepubliceerd: 16 mei 2007

3 keer bekeken
Hallo.
Lees verder...
Forumonderwerp help....is dit schildluis?

Gepubliceerd: 14 mei 2007

78 keer bekeken
Heeft mijn phalaenopsis last van schildluis?Ik kwam deze plaag tegen in een boek en vraag mij af of deze het ook heeft.
Lees verder...
Forumonderwerp is deze ziek?

Gepubliceerd: 11 mei 2007

6 keer bekeken
Is deze uitgebloeide Phalaenopsis ziek?De andere bladeren van deze plant hebben deze vlek niet. Zo ja, wat is het, en wat kan ik er aan doen? Gr. Sanne
Lees verder...
Forumonderwerp schildluis?

Gepubliceerd: 13 dec 2006

35 keer bekeken
Hier ben ik nogmaals met een andere vraag. Een van mijn Phalaenopsis orchideeen bloeit al vanaf april dit jaar en heeft nu opeens aan de achterkant van de bloemen allemaal kleine spikkels. Zijn dit schildluizen?
Lees verder...
Forumonderwerp help mijn orchidee is plotseling ziek!!!!

Gepubliceerd: 28 jun 2005

159 keer bekeken
Hallo iedereen, ik ben heb sinds ongeveer 2 jaar een mooie eenvoudige phalaenopsis die al enkele keren heeft gebloeid. Ook dit jaar groeiden de wortels uit en kwam er een nieuwe tak met meerdere knoppen.
Lees verder...
Stel een tuinvraag