Wat schitterend,ik moet wel zeggen dat jij wel hele mooie exemplaren hebt...de meeste die jij hier hebt getoont heb ik nauwelijk/nooit van gehoord,wel zeer mooi zijn ze alle die je laat zien en altijd leuk om ze te mogen bewonderen.
Liefs Manuela.
Leintje:
01-11-2011
Wat een mooie is die bovenste!!!!!!
Birdwatcher:
01-11-2011
Bij welke temperatuur houdt jij die Restrepia's heb er zelf een paar jaar een gehad,maar die is helaas overleden.
groet dirk.
Snoopie88:
01-11-2011
Schone wi een bikinitje aandoen en bij je op vakantie komen in de zomer dan voel ik me in de tropen :p
Rdb:
01-11-2011
Die Restrepia's kweek ik in een koele kamer op het noorden, 's winters heel iets verwarmd. Verder willen ze nooit uitdrogen.
Ruud
Chanelleke:
01-11-2011
Wat heb je toch mooie aparte planten,fijn dat je ze ons laat zien.
Gr. Chanelleke
Kikkertje:
01-11-2011
Compleet mee eens met wat Manuella schrijft...., echt uniek Ruud wat jij hebt aan orchideeen ;°)
groetjes,
kikkertje
Birdwatcher:
02-11-2011
Dank je Ruud
Worden in de zomer temperaturen van boven de 20 graden getolereerd?
Rdb:
02-11-2011
Ja, dat gaat goed, zolang ze maar niet uitdrogen. Ook hogere dagtemperaturen worden wel verdragen als de nachten dan maar weer naar 20 of lageer gaan.
Ruud
Birdwatcher:
02-11-2011
Bedankt ga ze toch eens weer aanschaffen,die van mij maakte jonge plantjes op het blad,doen ze dat allemaal?
groet Dirk
Rdb:
03-11-2011
Volgens de literatuur doen ze dat allemaal. Helaas hebben mijn exemplaren die literatuur nooit gelezen...
Indien je interesse hebt heb ik wel een Pleurothallis restrepioides keiki voor je.