Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp hortensia snoeien: toch nog een vraagje...

Gepubliceerd: 29 jan 2017

68 keer bekeken
Dag allemaal, In onze tuin staat een hortensia waar we erg blij mee zijn. De afgelopen 10 jaar heb ik elk voorjaar de bloemen eruit geknipt. Alle knoppen bleven zo zitten en elk jaar weer geweldig veel bloemen.
Lees verder...
Forumonderwerp jonge boompjes

Gepubliceerd: 03 sep 2013

26 keer bekeken
Hallo allen,
Lees verder...
Forumonderwerp vraag webshop

Gepubliceerd: 27 aug 2012

5 keer bekeken
Ik weet niet of ik dat hier zomaar mag plaatsen maar ik heb een vraagje.
Lees verder...
Forumonderwerp paarden zijn er dol op

Gepubliceerd: 11 jul 2012

0 keer bekeken
Paardjes schijnen er gek op te zijn. Onze vrienden weten echter niet of de plant schadelijk voor ze is. Weet iemand raad?
Lees verder...
Forumonderwerp het word kouder...

Gepubliceerd: 27 jan 2012

53 keer bekeken
Nu het kouder word en ik geen lichtslang meer kan kopen heb ik voor een 3 tal exoten 3 verlichtingarmaturen gekocht met daarin een 60 watt gloeilamp die enorm veel warmte afgeeft.
Lees verder...
Forumonderwerp zomaar een vraagje.

Gepubliceerd: 18 nov 2011

0 keer bekeken
Hoi allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp vraagje gevonden cactus/vetplant

Gepubliceerd: 11 dec 2010

14 keer bekeken
Hallo,Zojuist kwam ik in de containerruimte van mijn wooncomplex onderstaande cactus/vetplant tegen.Ik vond het zonde dat iemand hem zomaar weg kon doen en heb hem dus meegenomen. Nu heb ik een paar vraagjes erover:
Lees verder...
Forumonderwerp minimumtemperatuur en bescherming.

Gepubliceerd: 29 sep 2010

246 keer bekeken
Ik heropen nog even dit oude topic. Het valt niet mee om een samenvatting te maken van bijna 300 berichten! Maar beloofd is beloofd en ik probeer toch voor komende winter iets zinnigs te melden.
Lees verder...
Forumonderwerp waterschildpadden

Gepubliceerd: 19 sep 2010

2 keer bekeken
de winter doet zijn intreden , de nachten wachten worden stilaan kouder mogen de waterschildpadden tijdens de winter gewoon buiten blijven staan waar ze staan ook al vriest het -15 alvast bedankt
Lees verder...
Forumonderwerp blunder met vloeibare mest

Gepubliceerd: 17 jul 2010

53 keer bekeken
Ik kocht een dure fles vloeibare plantenmest bij intratuin, ik dacht dan gooi ik een flinke scheut samen in een gieter met 10 liter water en gieten maar.
Lees verder...
Forumonderwerp vraag ivm aardbeien en uitlopers

Gepubliceerd: 27 mei 2010

68 keer bekeken
hoi ik heb een aantal vragen over aardbeien ik heb vorig jaar een mooie hangpot gekregen waar ik veel (en ook de vogels) van kunnen eten heb.
Lees verder...
Forumonderwerp wat is dit voor plant

Gepubliceerd: 05 mei 2010

2 keer bekeken
ik heb een kleine groentetuinmet van alles en nog watvan appelboom tot peterselie enzalleeen nu is er zomaar een plant bijgekomen,
Lees verder...
Forumonderwerp orchideeen forum ontdekt ! even voorstellen..

Gepubliceerd: 02 mei 2010

25 keer bekeken
Hallo allemaal, Blij dat ik een forum heb gevonden waar allemaal mooie foto's worden geplaatst en goed advies wordt gegeven.
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien van ficus ginseng

Gepubliceerd: 01 jul 2009

473 keer bekeken
Hallo iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp schildpadden

Gepubliceerd: 09 mei 2009

27 keer bekeken
hoi
Lees verder...
Forumonderwerp ontwerp voortuintje

Gepubliceerd: 18 jan 2009

7 keer bekeken
Dit voorjaar gaan we ons voortuintje vernieuwen. Het is maar een klein tuintje van 6 x 5 m, dat maar weinig zon krijgt (gericht op NW). Bijgevoegd vind je een schets van een eerste ontwerp.
Lees verder...
Forumonderwerp tomaten tips

Gepubliceerd: 18 mrt 2008

17 keer bekeken
Beste Mensen, Ik kweek nu 4 dagen tomaatjes en er zijn al een paar plantjes ong. 3 centimeter(!). Nu heb ik de vraag of jullie nog wat tips hebben voor het kweken? Verder wou ik even vragen;
Lees verder...
Forumonderwerp identificatie vetplant

Gepubliceerd: 21 nov 2007

3 keer bekeken
Hallo, Omdat ik maar 2 vraagjes heb, ga ik me geen lid maken en gewoon als 'anonieme' persoon mijn vragen stellen. Zo blijft er ook achteraf geen niet-postend-lid in de database staan hè.
Lees verder...
Forumonderwerp bladeren van bloem

Gepubliceerd: 15 jun 2007

0 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp cherrytomaten, dieven, algemene info gevraagd!

Gepubliceerd: 12 feb 2007

61 keer bekeken
zal proberen mijn vraag zo kort mogelijk te houden, maar hier wordt gesugereerd deze juist zo uitgebreid mogelijk te maken, dus ga mijn best doen.
Lees verder...
Forumonderwerp hippeastrum

Gepubliceerd: 25 jan 2007

2 keer bekeken
VAnmiddag kwam ik erachter dat de potten van mijn hippeastrum allemaal heel erg gloeiden, kunnen de wortels van een hippeastrum wel tegen wat hitte?
Lees verder...
Forumonderwerp hoe stek ik mijn orchidee

Gepubliceerd: 04 jan 2007

404 keer bekeken
Hallo,Ik heb sinds 4 jaar een aantal orchideeen, maar deze zijn zo gegroeid dat ik ze bijna niet meer kwijt kan.
Lees verder...
Forumonderwerp yucca rostrata dood?

Gepubliceerd: 23 jul 2006

248 keer bekeken
Helaas maar waar, was gewoon in mijn tuin bezig en op een gegeven moment wilde ik wat bladeren van mijn rostrata afknippen die bruin waren geworden, en ik kon zo de gehele kop eraf trekken, eronder rot.
Lees verder...
Forumonderwerp is dit berenklauw??

Gepubliceerd: 20 jun 2006

19 keer bekeken
Hoi hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp stokroos

Gepubliceerd: 13 jul 2005

220 keer bekeken
Ik heb van een vriend zaad gekregen van een stokroos, maar helaas nog niet kunnen zaaien. Tot wanneer kan ik dit zaad nog rechtstreeks op de goede plaats zaaien?
Lees verder...
Stel een tuinvraag