Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp mini phalaenopsis bevruchten

Gepubliceerd: 19 jun 2013

54 keer bekeken
Hallo allemaal, ik had een vraagje.
Lees verder...
Forumonderwerp verpotten van palaenopsis

Gepubliceerd: 28 nov 2012

161 keer bekeken
Ik heb enkele vragen i.v.m. het verpotten van een Palaenopsis.Na het vele opzoeken zijn er toch enkele dingen waar ik tegenstrijdigheden over lees: 1) Welke pot:
Lees verder...
Forumonderwerp een echt dierentuin.

Gepubliceerd: 03 nov 2012

96 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp beestjes en plagen.

Gepubliceerd: 28 okt 2012

28 keer bekeken
Een duidelijke site met foto's over beestjes in onze planten.En de bestrijdingsmiddellen er voor.
Lees verder...
Forumonderwerp mijn orchideen

Gepubliceerd: 25 jul 2012

39 keer bekeken
hallo iedereen,ik wil graag men orchideen is laten zien! :)hoe noemt deze orchidee eigenlijk?
Lees verder...
Forumonderwerp hoge wortels

Gepubliceerd: 28 jun 2012

17 keer bekeken
Hoi,Ik heb 2 orchideeën thuis die ik zo goed mogelijk probeer te verzorgen n.a.v. de gegeven adviezen op het net/hier. Mijn eerste orchidee heb ik inmiddels 4 jaar. Toen ik hem kocht had hij bloemen en verder had hij
Lees verder...
Forumonderwerp miltoniopsis verzorging :p

Gepubliceerd: 09 apr 2012

13 keer bekeken
Een aangenaam gevolg van Orchilim was het krijgen van 2 Miltoniopsis-plantjes. Maar als phalaenopsis-houder sta ik nu met mijn mond vol tanden... Ik ben dus de grootste vragende partij voor tips om dit tot een
Lees verder...
Forumonderwerp acana

Gepubliceerd: 04 apr 2012

4 keer bekeken
Wie heeft er ervaring met Acana hondenbrokken?Graag wil ik jullie ervaringen horen en ook graag hoe lang jullie het gebruiken. alvast bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp orchilim, alden biezen

Gepubliceerd: 01 apr 2012

10 keer bekeken
Het is al bijna zover....volgende weekend ;0)Wie gaat er naartoe ?Wij(man en dochters)gaan zaterdag met de trein ;0)Groetjes,kikkertje
Lees verder...
Forumonderwerp soort?

Gepubliceerd: 21 mrt 2012

6 keer bekeken
Ik heb vandaag in een serre een orchidee gezien, waarvan ik graag de naam zou kennen. Jammer genoeg stond er geen naambordje bij en ik ben in orchideeën niet erg goed thuis.Als het me lukt voeg ik foto's toe.
Lees verder...
Forumonderwerp welke orchidee heb ik eigenlijk

Gepubliceerd: 11 jan 2012

5 keer bekeken
beste liefhebbers
Lees verder...
Forumonderwerp asconopsis irene dobkin

Gepubliceerd: 02 dec 2011

45 keer bekeken
Hoi allemaal, daar is ze dan, mijn eerste 'bijzondere' orchidee; Asconopsis Irene Dobkin. Toch vind ik haar zijscheut (als dat het is) wat vreemd. Wie kan me meer vertellen en hoe eventueel te handelen?
Lees verder...
Forumonderwerp phalaenopsis soort of varieteit naam?

Gepubliceerd: 25 nov 2011

33 keer bekeken
Met zoveel kenners is er wellicht iemand bij die een naam weet of vermoedt die hoort bij deze kleurvariëteit. De kleur is dieprose (intenser dan op de foto) en de bloemen zijn kleiner van afmeting dan bij de gangbare verschijningsvormen.
Lees verder...
Forumonderwerp hulp bij vandas

Gepubliceerd: 22 okt 2011

21 keer bekeken
HELP! Ik heb ruim een jaar geleden een stel blauwe Vanda's, maar het wil maar niet lukken en ik heb geen idee hoe dat kan...
Lees verder...
Forumonderwerp pleurothallis hemirhoda

Gepubliceerd: 29 sep 2011

26 keer bekeken
Deze kocht ik een jaar geleden, staat nu voor de derde keer in bloei. Ruud
Lees verder...
Forumonderwerp phalaenopsis met oranje hartje.

Gepubliceerd: 06 sep 2011

18 keer bekeken
Hoi Hoi allemaal, Hier een foto van een al wat ouder Phalaenopsis die me telkens weerverwent verrast met zijn prachtige bloei...met maar liefs 4 takken bloeit ze schitterend met haar oranje hartje. Liefs Manuela.
Lees verder...
Forumonderwerp blad aan 3de oog

Gepubliceerd: 12 aug 2011

8 keer bekeken
Dag orchideeënliefhebbers, Het doet me plezier dat jullie ook door het virus gebeten zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe kun je een orcidee vermeerderen??

Gepubliceerd: 26 apr 2011

10 keer bekeken
ik heb een vraag, mijn zus die wil orcideeën vermeerderen maar weet niet hoe dat moet, heeft iemand enig idee? Alvast bedankt!
Lees verder...
Forumonderwerp dendrobuim kingianum

Gepubliceerd: 10 mrt 2011

12 keer bekeken
Hallo beste allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp wat doe ik niet goed?

Gepubliceerd: 05 jan 2011

59 keer bekeken
Hallo! ik heb 1 orchidee die nog steeds zijn bladeren laat vallen. (er zitten nog maar 2 kleine bladeren aan!)kan het misschien aan de plek waar hij staat liggen?
Lees verder...
Forumonderwerp oncidium

Gepubliceerd: 17 dec 2010

3 keer bekeken
ik ging gisteren een nieuwe orchidee kopenmaar er stonden alleen phaleanopsissenop het einde van de winkel stonden een paar oncidiumsik keek naar de prijs en hij was 5.95 euro maarik vond het spotgoedkoop en kocht hem
Lees verder...
Forumonderwerp epicattleya

Gepubliceerd: 10 dec 2010

29 keer bekeken
mijn epicattleya plicaboa gaat dit jaar voor de derde keer bloeien.de scheut is beginnen vormen begin oktober. nu is hij 20 cm lang en zitten er knoppen in.
Lees verder...
Forumonderwerp regenwater?

Gepubliceerd: 07 dec 2010

12 keer bekeken
Een half jaartje terug kocht ik een phalaenopsis en nu zie ik dat hij zo'n 2 maanden na de bloei een fikse nieuwe scheut en een nieuwe tak aan het kweken is.
Lees verder...
Forumonderwerp naar het tuincentrum geweest...

Gepubliceerd: 21 jul 2010

3 keer bekeken
Vandaag naar het tuincentrum geweest. Kon het natuurlijk weer niet laten dus ben maar liefst negen exemplaren rijker (en geld armer, maar ach, mijn doodshemd heeft geen zakken, zei mijn tante altijd...).
Lees verder...
Forumonderwerp hoeveel orchideen in bloei

Gepubliceerd: 26 jun 2010

24 keer bekeken
Hoi iedereen,
Lees verder...