Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
mini phalaenopsis bevruchten Gepubliceerd: 19 jun 2013 54 keer bekeken |
Hallo allemaal, ik had een vraagje. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
verpotten van palaenopsis Gepubliceerd: 28 nov 2012 161 keer bekeken |
Ik heb enkele vragen i.v.m. het verpotten van een Palaenopsis.Na het vele opzoeken zijn er toch enkele dingen waar ik tegenstrijdigheden over lees:
1) Welke pot: Lees verder... |
| Forumonderwerp |
een echt dierentuin. Gepubliceerd: 03 nov 2012 96 keer bekeken |
Hallo Lees verder... |
| Forumonderwerp |
beestjes en plagen. Gepubliceerd: 28 okt 2012 28 keer bekeken |
Een duidelijke site met foto's over beestjes in onze planten.En de bestrijdingsmiddellen er voor. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
mijn orchideen Gepubliceerd: 25 jul 2012 39 keer bekeken |
hallo iedereen,ik wil graag men orchideen is laten zien! :)hoe noemt deze orchidee eigenlijk? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoge wortels Gepubliceerd: 28 jun 2012 17 keer bekeken |
Hoi,Ik heb 2 orchideeën thuis die ik zo goed mogelijk probeer te verzorgen n.a.v. de gegeven adviezen op het net/hier. Mijn eerste orchidee heb ik inmiddels 4 jaar. Toen ik hem kocht had hij bloemen en verder had hij Lees verder... |
| Forumonderwerp |
miltoniopsis verzorging :p Gepubliceerd: 09 apr 2012 13 keer bekeken |
Een aangenaam gevolg van Orchilim was het krijgen van 2 Miltoniopsis-plantjes. Maar als phalaenopsis-houder sta ik nu met mijn mond vol tanden... Ik ben dus de grootste vragende partij voor tips om dit tot een Lees verder... |
| Forumonderwerp |
acana Gepubliceerd: 04 apr 2012 4 keer bekeken |
Wie heeft er ervaring met Acana hondenbrokken?Graag wil ik jullie ervaringen horen en ook graag hoe lang jullie het gebruiken.
alvast bedankt. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
orchilim, alden biezen Gepubliceerd: 01 apr 2012 10 keer bekeken |
Het is al bijna zover....volgende weekend ;0)Wie gaat er naartoe ?Wij(man en dochters)gaan zaterdag met de trein ;0)Groetjes,kikkertje Lees verder... |
| Forumonderwerp |
soort? Gepubliceerd: 21 mrt 2012 6 keer bekeken |
Ik heb vandaag in een serre een orchidee gezien, waarvan ik graag de naam zou kennen. Jammer genoeg stond er geen naambordje bij en ik ben in orchideeën niet erg goed thuis.Als het me lukt voeg ik foto's toe. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke orchidee heb ik eigenlijk Gepubliceerd: 11 jan 2012 5 keer bekeken |
beste liefhebbers Lees verder... |
| Forumonderwerp |
asconopsis irene dobkin Gepubliceerd: 02 dec 2011 45 keer bekeken |
Hoi allemaal,
daar is ze dan, mijn eerste 'bijzondere' orchidee; Asconopsis Irene Dobkin.
Toch vind ik haar zijscheut (als dat het is) wat vreemd. Wie kan me meer vertellen en hoe eventueel te handelen? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
phalaenopsis soort of varieteit naam? Gepubliceerd: 25 nov 2011 33 keer bekeken |
Met zoveel kenners is er wellicht iemand bij die een naam weet of vermoedt die hoort bij deze kleurvariëteit. De kleur is dieprose (intenser dan op de foto) en de bloemen zijn kleiner van afmeting dan bij de gangbare verschijningsvormen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hulp bij vandas Gepubliceerd: 22 okt 2011 21 keer bekeken |
HELP!
Ik heb ruim een jaar geleden een stel blauwe Vanda's, maar het wil maar niet lukken en ik heb geen idee hoe dat kan... Lees verder... |
| Forumonderwerp |
pleurothallis hemirhoda Gepubliceerd: 29 sep 2011 26 keer bekeken |
Deze kocht ik een jaar geleden, staat nu voor de derde keer in bloei.
Ruud Lees verder... |
| Forumonderwerp |
phalaenopsis met oranje hartje. Gepubliceerd: 06 sep 2011 18 keer bekeken |
Hoi Hoi allemaal,
Hier een foto van een al wat ouder Phalaenopsis die me telkens weerverwent verrast met zijn prachtige bloei...met maar liefs 4 takken bloeit ze schitterend met haar oranje hartje.
Liefs Manuela. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
blad aan 3de oog Gepubliceerd: 12 aug 2011 8 keer bekeken |
Dag orchideeënliefhebbers,
Het doet me plezier dat jullie ook door het virus gebeten zijn. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoe kun je een orcidee vermeerderen?? Gepubliceerd: 26 apr 2011 10 keer bekeken |
ik heb een vraag, mijn zus die wil orcideeën vermeerderen maar weet niet hoe dat moet, heeft iemand enig idee?
Alvast bedankt! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
dendrobuim kingianum Gepubliceerd: 10 mrt 2011 12 keer bekeken |
Hallo beste allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wat doe ik niet goed? Gepubliceerd: 05 jan 2011 59 keer bekeken |
Hallo!
ik heb 1 orchidee die nog steeds zijn bladeren laat vallen. (er zitten nog maar 2 kleine bladeren aan!)kan het misschien aan de plek waar hij staat liggen? Lees verder... |
| Forumonderwerp |
oncidium Gepubliceerd: 17 dec 2010 3 keer bekeken |
ik ging gisteren een nieuwe orchidee kopenmaar er stonden alleen phaleanopsissenop het einde van de winkel stonden een paar oncidiumsik keek naar de prijs en hij was 5.95 euro maarik vond het spotgoedkoop en kocht hem Lees verder... |
| Forumonderwerp |
epicattleya Gepubliceerd: 10 dec 2010 29 keer bekeken |
mijn epicattleya plicaboa gaat dit jaar voor de derde keer bloeien.de scheut is beginnen vormen begin oktober. nu is hij 20 cm lang en zitten er knoppen in. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
regenwater? Gepubliceerd: 07 dec 2010 12 keer bekeken |
Een half jaartje terug kocht ik een phalaenopsis en nu zie ik dat hij zo'n 2 maanden na de bloei een fikse nieuwe scheut en een nieuwe tak aan het kweken is. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
naar het tuincentrum geweest... Gepubliceerd: 21 jul 2010 3 keer bekeken |
Vandaag naar het tuincentrum geweest. Kon het natuurlijk weer niet laten dus ben maar liefst negen exemplaren rijker (en geld armer, maar ach, mijn doodshemd heeft geen zakken, zei mijn tante altijd...). Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hoeveel orchideen in bloei Gepubliceerd: 26 jun 2010 24 keer bekeken |
Hoi iedereen, Lees verder... |