Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp eerste tuin orchideeen dactylorhiza purpurella

Gepubliceerd: 01 apr 2013

45 keer bekeken
Mijn eerste tuinorchideeen zijn aangekomen. Ikheb er10 besteld. Enkel het plantje zonder pot. Thuis heb ik ze dan in een pot verplant. Die moeten een humusrijke grond hebben vermengd met
Lees verder...
Forumonderwerp intratuin en aardorchideeen.

Gepubliceerd: 17 nov 2012

92 keer bekeken
De verschillende vestigingen van intratuin bieden een zeer uitgebreid assortiment aan van orchideeën. Dit zijn zowel soorten voor binnen en buiten. In België hebben we ook 2 intratuinen. Maar die liggen wel op enige
Lees verder...
Forumonderwerp een echt dierentuin.

Gepubliceerd: 03 nov 2012

36 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp winterharde orchideeen

Gepubliceerd: 04 apr 2012

3 keer bekeken
Hoi Allen Ik verzamel een aantal winterharde orchideeen: Mijn verzameling bestaat uit
Lees verder...
Forumonderwerp pleione tongariro

Gepubliceerd: 24 feb 2012

25 keer bekeken
Hoi allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp winterharde orchidee

Gepubliceerd: 18 dec 2011

37 keer bekeken
Hoi allemaalIk heb gehoord dat er ook winterharde orchidee soorten bestaan.Heeft iemand hier ervaring mee, en weet jullie ook hoe ik daar aan kan komen.Ik hoor graag van jullie. Groetjes Jan
Lees verder...
Forumonderwerp hoe planten beschermen in de winter ?

Gepubliceerd: 04 mei 2011

6 keer bekeken
Van bepaalde planten zoals bv Crocosmia wordt gezegd dat je ze gedurende de winter moet
Lees verder...
Forumonderwerp vraagje aan rdb over orchideeen en bromelia's

Gepubliceerd: 20 mrt 2011

4 keer bekeken
Vraagje aan Rdb. Ik zie dat je orchideeen en bromelia's in je tuin hebt. Ik ben eens benieuwd hoe er dat uitziet. Heb je ze op een stam of in mos of zo staan ?
Lees verder...
Forumonderwerp bloei eens in de honderd jaar

Gepubliceerd: 07 jul 2010

70 keer bekeken
vandaag in de krant bloei eens in de honderd jaarik heb er ook één staan die gewoon niet wil groeien
Lees verder...
Forumonderwerp nog wat orchideeen soorten aangeschaft

Gepubliceerd: 27 nov 2009

13 keer bekeken
Hoi Allen Ik kon het niet laten en heb me nog wat orchideeen soorten aangeschaft nu het winter is !
Lees verder...
Forumonderwerp cypripedium x paphiopedilum

Gepubliceerd: 26 feb 2009

6 keer bekeken
Hallo allemaal
Lees verder...
Forumonderwerp opkweken sporen orchidee

Gepubliceerd: 24 aug 2007

10 keer bekeken
We hebben sporen van een orchidee in de koelkast afkomstig uit indonesie... Ja strafbaar maar o.k....... Nu zoeken we naar de samenstelling van het medium/de methode om deze sporen op te kweken...
Lees verder...
Forumonderwerp is hipeastrum johnsonii echt winterhard?!

Gepubliceerd: 04 feb 2007

38 keer bekeken
Ik heb al een paar x op internet gelezen dat hippeastrum Johnsonii winterhard is, is dat écht waar?!Hippeastrum x johnsonii (Hardy Amaryllis)Sun to Part SunZone: 7-10, possibly colder 20" tall Origin: Hybrid
Lees verder...
Forumonderwerp trachycarpus vraagje

Gepubliceerd: 11 nov 2006

19 keer bekeken
Ik worstel met de naam van een nieuwe Trachycarpus voor onze verzameling in het arboretum. Trachycarpus manipua. Ik vind die plant/naam niet.
Lees verder...
Forumonderwerp gember(achtige) planten/zaden en winterharde orchi

Gepubliceerd: 11 okt 2006

3 keer bekeken
Ben op zoek naar gember(achtige) planten/zaden alsook winterharde orchideeen. Wie heeft hier ervaring mee en heeft adressen waar ik terecht kan?
Lees verder...
Forumonderwerp mandevilla

Gepubliceerd: 10 sep 2006

3 keer bekeken
hoi, is deze soort winterhard?zo nee hoe moet ik deze dan de winter door krijgen? mvg patrick
Lees verder...
Forumonderwerp jungletuin

Gepubliceerd: 03 jul 2006

49 keer bekeken
hallo wat moet er volgens jullie in een oerwoud / jungle tuin.(alleen winterharde planten)
Lees verder...
Forumonderwerp welke planten aan het water en in de schaduw?

Gepubliceerd: 11 jun 2006

7 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp winterharde cactussen

Gepubliceerd: 06 mei 2006

62 keer bekeken
Met veel interesse kijk ik iedere week wel een paar keer op jullie forum en ik zie de meest mooie cactussen voorbij komen. Heel erg mooi om te zien wat jullie allemaal kweken.
Lees verder...
Forumonderwerp aankoop cypripediums en dactylorhiza 's

Gepubliceerd: 05 nov 2005

5 keer bekeken
Hallo,Ik ben in het bezit van enkele ruime potten cymbidiums.Deze wil ik graag ruilen voor enkele bloeibare cypripediums.Ik ben tevens op zoek naar hobbykwekers waar ik aan menselijke prijzen
Lees verder...
Forumonderwerp waar ligt u intersse?

Gepubliceerd: 13 jan 2005

1 keer bekeken
Ik ben bezig een boek te schrijven over tuinieren en de grootste problemen daarbij! Mijn vraag aan de mensen is waar hun intersse ligt. Waar wil men over lezen en wat zijn de grootste problemen? Ik hoop op vele reacties!
Lees verder...
Forumonderwerp tuinorchideen

Gepubliceerd: 20 sep 2004

19 keer bekeken
welke soorten orchideen zijn winterhard voor in de tuin,en waar zijn deze te verkrijgen,of heeft iemand er nog over.groeten frans
Lees verder...
Stel een tuinvraag