Zoeken
| Type | Titel | Inhoud |
|---|---|---|
| Forumonderwerp |
albizia Gepubliceerd: 04 sep 2022 52 keer bekeken |
Azur: heb jij deze Albizia ook? Een echte naam heb ik er nog steeds niet voor. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
hier mag je binnenkijken.. Gepubliceerd: 13 jun 2013 75 keer bekeken |
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste Lees verder... |
| Forumonderwerp |
eventjes mijn nieuwelingen tonen Gepubliceerd: 11 mrt 2013 17 keer bekeken |
Hallo. Het is al een tijdje dat ik nog wat gepost heb. Alles gaat goed met mijn orchideeen. Ik heb er een 20 tal ongeveer. En de meeste zijn nu aan hun 2 de bloei bezig. Enkel eentje is op sterven na Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuwste aankopen! Gepubliceerd: 05 jan 2013 24 keer bekeken |
Vandaag bij de orchideeën hoeve geweest en 2 prachtige nieuwe orchideeën gekocht :D was er gelijk verliefd op :D Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuwe bloem. Gepubliceerd: 28 dec 2012 12 keer bekeken |
Goedemorgen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
ook hier weer bloei Gepubliceerd: 07 dec 2012 17 keer bekeken |
Koude en sneeuw buiten, lentegevoel binnen ^^ Lees verder... |
| Forumonderwerp |
orchid foto's antoon. Gepubliceerd: 08 jul 2012 24 keer bekeken |
Cattleya Guttata. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuwe aanwinst. antoon update Gepubliceerd: 07 jul 2012 23 keer bekeken |
Dag Ruud en andere geinteresseerde.
Nog geen foto's maar wel namen van Botaantjes. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuwe bloei.en nieuwe aanwinst Gepubliceerd: 22 apr 2012 9 keer bekeken |
Hallo orchidee liefhebbers, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
andere exoten o.a. albizia en ficus carica... Gepubliceerd: 23 mrt 2012 5 keer bekeken |
Veel hebben we het over de palmen als de trachycarpus en anderen, maar hoe zit het na zo'n koudegolf met minima van -15 of lager en zoveel strenge vorst met bv. de albizia en bv. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
cymbidium Gepubliceerd: 30 jan 2012 1 keer bekeken |
Hoi allemaal,
ondanks dat er genoeg informatie te vinden is over Cymbidium heb ik toch een vraag.... Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuwe aanwinst Gepubliceerd: 17 sep 2011 7 keer bekeken |
Deze morgen liep ik tegen een prachtige orchidee aan. Ik kon haar echt niet laten staan. Helemaal achteraan op de plank stond ze me aan te kijken. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
mijn nieuwe aanwinst Gepubliceerd: 14 sep 2011 7 keer bekeken |
Enkele dagen geleden mijn nieuwe kleine aanwinstje gekocht!Had mama eindelijk zo ver gekregen dat ik eentje mee mocht nemen! Lees verder... |
| Forumonderwerp |
eindelijk gevonden Gepubliceerd: 14 aug 2011 5 keer bekeken |
gisteren stonden in de makro wel 7 karren vol met phalaenopsis.maar in een hoekje stonden ng een 20 tal andere orchideeën.
maar ze waren slecht, helemaal opgedroogd tot en met. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuwe orchidee 2. Gepubliceerd: 12 aug 2011 10 keer bekeken |
Hoi Hoi,
Orchidee nr 2,die ik ook sinds 4 weken in mijn bezit hebik weet totaal niet van de benaming van deze Orchidee.wie kan me helpen,onder bij 1 bulb komt ook alweer wat groeien.tips zijn meer dan zeer welkom. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuwe aanwinst binnen en buiten Gepubliceerd: 17 jun 2011 4 keer bekeken |
Hoi orchidee liefhebbers, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
stengel uit het hart van phaleanopsis. Gepubliceerd: 18 feb 2011 7 keer bekeken |
Hoi Allemaal, Lees verder... |
| Forumonderwerp |
moeder en dochter stellen zich voor Gepubliceerd: 06 feb 2011 4 keer bekeken |
Hallo allemaal,ik had het belooft: zodra moederplant en keiki gelijktijdig in bloem staan, toon ik ze aan jullie. En belofte maakt schuld. Dus hier komen ze: Lees verder... |
| Forumonderwerp |
nieuwe aanwinst Gepubliceerd: 03 nov 2010 6 keer bekeken |
Was het zeer beslist niet van plan, want wilde alleen een mooie phalaenopsis voor mijn zus kopen, maar ik kon het niet laten toen ik de kleur zag: een nieuwe vanda gekocht. Heel dieppaars, bijna zwart. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
minimumtemperatuur en bescherming. Gepubliceerd: 29 sep 2010 261 keer bekeken |
Ik heropen nog even dit oude topic. Het valt niet mee om een samenvatting te maken van bijna 300 berichten! Maar beloofd is beloofd en ik probeer toch voor komende winter iets zinnigs te melden. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
welke yucca is dit? Gepubliceerd: 29 sep 2010 126 keer bekeken |
Het klinkt vreemd maar ik had 2 biedingen gedaan op 2 yucca's op een veiling van Troost Lees verder... |
| Forumonderwerp |
bananen op de zolder, nu al? Gepubliceerd: 07 sep 2010 23 keer bekeken |
Ik heb een paar stekjes, nou ja stekjes eentje heeft al een stam van 60cm en de ander van 40 cm. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
vraag aan ruud, antoon, sjaak: verzorging vanda Gepubliceerd: 27 aug 2010 40 keer bekeken |
Hoi Ruud, Antoon, Sjaak. Jullie hebben al veel over de verzorging van Vanda's geschreven, en ik heb ook de link naar een uitgebreid bericht over Vanda's van P. Siffels van de NOV gevonden en gelezen. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
wie weet wat voor plant dit is?? Gepubliceerd: 20 aug 2010 4 keer bekeken |
Hallo, deze plant groeide spontaan het vorige jaar onder de coniferen.Ik vond deze heel mooi met zijn bloemen welke uiteindelijk bessen werden. Lees verder... |
| Forumonderwerp |
h. arborescens invincibelle spirit Gepubliceerd: 02 aug 2010 6 keer bekeken |
Op internet vond ik deze nieuwe hortensia. Het is de bekende Annabelle, maar dan in het roze. Prachtig vind ik! Weet iemand of deze ook in Nederland verkrijgbaar is? Lees verder... |