Zoeken

Foutmelding

U zocht naar een niet bestaande pagina. Wat u zoekt staat waarschijnlijk in onderstaand overzicht.
Type Titel Inhoud
Forumonderwerp albizia

Gepubliceerd: 04 sep 2022

52 keer bekeken
Azur: heb jij deze Albizia ook? Een echte naam heb ik er nog steeds niet voor. 
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

75 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp eventjes mijn nieuwelingen tonen

Gepubliceerd: 11 mrt 2013

17 keer bekeken
Hallo. Het is al een tijdje dat ik nog wat gepost heb. Alles gaat goed met mijn orchideeen. Ik heb er een 20 tal ongeveer. En de meeste zijn nu aan hun 2 de bloei bezig. Enkel eentje is op sterven na
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwste aankopen!

Gepubliceerd: 05 jan 2013

24 keer bekeken
Vandaag bij de orchideeën hoeve geweest en 2 prachtige nieuwe orchideeën gekocht :D was er gelijk verliefd op :D
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe bloem.

Gepubliceerd: 28 dec 2012

12 keer bekeken
Goedemorgen.
Lees verder...
Forumonderwerp ook hier weer bloei

Gepubliceerd: 07 dec 2012

17 keer bekeken
Koude en sneeuw buiten, lentegevoel binnen ^^
Lees verder...
Forumonderwerp orchid foto's antoon.

Gepubliceerd: 08 jul 2012

24 keer bekeken
Cattleya Guttata.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe aanwinst. antoon update

Gepubliceerd: 07 jul 2012

23 keer bekeken
Dag Ruud en andere geinteresseerde. Nog geen foto's maar wel namen van Botaantjes.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe bloei.en nieuwe aanwinst

Gepubliceerd: 22 apr 2012

9 keer bekeken
Hallo orchidee liefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp andere exoten o.a. albizia en ficus carica...

Gepubliceerd: 23 mrt 2012

5 keer bekeken
Veel hebben we het over de palmen als de trachycarpus en anderen, maar hoe zit het na zo'n koudegolf met minima van -15 of lager en zoveel strenge vorst met bv. de albizia en bv.
Lees verder...
Forumonderwerp cymbidium

Gepubliceerd: 30 jan 2012

1 keer bekeken
Hoi allemaal, ondanks dat er genoeg informatie te vinden is over Cymbidium heb ik toch een vraag....
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe aanwinst

Gepubliceerd: 17 sep 2011

7 keer bekeken
Deze morgen liep ik tegen een prachtige orchidee aan. Ik kon haar echt niet laten staan. Helemaal achteraan op de plank stond ze me aan te kijken.
Lees verder...
Forumonderwerp mijn nieuwe aanwinst

Gepubliceerd: 14 sep 2011

7 keer bekeken
Enkele dagen geleden mijn nieuwe kleine aanwinstje gekocht!Had mama eindelijk zo ver gekregen dat ik eentje mee mocht nemen!
Lees verder...
Forumonderwerp eindelijk gevonden

Gepubliceerd: 14 aug 2011

5 keer bekeken
gisteren stonden in de makro wel 7 karren vol met phalaenopsis.maar in een hoekje stonden ng een 20 tal andere orchideeën. maar ze waren slecht, helemaal opgedroogd tot en met.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe orchidee 2.

Gepubliceerd: 12 aug 2011

10 keer bekeken
Hoi Hoi, Orchidee nr 2,die ik ook sinds 4 weken in mijn bezit hebik weet totaal niet van de benaming van deze Orchidee.wie kan me helpen,onder bij 1 bulb komt ook alweer wat groeien.tips zijn meer dan zeer welkom.
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe aanwinst binnen en buiten

Gepubliceerd: 17 jun 2011

4 keer bekeken
Hoi orchidee liefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp stengel uit het hart van phaleanopsis.

Gepubliceerd: 18 feb 2011

7 keer bekeken
Hoi Allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp moeder en dochter stellen zich voor

Gepubliceerd: 06 feb 2011

4 keer bekeken
Hallo allemaal,ik had het belooft: zodra moederplant en keiki gelijktijdig in bloem staan, toon ik ze aan jullie. En belofte maakt schuld. Dus hier komen ze:
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe aanwinst

Gepubliceerd: 03 nov 2010

6 keer bekeken
Was het zeer beslist niet van plan, want wilde alleen een mooie phalaenopsis voor mijn zus kopen, maar ik kon het niet laten toen ik de kleur zag: een nieuwe vanda gekocht. Heel dieppaars, bijna zwart.
Lees verder...
Forumonderwerp minimumtemperatuur en bescherming.

Gepubliceerd: 29 sep 2010

261 keer bekeken
Ik heropen nog even dit oude topic. Het valt niet mee om een samenvatting te maken van bijna 300 berichten! Maar beloofd is beloofd en ik probeer toch voor komende winter iets zinnigs te melden.
Lees verder...
Forumonderwerp welke yucca is dit?

Gepubliceerd: 29 sep 2010

126 keer bekeken
Het klinkt vreemd maar ik had 2 biedingen gedaan op 2 yucca's op een veiling van Troost
Lees verder...
Forumonderwerp bananen op de zolder, nu al?

Gepubliceerd: 07 sep 2010

23 keer bekeken
Ik heb een paar stekjes, nou ja stekjes eentje heeft al een stam van 60cm en de ander van 40 cm.
Lees verder...
Forumonderwerp vraag aan ruud, antoon, sjaak: verzorging vanda

Gepubliceerd: 27 aug 2010

40 keer bekeken
Hoi Ruud, Antoon, Sjaak. Jullie hebben al veel over de verzorging van Vanda's geschreven, en ik heb ook de link naar een uitgebreid bericht over Vanda's van P. Siffels van de NOV gevonden en gelezen.
Lees verder...
Forumonderwerp wie weet wat voor plant dit is??

Gepubliceerd: 20 aug 2010

4 keer bekeken
Hallo, deze plant groeide spontaan het vorige jaar onder de coniferen.Ik vond deze heel mooi met zijn bloemen welke uiteindelijk bessen werden.
Lees verder...
Forumonderwerp h. arborescens invincibelle spirit

Gepubliceerd: 02 aug 2010

6 keer bekeken
Op internet vond ik deze nieuwe hortensia. Het is de bekende Annabelle, maar dan in het roze. Prachtig vind ik! Weet iemand of deze ook in Nederland verkrijgbaar is?
Lees verder...