Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp verpotten van palaenopsis

Gepubliceerd: 28 nov 2012

130 keer bekeken
Ik heb enkele vragen i.v.m. het verpotten van een Palaenopsis.Na het vele opzoeken zijn er toch enkele dingen waar ik tegenstrijdigheden over lees: 1) Welke pot:
Lees verder...
Forumonderwerp vraagje over m'n gekochte orchidee.

Gepubliceerd: 17 aug 2012

2 keer bekeken
Hallo orchideeeenliefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp orchilim, alden biezen

Gepubliceerd: 01 apr 2012

8 keer bekeken
Het is al bijna zover....volgende weekend ;0)Wie gaat er naartoe ?Wij(man en dochters)gaan zaterdag met de trein ;0)Groetjes,kikkertje
Lees verder...
Forumonderwerp nieuweling met een zygopetalum

Gepubliceerd: 20 jun 2011

4 keer bekeken
Ik ben een nieuwbakken orchideeënliefhebber. De planten hebben me al langer in hun greep door hun mooie, atypische bloemen en vooral de manier van groeien. Het idee dat zoiets moois praktisch overal overleefd en gedijd vind ik prachtig.
Lees verder...
Forumonderwerp oncidium in bloei

Gepubliceerd: 13 nov 2010

43 keer bekeken
Zijn momenteel wat triestige natte dagen.....Ik dacht we gaan even een bloemetje plaatsen ;0)
Lees verder...
Forumonderwerp orchideeen forum ontdekt ! even voorstellen..

Gepubliceerd: 02 mei 2010

25 keer bekeken
Hallo allemaal, Blij dat ik een forum heb gevonden waar allemaal mooie foto's worden geplaatst en goed advies wordt gegeven.
Lees verder...
Forumonderwerp bloemen en knoppen vallen af bij mijn phalaenopsis

Gepubliceerd: 11 jan 2009

688 keer bekeken
Onlangs kreeg ik twee exemplaren cadeau en heb die voor mijn raam in de huiskamer gezet. Nu na een week beginnen de bloemen af te vallen en ook de knoppen die nog niet open waren gekomen!
Lees verder...
Forumonderwerp orchidee verpest?

Gepubliceerd: 02 jul 2008

199 keer bekeken
Ik heb een vraagje over mijn orchidee. Het is een Phalaenopsis. Ik heb deze gekocht bij een bloemist en zat in een klein doorzichtig plastic potje.
Lees verder...
Forumonderwerp phalaenopsis

Gepubliceerd: 27 jan 2008

1 keer bekeken
Welke soort phalaenopsis is dit?En hoe moet ik deze verzorgen? Alvast bedankt.
Lees verder...
Forumonderwerp hoe stek ik mijn orchidee

Gepubliceerd: 04 jan 2007

404 keer bekeken
Hallo,Ik heb sinds 4 jaar een aantal orchideeen, maar deze zijn zo gegroeid dat ik ze bijna niet meer kwijt kan.
Lees verder...