Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp welke orchidee soort is dit ?

Gepubliceerd: 18 sep 2021

94 keer bekeken
Hele mooie orchidee al 2 jaar geleden gekregen en kreeg toen uitschieters die boven op de plant groeide met wortel en al overgepot. Inmiddels nieuw plant geworden met 2 aparte stukjes met stengels
Lees verder...
Forumonderwerp orchidee laten bloeien

Gepubliceerd: 29 mei 2020

91 keer bekeken
beste plantenliefhebbers  Ik heb een orchidee zo'n 8 maanden geleden gestekt  Deze orchidee groeit nu gelukkig maar ik heb hulp nodig om hem te laten bloeien Kan iemand mij vertellen hoe ik de orchidee laat bloeien ?
Lees verder...
Forumonderwerp onbekend plantje

Gepubliceerd: 12 aug 2014

0 keer bekeken
Ik heb dit vaste plantje meegenomen uit Frankrijk, waar hij te vinden was in bermen en kleine plantsoenen. Het plantje heeft knolletjes. Kan iemand mij vertellen wat de naam dit plantje is. Bedankt voor de reactie
Lees verder...
Forumonderwerp stekje van orchidee

Gepubliceerd: 01 apr 2013

9 keer bekeken
Hallo, ik zit met een vraagje , ik heb vorig jaar een stekje weggehaald bij mijn orchidee met paarse bloempjes, nu krijgt dat stekje eindelijk bloemen maar deze zijn geel van kleur ? Hoe
Lees verder...
Forumonderwerp dendrobiumscheut maakt keiki geloof ik

Gepubliceerd: 29 okt 2012

12 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp welke is deze 'prachtorchidee' ?

Gepubliceerd: 15 feb 2012

49 keer bekeken
Vandaag heb ik deze aardorchidee bemachtigd. De bijgevoegde sticker doet vermoeden dat de plant dezelfde herkomst (leverancier) heeft als de donkergetinte Anoectochilis sp. die ik vorig jaar postte.
Lees verder...
Forumonderwerp naam van deze orchidee

Gepubliceerd: 01 mei 2011

29 keer bekeken
Hallo orchideeen verzamelaars,
Lees verder...
Forumonderwerp in en rond groeiende stengel

Gepubliceerd: 21 jul 2010

0 keer bekeken
Hoi,
Lees verder...
Forumonderwerp vanda cristata (of trudelia cristata)

Gepubliceerd: 20 jul 2010

28 keer bekeken
Heeft iemand hier ervaring met dit plantje?Vorig jaar aangekocht bij Claessen, was nog erg klein. Heeft gedurende de zomer buiten gehanden (worteltjes bloot in houten mandje). Gedurende de zomer
Lees verder...
Forumonderwerp paphiopedilum 12/10 update

Gepubliceerd: 12 okt 2009

42 keer bekeken
hallo allemaal Ik heb een vraag2jaar terug kreeg ik een paphiopedilum cadeau deze heeft een paar maand gebloeid.
Lees verder...
Forumonderwerp even showen

Gepubliceerd: 07 okt 2009

5 keer bekeken
ik heb 2 nieuwe orchideeen gekocht, een daar van heeft volgens mij een keiki.maar ik wilde het even zeker weten
Lees verder...
Forumonderwerp orgideeen voor buiten

Gepubliceerd: 17 sep 2009

42 keer bekeken
Hoi Allen Nu dat de herst op komst is ben ik volop bezig met het aankleden van mijn tuin Ik ben deze zomer voornamelijk bezig geweest met het uitbreiden van mijn Trycirtis soorten dit is aardig gelukt
Lees verder...
Forumonderwerp bloemen en knoppen vallen af bij mijn phalaenopsis

Gepubliceerd: 11 jan 2009

688 keer bekeken
Onlangs kreeg ik twee exemplaren cadeau en heb die voor mijn raam in de huiskamer gezet. Nu na een week beginnen de bloemen af te vallen en ook de knoppen die nog niet open waren gekomen!
Lees verder...
Forumonderwerp stekjes doritis pulcherima

Gepubliceerd: 28 nov 2008

0 keer bekeken
Graag wil ik jullie een vraag stellen over mijn stekjes van de Doritis Pulcherima orchidee.
Lees verder...
Forumonderwerp stekken

Gepubliceerd: 26 nov 2006

102 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp zaaien bauhinia & plumeria

Gepubliceerd: 04 jan 2006

133 keer bekeken
Hallo,eerst en vooral aan iedereen veel exotisch tuinplezier dit jaar.
Lees verder...
Stel een tuinvraag