Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp help! wolluis

Gepubliceerd: 18 nov 2016

67 keer bekeken
Een poos geleden ontdekte ik wolluis op twee van mijn hangplanten. Deze heb ik snel weggedaan in de hoop dat mijn andere planten bespaard zouden blijven maar helaas. Het lijkt erop dat al mijn planten al enigszins besmet zijn.
Lees verder...
Forumonderwerp wolluis help

Gepubliceerd: 30 okt 2014

12 keer bekeken
zoals de meeste weten heb ik ongeveer een 300 orchideëen staan thuis. Ik heb er enkele die vol wolluis zitten en ik raak er maar niet vanaf.
Lees verder...
Forumonderwerp help wolluis :'(

Gepubliceerd: 24 mei 2012

11 keer bekeken
Hoi iedereen, Een paar weken geleden heb ik een phalaenopsis liodoro gekocht en kreeg waarschijnlijk de wolluis er gratis bij. Ik baal natuurlijk als een stekker. Heb de plant in een andere kamer gezet ter
Lees verder...
Forumonderwerp help help wolluis.

Gepubliceerd: 20 okt 2010

45 keer bekeken
Hoi Allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp wolluis op de bloemen

Gepubliceerd: 17 jun 2010

21 keer bekeken
Hoi Mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp te veel en tegelijk te weinig water bij mijn areca

Gepubliceerd: 15 feb 2006

771 keer bekeken
Hoi. heb enkele maanden geleden een chrysalidocarpu areca gekocht... leuke plant, mooie plant.
Lees verder...
Forumonderwerp woluis

Gepubliceerd: 10 aug 2005

10 keer bekeken
hallo allemaal.Ik heb een vraagje hoe onstaat woluis eigelijk en hoe kun je het voorkomen.Gr Paula
Lees verder...
Forumonderwerp ziekte bij ficus

Gepubliceerd: 19 jan 2004

20 keer bekeken
Op de onderkant van de bladeren (bij het steeltje) van mijn ficus benjamicus zit een kl
Lees verder...
Forumonderwerp beestjes op hortensia's in tuin

Gepubliceerd: 07 sep 2003

9 keer bekeken
De beestjes zijn wit van kleur,langwerpig,een soort harige wolluis ofzo?Hoe deze te bestrijden?Vlakbij is een bos,en daar zie ik de beestjes veel op afgevallen bladeren zitten, soms met twintig tegelijk...
Lees verder...
Stel een tuinvraag