Zoeken

Type Titel Inhoud
Tuinevenementen orchilim 2019 internationale orchideeen tentoonstelling

Gepubliceerd: 06 feb 2019

22 keer bekeken
Voor de 5de maal organiseert OVV vzw Regio Limburg de Grote Internationale Orchideeëntentoonstelling Orchilim 2019.
Lees verder...
Tuinevenementen orchilim 2019 internationale orchideeen tentoonstelling

Gepubliceerd: 06 feb 2019

22 keer bekeken
Voor de 5de maal organiseert OVV vzw Regio Limburg de Grote Internationale Orchideeëntentoonstelling Orchilim 2019.
Lees verder...
Tuinevenementen orchilim 2019 internationale orchideeen tentoonstelling

Gepubliceerd: 06 feb 2019

22 keer bekeken
Voor de 5de maal organiseert OVV vzw Regio Limburg de Grote Internationale Orchideeëntentoonstelling Orchilim 2019.
Lees verder...
Tuinevenementen orchilim 2019 internationale orchideeen tentoonstelling

Gepubliceerd: 23 jan 2019

18 keer bekeken
Voor de 5de maal organiseert OVV vzw Regio Limburg de Grote Internationale Orchideeëntentoonstelling Orchilim 2019.
Lees verder...
Tuinevenementen orchilim 2019 internationale orchideeen tentoonstelling

Gepubliceerd: 23 jan 2019

18 keer bekeken
Voor de 5de maal organiseert OVV vzw Regio Limburg de Grote Internationale Orchideeëntentoonstelling Orchilim 2019.
Lees verder...
Tuinevenementen orchilim 2019 internationale orchideeen tentoonstelling

Gepubliceerd: 23 jan 2019

18 keer bekeken
Voor de 5de maal organiseert OVV vzw Regio Limburg de Grote Internationale Orchideeëntentoonstelling Orchilim 2019.
Lees verder...
Forumonderwerp www. orchilim .be

Gepubliceerd: 08 mrt 2015

5 keer bekeken
graag willen wij wat informatie over onze internationale orchideeën show in de landcommanderij Alden Biezen in Bilzen Belgie tijdens het paas weekeind op jullie orchideeën forum plaatsen .Is dit mogelijk en hoe moet dat gebeuren .
Lees verder...
Forumonderwerp verwaarloosde miltoniopsis

Gepubliceerd: 18 jan 2013

2 keer bekeken
t Is nog maar eens bewezen: de planten die de minste aandacht krijgen, doen het meestal beter!Bij deze een Miltoniopsis, gekregen tijdens het bezoek aan Orchilim vorig
Lees verder...
Forumonderwerp miltoniopsis verzorging :p

Gepubliceerd: 09 apr 2012

10 keer bekeken
Een aangenaam gevolg van Orchilim was het krijgen van 2 Miltoniopsis-plantjes. Maar als phalaenopsis-houder sta ik nu met mijn mond vol tanden... Ik ben dus de grootste vragende partij voor tips om dit tot een
Lees verder...
Forumonderwerp gekocht in orchilim

Gepubliceerd: 08 apr 2012

1 keer bekeken
Op de phalaenopsis na zijn het soorten die ik nog nooit gehad heb,dus een hele uitdaging.Ik hoop dat het me echt lukt want deze vielen meteen in mijn smaak.
Lees verder...
Forumonderwerp tentoonstelling

Gepubliceerd: 03 feb 2012

0 keer bekeken
hier een link van een tentoonstellingin het paasweekend
Lees verder...
Stel een tuinvraag