Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp rain mix

Gepubliceerd: 20 feb 2017

86 keer bekeken
Is Akerne rain mix al in Nederland verkrijgbaar? 10 euro verzendkosten is namelijk nogal veel voor een potje van 140 of 400 gram.
Lees verder...
Forumonderwerp bromelia ananas

Gepubliceerd: 18 aug 2015

37 keer bekeken
Op het internet vind ik dat ik deze in de kelk water moet geven, ik heb ooit een andere bromelia gehad die rot werd van in de kelk water te geven, toch doen of in de pot ?
Lees verder...
Forumonderwerp cactusgrond

Gepubliceerd: 17 aug 2014

57 keer bekeken
Wie weet hoe je best cactusgrond aanmaakt?
Lees verder...
Forumonderwerp iemand ervaring met meststofstaafjes?

Gepubliceerd: 25 mrt 2013

109 keer bekeken
Dit weekend wou ik gaan neuzen tussen orchideeën, ik had bovendien meststof nodig (vloeibare). (Spijtig, enkel phalaenopsis en 1 dendrobium phalaenopsis die stonk naar stinkertjesbloemen!)
Lees verder...
Forumonderwerp verpotten van palaenopsis

Gepubliceerd: 28 nov 2012

130 keer bekeken
Ik heb enkele vragen i.v.m. het verpotten van een Palaenopsis.Na het vele opzoeken zijn er toch enkele dingen waar ik tegenstrijdigheden over lees: 1) Welke pot:
Lees verder...
Forumonderwerp verpotten of niet

Gepubliceerd: 20 okt 2012

7 keer bekeken
Hallo
Lees verder...
Forumonderwerp osmocote van substral of akerne's rain mix?

Gepubliceerd: 02 jun 2012

8 keer bekeken
Hallo Over beide bemestingsmiddelen heb ik al veel lof gehoord maar kunnen jullie hier jullie ervaringen meedelen? Ik ben hier aan het twijfelen tss de 2. Ik heb voornammelijk phal's en 1 dendrobium star class.
Lees verder...
Forumonderwerp n.p.k. meststoffen en toepassing.

Gepubliceerd: 30 mei 2012

68 keer bekeken
NPK 20-20-20 Universeel voor groei, wortelvorming, en bloei.(zomer)Stistof, Phosfor, Kali, alle drie gelijk.
Lees verder...
Forumonderwerp masdevallia

Gepubliceerd: 28 aug 2011

57 keer bekeken
Hallo allemaal, Wie heeft ervaring met het verzorgen van een masdevallia hybride. weet al wel dar hij koel gekweekt moet worden,maar verder ? Gr. Chanelleke
Lees verder...
Forumonderwerp waar is antoon

Gepubliceerd: 30 jun 2010

11 keer bekeken
Iemand er al op gelet...Antoon is verdwenen....met foto's en al ;0(
Lees verder...
Forumonderwerp bemesting

Gepubliceerd: 08 jun 2010

7 keer bekeken
Hallo, ik heb op internet een stukje gelezen over bemesting. met de A en B-bak methode. dit is nogal moeilijk om zelf de gebruiken. welke mestoffen gebruiken jullie? en zien jullie een groot effect ? groeten Dennis
Lees verder...
Forumonderwerp exotische boom :chiranthodendron pentadactylon

Gepubliceerd: 18 nov 2009

175 keer bekeken
Op een reis in Nieuw-Zeeland november 2009 zag ik een prachtig bloeiende boom.Ik vond onder die boom een zaaddoos en bracht die mee naar huis.Ik heb die zaden te kiemen gelegd en één zaad is gekiemd en is nu een plant van 2m hoog.Met een foto die
Lees verder...