Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp roos leonardo da vinci

Gepubliceerd: 04 okt 2014

9 keer bekeken
Ik Heb 4 buxus borders met daarin Leonardo Da Vinci rozen.
Lees verder...
Forumonderwerp rozenziekte

Gepubliceerd: 20 feb 2013

16 keer bekeken
Sinds 25 jaar hebben we rozen tegen de zuidelijke gevel van het huis staan. De laatste jaren moeten we al in maart beginnen te sproeien tegen schimmels en bladluizen. We moeten deze behandeling om de 14 dagen herhalen. We
Lees verder...
Forumonderwerp nieuwe rozen op oude standplaats

Gepubliceerd: 18 mei 2012

14 keer bekeken
Afgelopen winter zijn bij mij diverse rozen dood gevroren. Nu wil ik hier nieuwe rozen gaan plaatsen, maar mij is gezegd dat op een oude standplaats geen nieuwe roos geplaatst mag worden.
Lees verder...
Forumonderwerp rozen

Gepubliceerd: 22 mrt 2012

0 keer bekeken
Ik heb een rozenstruik (The Lion, van de Bierkreek),die verschillende bruine vlekken op de stam heeft, tot aan de basis toe.Kan ik de roos nog redden door tot tegen de grond af te snijden,
Lees verder...
Forumonderwerp bruine bladeren bij een laurierkers

Gepubliceerd: 18 feb 2012

1,190 keer bekeken
Tijdens de laatste strenge vorst is mijn haag (van plm 5 jaar) zichtbaar aangetast. Er zitten inmiddels heel veel bruine bladeren aan, ook nog wel groene. Het vreemde is dat ik in de buurt (wel een behoorlijke afstand) nog
Lees verder...
Forumonderwerp p. roebelenii syagrus romanzoffiana

Gepubliceerd: 08 sep 2010

59 keer bekeken
Beste exoten liefhebbers,
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos met zwarte stelen

Gepubliceerd: 24 jul 2010

21 keer bekeken
Ik heb een Paul's Scarlet Climber tegen mijn schuur staan. Vorig jaar geplant, en is toen na de bloei flink uitgelopen. Op het oude hout, én de uitlopers zijn dit jaar prachtige bloemen verschenen.
Lees verder...
Forumonderwerp roest in mijn rozen

Gepubliceerd: 03 jun 2010

107 keer bekeken
Hallo Allemaal, Heb in mijn Rozen op de bladen roestkleurige plekken.Alle bladen worden geel.Heb al een roos eruit gehaald ging dood,in mijn andere rooszit het ook wat kan ik eraan doen? Groetjes Hilda
Lees verder...
Forumonderwerp snoeien klimroos

Gepubliceerd: 09 mrt 2005

10 keer bekeken
Hoi,kan ik nu mijn klimroos snoeien en is het beter om een gesteltak(hoofdstam) weg te snoeien voor de bloei ?Imand zei dat die dan beter gaat bloeien ?Mijn klimroos staat ook nogal in de schaduw,vanaf 12u is er daar geen licht meer ,kan dat kwaad
Lees verder...
Forumonderwerp verwelkende blaadjes buddleia

Gepubliceerd: 19 apr 2004

6 keer bekeken
Bij mijn Buddleia (bonsai) verwelken de oudste blaadjes; het begint met bruine randen en dan krullen ze op en vergelen. Wat is aan de hand, is het te verhelpen met ev. sproeien?
Lees verder...