Zoeken

Type Titel Inhoud
Forumonderwerp roos langs de muur

Gepubliceerd: 22 mei 2017

26 keer bekeken
ik heb al een paar jaar een 'new dawn' klimroos bij de voordeur, hij begint flink groot te worden, deze wil ik graag tegen de muur om de voordeur heen leiden als het ware, maar hoe bind ik deze het beste tegen de muur?
Lees verder...
Forumonderwerp rozen over een muur

Gepubliceerd: 24 jun 2016

8 keer bekeken
Hallo, ik zou graag een roos over een muur willen leiden, links langs mijn voordeur omhoog, tot ongeveer 3 meter, dan liefst 5 meter naar rechts langs de muur. Dit dus een flink groeiende roos zijn, liefst wat lang doorbloeiend.
Lees verder...
Forumonderwerp meeldauw in klimroos?

Gepubliceerd: 24 mei 2014

7 keer bekeken
Hallo,Ik ben nieuw op dit forum en een relatieve leek op tuingebied.
Lees verder...
Forumonderwerp hier mag je binnenkijken..

Gepubliceerd: 13 jun 2013

23 keer bekeken
Zo, jullie mogen eens komen piepen in mijn tuin. Doe je mee? Toon jij ook enkele beelden van die van jou? De tuin verandert voortdurend met de seizoenen. Daarom begin ik met de eerste
Lees verder...
Forumonderwerp verdorde knoppen

Gepubliceerd: 10 jun 2013

97 keer bekeken
In de topic afvallende rozen pikte ik in op het probleem van benmy. Hier doet zich ook iets vreemds voor bij de rozen. Eerst waren er de platrollers en nu dit. Ze hebben verdorde bloemknoppen hoewel
Lees verder...
Forumonderwerp rozenziekte

Gepubliceerd: 20 feb 2013

16 keer bekeken
Sinds 25 jaar hebben we rozen tegen de zuidelijke gevel van het huis staan. De laatste jaren moeten we al in maart beginnen te sproeien tegen schimmels en bladluizen. We moeten deze behandeling om de 14 dagen herhalen. We
Lees verder...
Forumonderwerp kamperfoeli

Gepubliceerd: 16 mrt 2011

31 keer bekeken
Welke kamperfoelie beter voor noord-oostmuur: lonicera henryi of lonicera h.Copper Beau
Lees verder...
Forumonderwerp rozen in de winter verplanten

Gepubliceerd: 19 dec 2010

22 keer bekeken
Wij hebben een nieuwe woning gekocht en als het weer meezit wordt er in januari begonnen met de aanbouw. Op de plek van de aanbouw staan een aantal rozen planten waaronder een klimroos.Ik wil ze uiteraard graag behouden.
Lees verder...
Forumonderwerp hoeveel orchideen in bloei

Gepubliceerd: 26 jun 2010

19 keer bekeken
Hoi iedereen,
Lees verder...
Forumonderwerp chocoladewingerd

Gepubliceerd: 15 mei 2010

0 keer bekeken
Beste mensen,
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos golden showers

Gepubliceerd: 02 apr 2010

2 keer bekeken
Vandaag gekocht voor op een muur waar alleen 's ochtends veel zon komt.
Lees verder...
Forumonderwerp is een pyracantha een klimplant

Gepubliceerd: 25 okt 2009

0 keer bekeken
Wie weet of een Pyracantha een klimplant is?
Lees verder...
Forumonderwerp klimroos of clematis in pad langs westmuur?

Gepubliceerd: 30 aug 2009

108 keer bekeken
We hebben een westmuur, waar tussen twee ramen een stuk van ongeveer 5 meter is. Dat is een heel kale muur, waar we graag iets tegenaan willen zetten.
Lees verder...
Forumonderwerp tuinontwerp

Gepubliceerd: 30 aug 2009

10 keer bekeken
Hallo,
Lees verder...
Forumonderwerp tuin op t zuiden

Gepubliceerd: 27 jan 2009

14 keer bekeken
Hallo allemaal,
Lees verder...
Forumonderwerp klimrozen

Gepubliceerd: 02 okt 2008

0 keer bekeken
ik heb in maart een klimroos geplant tegen een houten muur(achterkant carpoort),en daar hebben we iets bevestigd om de rozen te laten klimmen.
Lees verder...
Forumonderwerp rozen en bloeien

Gepubliceerd: 11 apr 2005

2 keer bekeken
hoi ik heb een klimroos, denk ik 3 jaar oudechter geeft hij steeds alleen aan de bovenkant bloemen aan de onderkant van de stelen komt niets. wat kan ik daar aan doen
Lees verder...
Forumonderwerp mijn kamperfoelie en de "boze buurman"

Gepubliceerd: 24 mei 2004

232 keer bekeken
Mijn buurman heeft zaterdag met de elektrische zaag bruut de helft van de kamperfoelie afgezaagd! De wortels staan aan mijn kant en de schutting was eindelijk goed dichtgegroeid. Ik weet wel dat hij dat màg.
Lees verder...
Stel een tuinvraag